Mennyit kellene költségvetésbe kerítenem Párizsban az ételekre?

Szeptemberben Párizsba megyünk és lakást bérelünk (20 napos utazás). Bár valószínűleg ki fogjuk használni a boulangeries, fromageries, parfümök és piacok előnyeit, hogy "enni tudjunk" valamikor, szeretnénk úgy tervezni, mintha állandóan "étkeznénk", így biztonságosan megbecsülhetjük, hogyan erre sok a költségvetés. Nem fogunk ételt keresni egyetlen Michelin-csillagos étteremben sem, inkább a kis helyi helyeket részesítjük előnyben a turisztikai tömegektől távol. Mi lenne a jó becslés az egy főre eső napi kiadásokra? Napi 100 dollárral kezdtem, de azt hiszem, túlbecsülöm. de utálná fordítva. 2005 óta nem jártam Párizsban, így a saját személyes tapasztalatom kevéssé segít. Előre is köszönöm a tanácsokat.

költségvetnem

Igen, azt gondolom, hogy minden nap ebédre és vacsorára éttermi ételeket kellene fogyasztani. Szerintem egy ésszerű becslés szerint 5 euró reggelire (sütemények és kávé vagy gyümölcslé, indulásra), 20 euró ebédre és 35 euró vacsorára (ezek az összegek nem tartalmazzák a bort). Tehát 60 euró, vagyis kb. 70 dollár/nap, szerintem bőven elég. És ha útközben megeszi az ebédet, levonhat 10 eurót ebédre.

Meglepő módon egy Egg McMuffin és egy kávé olcsóbb Párizsban, mint a Green Bay-ben, és a kávé sokkal jobb.

Valószínűleg kevesebbet költenék azzal, ha csak éttermekben étkeznék. Biztos vagyok benne, hogy felülmúlnám a vásárlást a piacokon!

Anélkül, hogy túl sokat spórolnánk, és anélkül, hogy túl sokat fröcsögnénk, naponta 60-100 eurót költünk.

Végzem az utazásaink költségvetését, és napi 100 eurót tervezek kettőnknek, még akkor is, ha van lakásunk. Akkor örülök, amikor néhány ételt elfogyasztunk, és átlagosan napi 75-80 euróhoz jutunk. Mindig borozunk vacsorával (és néha ebéddel), eszpresszóval és péksüteménygel késő reggel, amikor sokat sétálunk, de próbáljunk meg ebédelni vagy vacsorázni a lakásban.

Szeretném emlékeztetni a Párizsba látogató embereket arra, hogy hihetetlenül jó vietnami ételekkel is rendelkeznek, amelyek a finom étkezéstől a banh mi standig terjednek. Nem tudok rólad, de körülbelül egy hét hús és sajt után szünetet kell tartanom, és meg kell enni valami könnyű és/vagy vegetáriánus ételt. Vega rizspapírba csomagolt tavaszi tekercs és mogyorós saláta vacsora után sokkal jobban érzem magam!

Nem kell minden alkalommal 3 teljes ételt rendelnie. Választhat főételt (előétel) és plat (főétel), vagy akár csak "le plat direct", ha nem vagy túl éhes.
Kérhet kutyás táskákat is, bár egyes éttermekben nincs valami megfelelő. Általában a saját műanyag dobozomat viszem.
Az előételek kb. 8 - 10 €
Plats körülbelül 12 - 18 €
Keresse meg a "menüket", amelyek általában 2 vagy 3 fogás kedvezményes áron, italok nincsenek benne. Az adó mindig benne van.

Szerettünk ebédidő körül megállni a járdák kávézóiban, kint üldögélni és délutáni terveinktől függően sajttálat (assiette de fromage) borral vagy kávéval fogyasztani. Nem jó ötlet bent ülni, ahol ebédelsz, ha foglalt a hely.

Másik lehetőség a mindenütt jelen lévő "Traitteur Asiatique" kifejezés, amely nem ázsiai, aki elárulja országát, hanem egy hely, ahol gombócokat, tésztákat és egyéb finomságokat árusítanak, hogy visszavigyék a lakásba és felmelegítsék. Szép könnyű vacsora, és akár vegetáriánussá is teheti, ha akarja.

És természetesen a park padi ebéd - bagett plusz sajt plusz ital - ha jó az idő.

Szokás szerint Chexbresnek jó információi vannak az árakról, bár sokkal többet költhetne egy csúcskategóriás helyen.

Sajnálom, de a kérdés teljesen változó az Ön igényei szerint. Minden bizonnyal alacsonyabb költségeket érhet el, ha megvásárolja az alapvető tárgyakat és felkészül magának, vagy elmegy a spektrum másik végébe úgy, hogy minden este Michelin-csillagos éttermekben étkezik, és ebédet is dobál.

Ha az alacsony oldalra mentél, kettőre, akkor 20-30 euróért megteheted, de valld be, Párizsban vagy! Terveznék annyit, amennyit a költségvetésem enged, és ha kevesebbel jutok be, Bónusz! Menjen a napi 100 dollárért, amely rengeteg rugalmasságot biztosít az alapvető kávézókávéhoz és péksüteményekhez, esetleg egy tisztességes ebédhez, majd egy jó esti vacsorához. Talán megtervezve megcsinálhatja, majd három éjszaka fantasztikus ételt készíthet. Még a jó sajt, kenyér és hús is költsége lesz, de még mindig jobb, mint az Egyesült Államokban.

Köszönöm mindenkinek a meglátásait. Otthon általában napi 2 igazi ételt és valamilyen uzsonnát eszünk. Úgy hangzik, hogy ha 70-100 eurót tervezünk naponta, akkor jónak kell lennünk. Ha valakinek van kedvenc lyukas étterme vagy remek piknik tippje, kérjük ossza meg.

Ha napsütéses nap van, sok ember elindul a Szajna alsó quais-jába. A jobb vagy a bal parton fű és/vagy pad és fa lesz.

És szabad alkoholt inni a nyilvánosság előtt, amennyiben diszkréten viszonyul hozzá.
De nem ihat alkoholt, ha bárhol a gyerekeknek játszótér közelében tartózkodik.

Kiváló bölcsőde: a Breizh kávézó a RUE VIEILLE DU TEMPLE 109. szám alatt (a Marais-ban).

Nagyon népszerű, ezért lehet egy sor.

Jövőre visszamegyünk, és biztosan visszatérünk erre a helyre.

Ez hihetetlenül hasznos információ. Feleségemmel szeptember végén/október elején Párizsban leszünk, miután Veveyben megálltunk, hogy meglátogassuk az új Charlie Chaplin Múzeumot. Tehát köszönöm mindenkinek a gondolatait, meglátásait, javaslatait, hogy hol/hogyan kell enni Párizsban.

Kiegészítem a hasznos információkkal kapcsolatos megjegyzést. Holnap Párizsba indulok 85 éves anyámmal (első látogatása a városban), és örülök, hogy megerősítést nyertem, hogy megfelelő költségvetést szántam. Köszönet mindenkinek, aki részt vesz ezeken a fórumokon - elképzeléseitek hihetetlenül értékesek!

Itt egy újabb köszönet. A feleségemmel októberben Párizsban leszünk. Arra számítok, hogy olyan lesz, mint Firenze vagy Siena. Mindketten fogyókúrásak vagyunk, így amúgy is könnyedén eszünk. Lehet, hogy fröcsögünk, és egy éjszaka középszintű vacsorát fogyasztunk. Ez egy üzleti út a számára, így bőséges napidíjat kap, amelynek elegendőnek kell lennie kettőnk számára.

Egy nagyon tipikus párizsi ebéd szendvics. Bármely boulangerie-ből vagy árubemutatóból (valamint a Franprix vagy Monoprix üzletek bármelyikéből) készen vásárolhat 2,60 euróért. Igyon egy italt (még 2 vagy 3 eurót), és sétáljon el a legközelebbi parkig. A francia szendvics szó szendvics (ejtik nagyjából sahn-weech). Ezekkel időnként visszaléphet, ha túllépi a költségkeret határát.

A következő lépés lehet egy giroszkóp vagy krepp. A hajdina palacsinta (sós és nem édes) különféle pizza/reggeli típusú töltelékekkel érkezik. Ha jó hely, akkor a sor a nap bizonyos részein hosszú lehet. Gondolom, egy itallal kicsit kevesebb, mint tíz eurót fizet, attól függően, hogy mit rendel.

Keressen fix árú menüt a kávézókban. Jó üzlet lehet. Ebédnél általában 15 euró körüli tartományt találok, adjak hozzá pár eurót egy italért. A vacsoránál általában megállok, ha étkezésenként 25 euró vagy kevesebb. Mindig egy élénk helyi (nem pedig turisztikai) vállalkozást keresek, hogy megállapítsam, érdemes-e kipróbálni a helyet, és megérkezem a vacsora korai szakaszába, amikor még vannak helyek.

Nem mondja meg, hol tartózkodik. Tehát, ha közel van egy Flunch étterembe, jó ételeket kínálnak elfogadható áron. A hús egyszeri sorban van, fizessen érte. Minden zöldség kívül van a kasszán és enni lehet. Két étkező 20E-nél kevesebbet ehet, és jóllakhat.

Ez a téma inaktivitás miatt automatikusan lezárult.