A legjobb kókusz Margarita recept

A kókuszkrém és a kókusztej frissítő kombinációja trópusi ízeket áraszt a kedvenc reposado tequila margaritámba, amelyet a sziklákon tálalnak.

legjobb

Egyszer régen vonattal mentem. Persze, voltam már vonatokon, de semmi nem készített fel erre az életre.

Ez a vonat a saját készítésű milliárdos John Paul DeJoria, a John Paul Mitchell és a Patron Spirits alapítója volt, és DeJoria „13 otthonom kedvencének” tartotta. De ellentétben a New York-tól Hawaii-ig terjedő többi otthonnal, ezt véletlenül egy Amtrak gőzgép hajtotta.

Hogy a fenébe kerültem oda?

Szerencsémre ismerek olyan embereket, akik nagyon nagylelkűek és meghívtak engem és a férjemet a körútra. A tequila iránti szeretetem itt is kőbe van kötve.

Természetesen a sziklákon.

A nap folyamán - más néven 10+ évvel ezelőtt, és még gyermek előtt, így rengeteg extra időm volt - önkéntesként adománygyűjtő/hétvégi örökbefogadó munkásként/kutyaként fotózóként/grafikusként és igazgatósági tagként jelentkeztem (minden kéz a fedélzeten az állatok!) a Los Angeles-i Sok szerelem állatmentésért.

Abban az évben a legnagyobb adománygyűjtő rendezvényünk a Bow Wow Ciao volt, egy csodálatos esemény a korábban említett milliárdos John Paul DeJoria malibu birtokán.

Az éjszaka meleg volt, homályos volt, és olyan nagyon LA volt, kiegészítve egy papparzzi-szegélyű vörös szőnyeggel, hírességek megjelenésével (ó, a történetek, amelyeket elmesélhettünk, és olyan jó dolog, hogy még nem léteztek közösségi médiák) és sok pénzből, amelyet nagylelkűen gyűjtöttek a hajléktalan állatok számára.

Akkor sokkal izgalmasabb volt az életem.

Az éjszakai élő aukció nagy jegycikke egy éjszakai utazás volt a The Patron Tequila Express fedélzetén. Az út John Paul DeJoria magánvonatával lenne összekötve egy Amtrak vonat farkán, amely Los Angelesből San Diegóba utazik, majd másnap vissza.

Hosszú történet, egy heves csata után, amely felfelé és felfelé lendítette az árat, DeJoria felhívta az élő aukciót, és barátaim, Bart és Stacy (ő a fenti virágos ingben az ölelő, ő a mellette álló barna szépség) vásároltak maguknak egy vonatút.

És meghívták a barátokat! És a férjemmel ketten voltunk.

Az utazás mantrája? A Patron vonat fedélzetén vannak, és kitörik a tequilát. Arrriba!

A Patron Tequila Express extravaganciájáról ismert, és az a gazdagság díszíti, amely egykor az eredeti 14. századi Maharajah palotáját díszítette, márvány fürdőszobákkal, pazar hálószobákkal és ínyenc konyhával. Egy lépés, és tudja, hogy soha többé nem teszi be a lábát egy ilyen térbe.

Az utazás nagy részét az óceánra néztük, miközben zakatoltunk az állomásokon, kortyolgattuk a Patron tequilát jég felett, és margaritákban a Patron csapat által szorosan őrzött recepttel - más néven friss lime juice és Patron reposado -, és nevetve, nevetve, nevetve az állatok iránti szeretetünk és a szeretet otthonának megtalálásával töltött számtalan óra miatt jöttek össze a barátok.

A vasúti kirándulás csodálatos emlékeket és igazi vonzódást hagyott az élet finomabb oldalára (magánvonatok, repülőgépek és személygépkocsik!), Beleértve a hajlandóságot arra, hogy tequilát kortyolgasson, akár a vonaton, akár azon kívül.

Azóta megvan a méltányos részesedésem a tequila italokból. De a Patron-infúziós italok egyik kedvenc főzete kilógott a csomóból - ez azért, mert ez a legjobb kókuszos margarita recept.

A receptről

Joey barátom - egy mixológus és a Seattle-i Capitol Hill-i Grim's Provisions and Spirits új tulajdonosa (legyen egy csodálatos megújulás nyomán) - mutatta be ezt a receptet nekem. És ember, mennyire örülök, hogy megtette.

Eredetileg azt terveztem, hogy megosztom ezt a kókuszdió Margarita receptet, amikor egy fotózásnak otthont adtam az idei Click Retreat-en, amikor a Karib-tengeren jártunk. Sajnos, egy orvosi eljárásnak köszönhetően le kellett mondanom az utazásomat, de ez nem akadályozott meg abban, hogy néhány ilyen útnak elkötelezzem magam utam előtt.

A Patron reposado tequiláját használom ebben a koktél receptben. A Reposado tequila tölgyfahordó után kissé földiesen citrus- és mézjegyeket kölcsönöz. Ha nem vagy tölgyfa, próbáld meg inkább a Patron Silver-t.

Lehet, hogy úgy érzi, hogy kihagyhatja a kókuszkrémet, és csak a kókusztejhez mehet ehhez a recepthez, de azt mondom, hogy ne tegye. A kókuszkrém intenzívebb kókusz ízt és krémes állagot kölcsönöz az italnak. A kókuszkrém koagulálhat a dobozban, ezért mindenképpen jól keverje meg, és dobjon el minden darabot, amely nem simul el. A kókuszkrémet megtalálhatja az ázsiai üzletekben vagy az interneten itt.

Joey receptje nem írt elő édesítőszert, mert ez margarita, nem daiquiri. De azért adtam hozzá egy kis egyszerű szirupot juuuuust, hogy kicsit édesítsem. Add hozzá többé-kevésbé az ízlésed szerint.

Ha elkészíti ezt a receptet, kérem, tudassa velem! Hagyjon egy megjegyzést alább, vagy készítsen egy fényképet, és címkézzen meg az Instagramon vagy a Twitteren a #foodiecrusheats címkével.