Marc blogja

kosz

Tegnap este 20 óra 30 perc körül érkeztem Atyrau-ba, Kazahsztánba - Jon Drogin munkabarátom, aki korábban Richmondban dolgozott velem, a repülőtéren találkozott velem, és végigvezetett a rendszeren. A repülőtérről átsétáltunk az Atyrau Transit Hotel (ATH) épületére, amely alapvetően egy épületcsoport, recepcióval, menzával és egy csomó szobával - adnék neki egy 1/2 csillagot. Minden alkalommal, amikor megérkezek, egy éjszakát tartózkodok az ATH-ban, és minden alkalommal, amikor elmegyek, egy éjszakára.

Az éjszakát egy kétágyas szobában töltöttem, szekrénnyel, apró TV-vel és légkondicionálóval. Mivel átfedem ezt az első utat a háttal, hát nem kellett senkivel töltenem az éjszakát - még nem biztos, hogy legközelebb vele kell-e töltenem az éjszakát, amikor ideérek. A fürdőszobák és a zuhanyzók a folyosón voltak - csak kétszer kellett menniük (el tudod hinni?). A jövőben, mivel „felső vezetés” vagyok, kapok egy szobát a C tömbben, ahol minden szobának saját fürdőszobája van - mivel új voltam, ez a megnevezés nyilvánvalóan átesett a repedésen. Kicsit szagolt (anya biztosan észrevette volna), de tiszta volt.

Van egy menza, ahol tegnap este felvettem egy szendvicset és ma reggel reggeliztem. Volt egy hash barna, két darab szalonna, egy tál gyümölcs és egy tál granola. Gyümölcsük az almát leszámítva konzervdobozból látszik (ne felejtsük el, az alma Kazahsztánból származik), és a granola nem volt különösebben ropogós, bár volt némi mazsola. Azt mondják, hogy vagy hízik (mert az összes étel nagyon zsíros/zsíros), vagy lefogy (mert nem eszel) - remélem, hogy később.

Pontosan 12 órát vagyok elkésve tőled - mindenkit vizualizálhat vacsoránál. Szeretnék felhívni és meglátogatni, de nem tudok felhívni az ATH vendégszobájából, ahol a számítógépet használom. Amint eljutok Tengizbe, tudnom kell hívni - megpróbálom elérni holnap reggel (ami péntek este lesz).

Egy dolgot nem vettem észre, hogy szükségem van egy nemzetközi töltőadapterre az elektronikámhoz (iPad, Kindle és mobiltelefon). Az itt található összes kivezetés kerek kétágú csatlakozást használ. Nem tudom, hogyan működik Tengizben, de biztos vagyok benne, hogy tudok szerezni egy adaptert - csak meg kell szereznem egyet, akivel utazhat (kölcsön kellett kapnia Amszterdamban).

A repülés San Franciscoból Amszterdamba kiváló volt. Az első osztályban 35 ülőhely volt, mindegyik megtelt. Két ételt és több italt/harapnivalót kaptam. A vacsora tartalmazott egy homárt/rák előételt és desszertet. Reggel vizet, HL-t és turmixokat osztogattak. Azt hiszem, ti mindannyian, gyerekek, valóban élveztétek volna az első osztályt - de a belépő 9000 dollárért jónak kell lennie. Talán elég gyakori repülõ mérföldekkel mindannyian elmehetünk valahova az elsõ osztályban.

Az Atyrau-ba tartó járat nem volt rossz - közel sem olyan szép, mint a KLM-járat, de sok lábtér és senki nem ül mellettem. Tudtam aludni - nem ébresztettek étkezéshez, én pedig felébredtem, és takarót raktak rám. Tegnap este körülbelül 6 órát aludtam, többször is felébredtem, de nagyon jól éreztem magam. Délután közepén meglátom, hogy vagyok.

Ennyit kaptam - hiányoljon mindenkit és mindenkit.