Keto diétán 12 napig fogyott egy körutazáson

diétán

Alacsony szénhidráttartalmú étrendet kezdtünk nyaralásunk előtt

A torontói téli hibernálás még több fontot adott hozzá lassan növekvő súlyunkhoz. Ideje volt drasztikus intézkedéseket hozni. 10 nappal azelőtt kezdtük el az alacsony szénhidráttartalmú étrendet, hogy elindultunk volna dél felé a Windstar karibi körutazásunk. A déli vakációnkban 6 nap volt Miamiban, majd 12 napos hajóút. Amikor hazatértünk, örömmel tapasztaltuk, hogy a hajókázás során lefogytunk.

Jellemzően, ha megmérjük magunkat, miután visszatértünk egy nyaralásról, meghíztunk. Az ételek gyakran kivételesek voltak amikor korábban cirkáltunk. Nagyon jó volt megállapítani, hogy az éberségünk a nyaralás során segített lefogyni néhány kilót. De nem mondom, hogy könnyű volt.

Számos diétás lehetőséget fontolgattunk. De mindkettőnk számára a szénhidrát nem volt a barátunk. Néha arra gondoltam, hogy csak a süteményeket és a kenyeret nézve híztam meg.

Egyikünk sem általában nagy desszertevő. Ez természetesen igaz, hisz abban, hogy a csokoládé valójában nem desszert, hanem egészséges étel! Szerencsére szeretjük a csokoládét, minél sötétebb, annál jobb, így legalább egészségesebb nekünk. Mindaddig, amíg a csokoládé nem jön össze más, nem annyira egészséges csemegékkel. A nagy gyilkos számomra a kenyér. A frissen sütött kenyér vagy pirítós szaga csak készen áll a minden vágyra. Tehát néhány szénhidrátot nagyon nehéz volt feladni.

Használtuk a Atkins étrend mint alap. Remek online webhelyük és nyomkövetőjük van, amely lehetővé teszi számunkra, hogy ételt és edzésnaplót vezessünk. Nagy híve vagyok annak, hogy csak azt tudja kezelni, amit mér. Ezután megnéztük a nagyon népszerű keto étrendet, amely még szigorúbb ezred volt, mint Atkins. Ez volt a célunk. A legtöbb napban ez azt jelentette, hogy szénhidrátjaink nagy része alacsony glikémiás zöldségek, esetleg alkalmi bogyók és diófélék korlátozott mennyiségéből származna. A cél az volt, hogy testünket ketózis állapotban tartsuk, hogy testünk elégesse a zsírunkat.

A dél felé tartó 10 nap alatt körülbelül 6 kilót fogytunk. A kezdetektől elég volt a motiváció biztosítása a diéta fenntartásához. Mindenképpen szerettük volna jelenteni, hogy egy körutazáson lefogytunk.

Fehérje király volt

Nyaralásunk során minden étkezés során jó fehérjetartalmat kerestünk. A reggeli volt mindig a könnyebben kezelhető étkezés. A svédasztalos reggeli rengeteg lehetőséget kínált - tojás, sajt és szalonna. Mivel a zsírok alacsony szénhidráttartalmú étrend esetén jók, minden nap ehetnénk szalonnát! Nem rossz dolog.

Az ebéd gyakran azt jelentette, hogy egy nagyon jó szendvicset vagy hamburgert szétszedtek a hús kivonása érdekében. Amikor tehettük, megrendeltük „a zsemle nélkül”. Miamiban találtunk egy remek helyet (a BurBowl), ahol grillezett csirkét vagy hamburgert rendelhettünk salátaburkolatban. A Toro Toro az Intercontinental Miami-ban remek hamburgert kínált zsemle nélkül és tetején avokádóval. Ez tökéletes volt. Ha csak szendvicsek voltak, megrendeltük a húsra vagy tonhalra halmozottakat, majd kidobtuk a kenyeret. Mindig boldogabb voltam, ha csak nem kellett látnom a kenyeret.

A vacsorának könnyűnek kellett lennie. De elképesztő, hogy hány étkezéshez tartozik valamilyen szósz, máz vagy más módon hozzáadott szénhidrát. Ha tudtunk rendelni szósz nélkül (vagy szószsal az oldalon, hogy ne sértsük meg a szakácsot), akkor megtettük. Ha nem sikerült eltávolítani a szénhidrátokat, valami mást kerestünk a menüben. Sokszor sok mindent hagytunk a tányéron, amit nem tudtunk megenni. Még akkor is, amikor kértük bizonyos szénhidrátok eltávolítását, a lemezt épen szállítottuk.

Több tengerjáró éjszakán, Windstar remek BBQ büfék voltak. Mindig találtunk jó keveréket a marhahúsból, a csirkéből és a tenger gyümölcseiből.

A fehérjeszint magas szinten tartása elengedhetetlen követelmény volt annak biztosításához, hogy a körutazás során lefogyottunk.

Alacsony szénhidráttartalmú gyümölcsök és zöldségek

Ha valaha alacsony szénhidráttartalmú étrendet folytatott, akkor tudja, mely gyümölcsök és zöldségek alacsony glikémiás indexűek. Általában alacsony glikémiás gyümölcsöket és zöldségeket eszünk, ezért úgy gondoltuk, hogy jól fogunk enni, amennyit csak akarunk. De még az alacsony glikémiás szint sem nulla szénhidrát. Tehát megmértük és megszámoltuk gyümölcsünket és zöldségünket, hogy alacsony legyen a szénhidrát-számunk. Fél csésze zeller, brokkoli, karfiol vagy zöldbab jó volt. Az édes paprikát és a hagymát egyaránt köretként kellett tartani. Még az utazás nagyságú mérőpoharat és kanalat is vettünk az adagok méretének kezelésére.

A gyümölcs csúszósabb lejtő volt. A gyümölcsök kezelésére ragaszkodtunk a bogyókhoz. Legfeljebb fél csésze. De elképesztő volt, hogy miután néhány hétig nem használtuk a cukrot, néhány bogyó olyan édes íze volt. Nem kellett sok a csemegéhez. Szerencsére általában találtunk friss bogyókat.

A jó szénhidráttartalmú gyümölcsök és zöldségek betartása minden bizonnyal biztosította, hogy a körutazás során lefogytunk.

Snackek és csemegék

A megengedett harapnivalók és csemegék listája elég kevés volt. Atkins nagyszerű bárokkal és harapnivalókkal rendelkezik, amelyeket feltétlenül raktároztunk fel. Nagyon hosszú turnénapokon keresztül jutottak el hozzánk.

A sajt és a dió mindig egyszerű módszer volt a fehérje és a zsír hozzáadására a nap folyamán. Volt egy kis szénhidráttalálat, de az előny meghaladta a költségeket. De 10 mandula volt egy adag! Könnyű volt egy kis zacskó diót csomagolni a napközbeni snackre.

A körutazáson történő fogyáshoz elengedhetetlen volt a gondos rendszeres nassolás.

Sok folyadék

Szükséges volt sok folyadékot fogyasztani ezen a diétán. Ki kellett öblítenünk az elégetett méreganyagokat és zsírokat. Folyamatosan ittunk vizet (több mint 10 csésze naponta). A tiszta tea helyettesítette a vizet. A diétás üdítők rendben voltak. De néhány hét múlva csak túl édes íze volt.

A kávét mindenképpen megengedték. De feketében vagy nehéz tejszínnel kellett meginni. Furcsa volt kideríteni, hogy az alacsony zsírtartalmú tej sokkal több szénhidrátot tartalmaz. Hébe-hóba kapucsínót kaptam. Ezeket a szénhidrátokat ki kellett egyensúlyozni a nap folyamán.

Az alkoholos italok nagyon ritkán fogyasztottak minket. A legtöbb alkohol keverék nélkül, kivéve a szódavizet, körülbelül ugyanolyan szénhidrát volt, mint a legtöbb bor. De ha bármilyen formájú alkoholod volt, a tested elégette az alkoholt, mielőtt az újra zsírégetővé vált volna. Amikor italt akartunk, általában nagyon lassan kortyolgattunk néhány uncia bort.

Hiányzott egy pohár bor a vacsorához, mint a legtöbb más dolog, amit feladtunk. Ám ez egy áldozat volt, amelyet azért tettünk, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy egy körutazás során lefogytunk.

Az általunk hozott áldozatok

A nagy ételek, amelyeket el kellett kerülnünk, hogy a kenyerek és a desszertek köré szervezett körutazáson lefogyjunk. A kenyerek teljesen kint voltak. Kipróbáltunk néhány cukros desszertet, de ezek többségében még mindig sok szénhidrát volt. És még akkor is, ha nem voltak szénhidrátok, a mesterséges édesítőszer túl édessé tette a desszerteket ízlésünkhöz. Elhaladtunk az összes többi édes csemege mellett.

Ha nagyon szerettünk volna csemegét, egy 90% -os kakaós csokoládéval kedveskedtünk. A diéta előtt már ettük ezt a magas kakaószámú csokoládét. Csak nekünk kellett törődnünk az adagjainkkal. Egy négyzet volt a csemegénk. De ha tejescsokoládé rajongó vagy, akkor a 90% -os kakaót megszokhatod. Sokkal keserűbb. Néhány hét cukor nélküli hét után mégis határozottan csemegének érezte magát.

Könnyebb volt, mint gondoltuk volna, feladni a cukorcsemegéket. Alkalmanként, amikor kikötővárosokban bolyongtunk, jégkrémmel vagy zselével kísértésbe estünk. De a visszafogottság azt jelentette, hogy egy körutazáson lefogytunk!

És tartottuk, hogy a nyaralásunkon mozogunk

Sokat mozogtunk a hajó körül. Mindig fel-alá járkáltunk a lépcsőn. Ez volt a könnyebb dolgok egyike a kisebb Windstar tengerjáró hajóval. Folyamatosan azt mondtuk, hogy elmegyünk az edzőterembe, és elkészítjük a reggeli stretch osztályt. De soha nem sikerült.

Sok kirándulásunk aktív kaland volt. A mi zipline kaland St Kitts-ben elégetett adrenalin. És sokat sétáltunk az esőerdőn keresztül is. St Luciában snorkeltunk a Rodney-öbölben. És Grenadában két tankos búvárkodást végeztünk. A katamarán kaland Martinique-ban még több sznorkelezést tartalmazott. Ezekben a napokban biztos vagyok benne, hogy sokkal több kalóriát égettünk el, mint amennyit ettünk.

A legtöbb nap túlléptük a fitnesz zenekar lépésszámláló céljainkat. Különösebb erőfeszítés nélkül több ezer lépést és 10 lépcsőfokot vettünk fel a hajó körül. És sok nap bementünk a kikötőbe, és legalább egy rövid sétát tettünk a kikötőben. Terre-De-Haute-ban (Guadaloupe szigete) hosszú túrát tettünk felfelé és lefelé a dombok között a sziget egyik oldaláról a másik oldalra, hogy a strandra menjünk.

Az aktív megtartás minden bizonnyal egy módja annak, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy lefogytunk egy körutazás során.

Igen, egy körutazáson lefogytunk

Miamiban való tartózkodásunk során, majd a tengerjáró hajón általában nagyon jól sikerült betartanunk a nagyon szigorú étrendet. Valószínűleg túl kevés zöldséget ettünk. De nem nyúltunk a kenyérhez vagy a cukros desszertekhez. 17 nap alatt még egy üveg bort sem fejeztünk be.

Tehát meglehetősen optimisták voltunk, amikor hazatértünk, és szembesültünk a mérleggel. A keto diétás kalandunk során egy körutazáson lefogytunk. Mindketten lefogtunk körülbelül 5 kilót, és örültünk! Az étrendünknek azonban még nem volt vége. Még sok vesztenivalónk volt, mielőtt elindultunk volna tavaszi kelet-európai utunk. És ezt az utat nagyon nehéz lenne megtartani az étrendünket!

Hinne abban, hogy egy körutazáson lefogytunk? Egyéb tippek a súlygyarapodás elkerülésére nyaralás közben?