Szerezd meg a DFB hírlevelét

wild

Üdvözöljük Alex Freeman vendégszerzőt, aki átadta nekünk a Disney Animal Kingdom parkban bemutatott Wild Africa Trek áttekintését. Miután fantasztikus kilátás nyílt a szavannára, a vadászokat néhány vadon élő falatozóval kedveskedik a túrázóknak! Jambo, Alex!

December 27-én nővéreimmel részt vettünk a Wild Africa Trek a Disney Animal Kingdom kínálatában. Néhányan valószínűleg azon gondolkodnak, miért írom ezt az értékelést egy élelmiszerblog számára, de ez a Disney-turné tartalmaz egy csodálatos csemege a végén.

Nagyszerű kilátások várják a The Boma épületét!

Bejelentkezés

Legalább 15 perccel a tervezett túraidő előtt be kell jelentkeznie a Wild Africa Trek pultnál, a Tusker House étterem bal oldalán. Annak ellenére, hogy sokszor jártam az Állatvilágban, nem is tudtam, hogy az íróasztal helye még létezik is.

Kültéri asztalok vannak azok számára, akik más gyors kiszolgálási helyekről szeretnének ételt hozni, és viszonylag csendes és nyugodt légkörben étkezni akarnak.

Bejelentkezés után emlékeztetni fogja a Trek feltételeire (8 évesnél idősebbnek kell lennie, 45 és 310 font között kell lennie).

Ezenkívül felmentést kap az aláírásra, amely nemcsak a legkülönbözőbb orvosi helyzetekre terjed ki, hanem engedélyezi a Disney-t is, hogy promóciós anyagában felhasználhasson rólad készített képeket.

Miután mindenkit bejelentkeztek (ami 11 ember volt a túránk során), te vagy köszöntötte a két Trek-vezetőd. Trek útmutatóink Lonnie és Paul nevet kapták, és fantasztikusak voltak - vidámak, informatívak és nagyon barátságosak.

Követtük mindkét útmutatónkat egy kapun keresztül, amely a nyilvánosság számára feltérképezetlen területre vezetett minket.

Felszerelkezni

Ezen a területen te vagy adott egy szekrényt hogy bármely személyes holmiját megtartsa. A fényképezőgépen kívül semmit nem szabad magával vinnie (amennyiben annak csuklópántja van, amelyet a hámhoz lehet rögzíteni). Minden mást, beleértve a telefonját is, a szekrényben kell tárolni.

Ezután lemérik és megfelelő hámot kapott, amelyek segítenek hozzád kötődni. Ez a hám tartalmaz egy fogaskerékhurkot (amely a hidakhoz rögzíti), a ajándék vizes palack (amit meg kell tartanod), és a fejhallgató hogy akkor is hallja mindkét útmutatót, ha nincsenek melletted. Ez a fülhallgató feltétlenül szükséges volt, amikor a tömeg közepén voltunk.

Szerezze be Trek felszerelését!

Miután felkötözte a hevederét, felkérik gyakorolja a függőhídon való sétát. Ez a híd sokkal kisebb és sokkal alacsonyabb a talajnál, mint a „szavanna” valódi, de gyakorló híd.

Így megbizonyosodhat arról, hogy ez a túra valami, amit megtehet, mert ezen a Trek-en biztosan több függőhídon halad át.

A Wild Africa Trek Gear sportja.

A Trek megkezdése!

A túrát azzal kezdi követve Trek útmutatóit a Harambe faluban. Ez, különösen a karácsonyi szezonban, kissé trükkös, amikor megpróbál 13 embert eligazítani a tömegben.

Értesítem, hogy sokan bámulnak rád, miközben a tömegen sétálsz. Nemcsak hámokat és fejhallgatókat viselő emberek sorában állsz, hanem azért is, mert a Trek útmutatói vicceket mondanak a fülhallgatón keresztül, és végül csak elneveted magad. Azt hiszem, néhány ember kíváncsi volt, merre tartunk, és miért nevetünk és beszélünk magunkkal!

Lonnie elmondta nekünk, hol van a végcélunk, ami nagyon hasznos volt, mert ha elválnátok egymástól, pontosan tudnátok, hová menjünk. És a Trek vezetői folyamatosan számolják a csoportot, hogy soha ne hagyjanak véletlenül valakit maguk mögött.

Miután átjutottunk Harambe faluba, végigmentünk Pangani erdő feltárása. Az ösvényen haladva nem álltunk meg egyetlen állatot sem látni, de a Trek vezetői érdekes tényeket ismertettek a különböző állatokkal kapcsolatban. Körülbelül az ösvény felénél, letértünk az ösvényről és az „erdőbe”.

Pangani erdei felfedező ösvény

Ezen a ponton elkészítettük az első csoportképünket is. Az erdőben járás közben pontosan tudni fogja, miért mondják viseljen zárt talpú cipőt. Folyamatosan próbálsz manőverezni a gyökerek felett és az ágak alatt. Ez nem szabad út. Valójában olyan, mintha egy igazi erdőben túráznál.

Első igazi állomásunk egy kutatónál volt, aki mindent elmesélt a vízilovakról. Amint odaértünk, a Trek útmutatók segítenek abban, hogy hevedereinket olyan típusú felszereléshez rögzítsük, amely lehetővé tette számunkra a képességet álljon egy párkányon a Hippopotamus területe felett. Ez a dolog járjon a lehető legközelebb a párkányhoz, és találkoztunk Nachóval és három víziló társával.

A vízilovak után a Krokodil területe. Ez teljesen elképesztő volt. Mivel kihámoztattak minket, valóban megtehettük álljon egy párkányon, körülbelül 10 lábnyira 20 krokodil felett.

Tudta, hogy a Disney krókusok mindegyike férfi? Nincs nőstényük, mert jelenleg nem érdekli őket.

Ennek a túrának az egyik legmenőbb része képes volt járjon egy felső kötélhídon, amely körülbelül 30 láb magasan volt a levegőben. Igen, ez a híd egy Disney-híd, tehát teljesen biztonságos, és egy biztonsági hevederhez van kötve. De úgy éreztük, hogy valóban egy rozoga öreg hídon haladunk át. Disney Magic!

Miután végeztünk a Trek sétáló részével, mi felszállt egy magán szafari járműre és áthajtott a Savannah-on.

Sokszor megálltunk azért az állatok privát megtekintését, mint a zsiráf, az oroszlánok és az elefántok. A zsiráf közvetlenül a jármű mellett volt, ami elképesztő volt!

Végül mi utat tettünk a Boma felé (nem az Animal Kingdom Lodge étterme, hanem egy tényleges Boma a szavannán, ami „főzőhelyet” jelent), ahol „Afrika ízét” kaptuk. Ekkor jutok el igazán a felülvizsgálatom étel részéhez!

A Boma-ban kaptunk Dzsungellé (ugyanazt a gyümölcslevet kapja az Animal Kingdom Lodge's Boma reggeli közben), és sokféle ételt kóstol egy kör alakú tábori ebédtartályban.

Étkezés a Boma-ban.

A tábori ebédünk legfelső körében három kis konténer volt füstölt húsok, curry csirke saláta, és gyömbér infúziós gyümölcs. A füstölt húsok nagyon sósak voltak, de nagyon ízesek. Kicsit furcsa volt őket egyedül megenni.

A curry csirke saláta volt az egyik legjobb dolog, amit megkóstoltam az „Afrika íze” során. Csodálatos íze volt, de nem volt elsöprő curry íze. És a csirke tökéletesen megfőtt, egyáltalán nem volt száraz.

A gyömbéres infúziós gyümölcssaláta is csodálatos volt. A gyümölcs üdítő volt, de fagyos volt, ami nem a vándorlás hibája. Csak próbálják hidegen tartani az ételt az egész túra során.

Étel a Boma-ban.

A tábori ebéd legvégén még három konténerünk volt - lazac rolád, paradicsom hummus és pita körök, és garnélarák.

A lazacos rolád ízes volt és nagyszerű állagú volt. A húgom kedvenc része volt az étkezésnek, de a rolád alatti saláta viszonylag zamatos volt.

A paradicsomos hummus csodálatos volt! Szeretem a hummust, és ennek remek volt a sült pirospaprika és a paradicsom íze, de nem volt túlsúlyos. A pita körök mennyiségéhez feltétlenül volt elég hummus. És a pita köröknek nem volt elavult íze, pedig le kellett hűteni őket.

Végül kaptunk néhány fűszerezett párolt garnélát. A garnélarák nem volt fűszeres, de jó íze volt. A garnéla egyetlen problémája az volt, hogy egyesek megfagytak. A gyümölcs és a garnélarák biztosan túl közel ültek a jéghez a hűtőkben.

Végül desszerteket kaptunk. Ezek a desszertek három különböző mini ízből álltak: kettő volt csokoládé szarvasgomba és egy omlós tészta süti.

Amíg a Boma-ban ettünk, mi voltunk képes látni az állatokat a Szavanna területén. Két elefántot láthattunk játszani! Olyan imádnivalók voltak! Láthattunk néhány oroszlánt a „büszkeség szikláján”.

Átfogó

Összességében bárkinek ajánlanám a Wild Africa Trek-et! Kicsit drága, mivel parkjegyet kell vásárolnia plusz a Wild Africa Trek foglaláshoz. De mindenképpen megéri. Kapsz egy kulisszatitkot a Disney szavannájáról, és kapsz egy CD-t, tele képekkel, amelyeket a házadnak küldünk emlékként.

A szerkesztő megjegyzése: A Wild Africa Trek ára jelenleg 189–249 USD, és 407-WDW-TOUR címen foglalható le.

Úgy hangzik-e a Wild Africa Trek a Disney Animal Kingdom-ban, mint valami, amit élveznél? Tudassa velünk az alábbi megjegyzésekben!