az 5: 2 gyors étrend ™

Ez a témakör 16 választ tartalmaz, 12 hangot tartalmaz, és utoljára lissienz frissítette 3 évvel, 6 hónappal ezelőtt.

árnyékolja-e

18 hozzászólás megtekintése - 1-18 (összesen 18-ból)

Remek étrend, de mit kell tennie 10 napon át? Kezdje újra, amikor hazaérek?

Csak rajtad múlik, ami illik a holshoz
Nem böjtöltem a nyaralásomon, és visszatettem néhány kilót, de pár héten belül újra elveszítettem. Van, aki távol tartózkodik, vagy csak megpróbálja kihagyni a reggelit/ebédet itt-ott, amikor nem éhes.

Ez csak 10 nap az életből, úgyhogy ne aggódj túl sokat 🙂

Igen, kezdje újra, amikor hazaér - mennyi ideig tartotta a diétát?

Chris, 3 hete csak eddig csináltuk

Az Ön nyaralásától függ, havonta kétszer elmegyünk, így nem tudunk gyorsan elárasztani. Igyekszünk betartani, megpróbáljuk korlátozni két úszási óránkat távollétében. Néha többet veszíthetünk, mint otthon, néha ugyanazok maradunk.

Ismételten, ha külföldre megyek, vagy barátokkal maradok, nehéz lenne, úgyhogy elmennék élvezni, meghúznám a határt és egyenesen hátra térnék, és nem verném el magamat semmilyen súlygyarapodás miatt.

Megváltoztathatja a böjt napjait, mielőtt elmész, megpróbálhat szerezni egyet az előző napon vagy az utazás napján, és utazáskor vagy másnap is visszatérhet. Attól függ, hová mész és kivel!

Bevallom, nemrégiben 12 napos ünnep alatt árasztottam el a diétát. Férjem és jómagam azonban azt tapasztaltuk, hogy sokkal kevesebbet eszünk, mint az étrend előtt. Mi is sokat sétáltunk. Ennek eredményeként nem okozott nagy károkat, mindegyikünk felhízott 2 kilót, de ezek hamar eltűntek pár gyors nap után. Ez önmagában diadal volt, szinte minden bizonnyal a gyors étrend által kiváltott anyagcsere-változásoknak köszönhető. A múltban egy követ tettem volna (a lemez 4 nap alatt kő), amelynek elvesztése hónapokig tartott volna, vagyis ha nem csak a legjobb erőfeszítéseim ellenére maradt helyben.
Egyetértek a symba7-szel abban, hogy távozás előtt és hazautazás előtt egy gyors napon dolgozhatok. Nem szívesen tenném a tényleges utazás során. A gyors napbarát ételek kissé soványak lehetnek a földön a repülőtereken, állomásokon, töltőállomásokon stb.

Jó lehet gyorsnapot csinálni az utazási napokon, ha repül. Annyira foglalkoztatja az a folyamat, hogy eljuthasson oda, ahová az utazási és utazási napok mindig elrontottak, hogy ez könnyen nyerhet. Engedélyt ad arra is, hogy ne zavarjon, amikor odaér (ha nem akarja), és azonnal visszatér az életmódhoz, amikor visszatér.

Az 5: 2 elárasztása helyett az egész nyaralást 16: 8-ra teheti. 4 hónapig 5: 2-et csináltam, és egy kis szünetre van szükségem. Am 16: 8-at csinálok, és egy ideig akarom. Megint fogyok! Minden nap eszel, de csak 8 órán belül. ablakot, majd gyorsan 16-ra. Válasszon tetszőleges időkeretet. Személy szerint 11-kor kezdek enni, és este 7-re elkészülök az étellel. Nekem működik, mert nem vagyok reggeliző. Ezután folytassa az 5: 2 arányt, amikor elkészült a vakáció. Szintén kedves, mert még mindig böjtölsz, de minden nap képesek másokkal együtt enni. A kalóriákat azért számítom, hogy ne vigyem túlzásba.

Míg a 16: 8 remekül hangzik, azt kell mondanom, hogy mindig pontosan ezt tettem az 5: 2 kezdete előtt. Könnyű, mert én sem vagyok reggeliző, kb. 1 óráig nem tudom elviselni az ételek látványát vagy illatát. Soha nem működött nálam, soha nem veszítettem egy unciát, és bármi, ami a legkevésbé csintalan, szinte tévedhetetlenül 2 vagy 3 kilós súlygyarapodáshoz vezetett. Másrészt lassan, de biztosan az 5: 2 működik, annak ellenére, hogy alkalmanként elévül, ami úgy tűnik, hogy orvosolható egy-két gyors nap után.

Tudom, hogy a 16: 8 nem mindenki számára való, de ünnepnapokon ez segíthet neked, ezért nem árasztod el teljesen az 5: 2-t.

Bár úgy tűnik, hogy sokan csak nyaralás közben nem aggódnak az 5: 2 miatt, és úgy tűnik, hogy nagyon jól teljesítenek, mert ilyen rövid ideig. Ráadásul ha megszerez egy párat, akkor könnyű újra elveszíteni, ha ismét a pályára áll.

Gondolom, ez a nyaralás azt jelenti, hogy szünetet kell tartani az egészben.

Biztos vagyok benne, hogy a 16: 8 sokak számára működik, a TidyChick, és ez minden bizonnyal egy módja annak, hogy megválaszolják az ünnepi diétázás must-I, nem-I kérdését. Nehéz lehet bizonyos országokban, például Spanyolországban, ahol az éttermek nem kezdik el az esti étkezést legalább 9 óráig - hacsak nem önellátó. Franciaország, az Egyesült Államok és sokan mások azonban a korai vacsorát kedvelik, így az ott csemegének bizonyulhat.
Csak annyit mondok, hogy a 16: 8 volt az az idő, ahogyan a kövér régi időkben az idő 90% -át éltem. Valamilyen oknál fogva az anyagcserével küzdő testem jó ürügyként látta, hogy rácsapok a páratlan vagy hat kilóra. Azt hiszem, a tanfolyamok lovairól van szó. Végül is az 5: 2 egyik szabálya az, hogy tedd azt, ami valaha is működik neked.

Pontosan. A 16: 8 rövid távon nagy segítség lehet. Nem javasolom, hogy bárki teljes munkaidőben tegye 5: 2 helyett, vagy addig, amíg te tetted. Sokan csináljuk a 16: 8-at az 5: 2-vel együtt, valamilyen formában. Bármi is működik!

Üdvözlet mindenkinek, holnap, hétfőn 7 napra indulok a holnapokon az istenek várójában ... Madeira. Rendben, rossz vicc, ez inkább egy jó hely a látogatásra. Elárasztom az étrendet, és a magasba fújom a koleszterinszintemet stb. 3 kiváló sajtot viszek magammal. Egy meglehetősen jó Brie du Melun. Egy walesi Havun és egy remek Montgomery Cheddar. Érzem a hűtőből most érkező aromákat, így a feleségem is, és ez enyhe megterhelést okozott a kapcsolatunknak.
A szükségleteknek mindenképp kell lenniük, ahogy mondani szokás, és Madeirában nem lehet tisztességes sajtot kapni, így minden egyes falatot megízlelek. Remélhetőleg megeszek néhány remek halat, tengeri sügért, olyan vastag, mint a mellső karja. Tengeri keszeg, olyan ízletes, Dorouda, elfelejtem az ízét és a Papagájhalat, sima, enyhe selymes textúrát más helyi finomságokkal együtt. Korábban is megtettem ezt, és nehezen tudtam úgymond visszatérni a programba, de visszatérek. Ó, majdnem elfelejtettem ... egy kitűnő Madeira bort, amely minden zamatos falatnak segít leereszkedni.
Sajnálom, hogy így folytattam, gyenge vagyok, tudom, de mi a fene.
Sok szerencsét mindenkinek.

Jó ünnepeket kívánok! Kóstolja meg minden falatát ennek a csodálatos ételnek, és biztos vagyok benne, hogy visszatér otthon az 5: 2 arányú rutinhoz. (Bármikor megteheti a 4: 3 arányt, ha szüksége van rá - vagy 2 egymást követő böjtnapot azonnal visszatérése után, és ezek után ne mérlegelje magát. Mindkét stratégia jól működött nekem az ünnepek után.)

Igen, hajrá, kuszkusz. Jogosult vagy. Valószínűleg amúgy sem fog neked túl sokat ártani. Minden kedves egészséges hal és szemtelen sajt. A választásod arra készteti, hogy valószínűleg walesi vagy, és egy puha hely Franciaország számára.
Előfordulhat, hogy annak ellenére, hogy bármilyen szándéka van a jó Madeirai lefújásnak, a Gyors étrenden eltöltött idő elteltével nem lehet annyit eltüntetni, mint korábban. Pontosan ez történt velem és vele beltérben, amikor egy legutóbbi 12 napos utazás során felhagytunk az 5: 2 arányban. Mindketten 2 kilóval nehezebben jöttünk vissza, de ezek néhány böjt nap után eltűntek.

5: 2-t csinálok ünnepnapokon, de olyan napokat költözök, amikor barátaimmal vacsorázom. Gyorsan, amikor megtalálom a legjobb időt.

Talán nekem a legjobb, mivel pizzát eszem. Ha egészségesebben étkezem, legközelebb kihagyhatom.

Leginkább biztosan nem. Biztosan nem szeretném visszavonni mindazt, amit tettem. Amennyire látom, ez egy életmód! Sajnálom, hogy elrontja a sportot. Nem akarok hazajönni a húsvéti ünnepem után, és félig, kővel nehezebb lenni, amikor.bevásárolok. Akkorra már leadtak nyolc kilót, és visszatérhetek oda, ahonnan kezdtem. De ez vagyok én.

Nekem is megvan ez a probléma! 2 hét múlva 5 napra megyünk Sydney-be - szóval lehet, hogy csak előző nap és másnap csinálom.

A nagyobb probléma az, hogy július végétől 3 hónapig utazunk - szárazföldön Kínától Isztambulig. Általában fogyok, amikor utazunk, ezért csak abban reménykedem, hogy az első 5 kg-ot lefogytam, mielőtt elmegyünk. A kínai szállodákban általában nem szerepel a reggeli - így talán megtehetjük a 16: 8-at. Nem vagyunk turnén, így rugalmasak lehetünk az evéssel

18 hozzászólás megtekintése - 1-18 (összesen 18-ból)