Layla

Testzsír%: 16,5 (sovány)
Mérések: 29 a - 26 - 36

súlygyarapodási

A hónap végén feljött a bál, és még nem érte el, hogy mennyire szerettem volna. Tartottam a súlygyarapodás porait és a nyereség közvetlenebb okait. Inkább előbb rontottam az anyagcseréjén azzal, hogy megpróbáltam hat apró étkezését a nap folyamán csökkenni. Könnyű volt a reggelit kivágni, mivel ezt az időt azzal töltöttem, hogy ágyban velem tartottam, tudod, hogy csak időt pazaroltam;), gyakorlatilag az utolsó pillanatig, mielőtt gyorsan fel kellett készülnünk és el kellett mennünk.

Ez az első étkezés viszonylag könnyű volt, és néhány hét múlva párosítsa azt azzal, hogy már nem vásárol reggelit, és sikeresen kivágta az ételt. Végül is a reggeli a nap legfontosabb étkezése, mivel az anyagcseréje azonnal elindul. Most, amikor a haján és a sminkjén dolgozott, ahol csak visszadobtam egy lófarokba, titokban reggelit ettem, semmi nagyot, de valamit, hogy a saját testem megfelelően működjön.

Tehát a titkos feederek első számú tippje:
"Ahhoz, hogy a lány kerek legyen, lassítsd az anyagcserét"
"A reggeli általában egészséges és könnyű, ezért változtassa meg cukorkával, chips-szel és sprite-vel"

Az ebédet nehéz volt elkerülni, mert valljuk be. Minden középiskolás imádja az ebédet, itt az ideje, hogy kijusson az óráról, és egy csomó ember mellett üljön, akik alig várják, hogy tíz év múlva meghízzanak. Semmi a kövér emberek ellen, mert mostanra tudnia kell, hogy nagy rajongó vagyok, de jólesés látni, ahogy a korán gazdag gyerekek és a taknyos sportolók leesnek a magas lóról. Most vissza az ebédhez, az iskolánkban nyitott ebédeket tartottunk, így hagyhattuk magunkat az iskolából, hogy hazamenjünk és együnk. Ez volt az az idő, amikor hacki zsákot játszottam. Igen, kisebb testmozgás, bár nagyon szórakoztató, a legfontosabb az volt, hogy az étkezéseket kihagyva becsapja a testét, hogy azt gondolja, éhezik, hogy később visszatartsa az elfogyasztott kalóriákat.

A jól kidolgozott tervhez hasonlóan, a nap utolsó órája előtt elkezdett falatozni, hogy elkerülje az éhség fájdalmakat, és ezek a harapnivalók abból álltak, amit kihozhattok egy automatából, Cheetos, Fritos, Doritos, valójában bármi, amelynek végén o volt általában egészségtelen snack. Ismét megnézem, lehet, hogy itt vagyunk valamin.

Az iskolai napot az iskola utáni gyakorlat követte. Kalóriát éget, ha nincs sok a tartályban. Tudom, hogy barátaim és türelmes olvasóim fogyókúrás történetnek tűnnek, de maradj velem, mivel a terv teljesül. Ne feledje, hogy amikor a test úgy gondolja, hogy éhezik, akkor később meg fog ragadni mindent, amit fogyaszt. A gyakorlat után ilyenkor általában valami egészségeset eszik, például almát vagy narancsot, vagy valamilyen gyümölcsöt, amely magánhangzóval kezdődik vagy végződik. Gondoljon erre is, sok gyümölcs, megint "sok", nem mindegyik, magánhangzóval kezdődik, miközben sok zöldség mássalhangzóval van, csak gondolkodni kell.

Körülbelül ekkor szokássá tettem, hogy a saját étkezésemet becsempésztem olyan órákon, amelyeken nem voltunk együtt, a magániskola, a nyugodt tanárok előnye. És hogy rendetlenkedjen a rendszerével, körülbelül hét-nyolckor kiviszem egy étterembe. Drága lett, és nem mindig tudtam megtenni munkával, sporttal és iskolával, de ez csak a fő esemény bemelegítése volt néhány hónap alatt. A vacsora általában abból állt, hogy egész nap éhezett az éhségtől, és az én egészségesebb lehetőségeim közül.

Pro-tip # 2:
"Minél később osztják meg a vacsorát, annál nagyobb megterhelés jelentkezik az övön"
"Egyél később az éjszaka az a javaslatom, hogy ne égessem el az emésztést"

Később aznap este elkezdett felmerülni a bál témája, és Laylának volt egy régebbi ruhája, amelyet a junior táncban viselt, hogy idén újra viseljen, hogy megtakarítson egy kis pénzt. Régi, 00 éves kora hallottam, ahogy a szobájában feszül. Próbáltam nem túl hamar elérni a reményeket, vagy belépni, de végül utolérte a kíváncsiság, miután letörölhettem az önelégült bűnös pillantást az arcomról.

- Drágám, mi a baj? - kérdeztem hitetlenkedve, miközben figyeltem, hogyan küzd az aranyos kék ruhájába. Hála egy kicsit egy hülye választott anyagnak, amit néhány szemeszterrel töltöttem el, eladtam a cselekményt, amikor elkezdett pirulni, nem várva, hogy bármit is csinálnék.

"Semmit. Ez a ruha nem illik jól. Tudom, hogy nyertem néhányat, de nem tudtam, hogy elég lesz, ha tényleg felrúgok egy ruhaméretet. A héten el kell mennem a ruhaüzletbe, és illeszkedjen. "

Ezzel levetkőztette magát, és ellenállt a nyilvánvaló kísértésnek, hogy a ruhát még mindig valami furcsa tagadással átdobja a szobán.

És ezt megtettük. Néhány nappal később elmentünk a ruhaüzletbe, és az állkapcsa a padlóra ért, amikor megtalálta új, 2-es ruhaméretét. Ez másnak kevés lehetett, csak egy fizikailag alkalmas lánynak, aki mindig figyeli az alakját, kint van a 0-as évek nagy dolog volt. És az egész arcára rá volt írva.