Amit egy nap alatt eszem! (Gluténmentes, tejmentes és finomított cukormentes)

Mit eszel egy nap alatt? Elképzelem, hogy nem tudsz erre válaszolni, mivel minden nap más és más. Itt van egy besurranó csúcs egy véletlenszerű januári napra számomra, megosztva azt, amit egy nap egyek! Ja és mindez gluténmentes, tejmentes és finomított cukormentes is!

Tehát ha arról van szó, hogy mit eszek mindennap, miközben gluténmentes, tejmentes és többnyire nagyon alacsony cukortartalmú étrenden élek, akkor számíthat arra, hogy némileg korlátozott vagyok ... tévedne. Valójában az elmúlt 6 évben gluténmentes étkezés során rengeteg különféle ételt és ételt fedeztem fel, amelyeket élvezni tudtam - olyanokat, amiket talán soha nem próbáltam volna, ha mindig tudtam volna glutént enni!

Mivel teljes orrú parkoló vagyok, nagyon szeretek nézni a Mit eszem egy nap alatt videókat. Nagyon érdekesnek találom őket, és gyakran rengeteg inspirációt nyújtanak nekem is. Szóval, azt gondoltam, hogy jó ötlet lehet meglehetősen rendszeresen megosztani veletek, mit eszek egy nap alatt! Természetesen életem minden egyes napja változik, így ez csak egy nagyon véletlenszerű nap, de 2016 folyamán több napot is megosztok veled.

Reggeli

Tehát reggelire soha nincs egy meghatározott dolgom, szeretek keverni (szó szerint). Jelenleg nagyon foglalkozom a turmixokkal, és készítek néhány sajátot, valamint felhasználom a szakácskönyv-gyűjteményem receptjeit. Korábban azt hittem, hogy lényegében csak egy „ital” fogyasztása reggelire nem lenne elég teli, és elégedetlen maradna ... mennyire tévedtem. Ha megfelelő ételeket tesz a turmixgépbe (NutriBullet nekem!), Akkor valóban valami izgalmasat, finomat és teltebbet készíthet.

A reggeli turmixom ezen a napon a Chocolate & Banana volt. Nem olyan ízkombináció, amire a múltban azt gondoltam volna, hogy ennyire egészséges, de valóban lehet. Egyszerűen csak összekevertem a kakaóport, a banánt, a mandula vajat, a mandulatejet, a fahéjat, a chia magot és a jeget - ki kell próbálni! Tele van sok remek ételtípussal, hogy jól kezdje a napot, valamint glutén-, tej-, finomított cukor- és vegánmentes. Mi a kedvenc reggeli turmixod?!

Ebéd

Ebédidőben ebben az évszakban gyakran szeretek valami meleget fogyasztani. Nem rajongok egy nagy meleg ebédért, például egy teljes étkezésért; Úgy látom, hogy délután aludni küld! A leves azonban a tökéletes egyensúly. A leves melenget, mégsem tölt meg masszívan. A saját leves elkészítése is nagyon egyszerű. Lehetővé teszi, hogy bármilyen ízét megkívánja, és biztosítja, hogy levese gluténmentes, tejmentes, vegán és tele legyen hozzáadott cukrokkal vagy nastákkal.

alatt

Ezen a bizonyos napon úgy döntöttem, hogy elkészítek egy sárgarépa és koriander levest. Gyakran készítem ezt az ízt, mivel ez egy 4 hozzávalóból készült leves, amelyek mind mindig vannak a szekrényben. Egyszerű és gyors a semmiből elkészíteni, és egyszerre nagy adagot készíthet, és néhányat lefagyaszthat, ha egy másik napon még gyorsabban szeretne ebédelni. Úgy gondolom, hogy egy remek étkezés nem csak munkába áll, de ha valaki váratlanul érkezik ebédidőben, nem hiszem, hogy bárki ellen tudna állni egy gőzölgő tál friss levesnek.

Számomra imádok egy kis gluténmentes kenyeret is a levesemhez. Tudom, hogy mindenki más, de személy szerint a kenyér nélküli leves bűncselekmény. A kenyér jobbá teszi a levest, a leves pedig minden bizonnyal a gluténmentes kenyeret. Nagyon felszívja a levest, és szép és nedves! Ez a tökéletes ebéd a téli hónapokban számomra!

Vacsora

A vacsora olyan őrülten változatos étkezés nekem. Olyan sokféle ételünk van, amit készítünk, mindet le kellett írnunk, hogy emlékezzünk rájuk! Az egyik abszolút kedvencem a házi sushi! Az évek során sok sushi étteremben jártunk, de körülbelül egy évvel ezelőtt úgy döntöttünk, hogy jó lehet megpróbálni saját magunkat elkészíteni ... soha nem néztünk vissza! Nem csak íze csodálatos, de rengeteg móka is!

Bármit beletehet a sushiba, hogy biztosítsa, hogy gluténmentes, tejmentes és még vegán is, ha szeretné ... a vegetáriánus sushi is nagyon finom. Számunkra ezen a bizonyos napon úgy döntöttünk, hogy elkészítjük a California Rolls és a Maki keverékét. Tehát készítettünk olyanokat, ahol a hínár kívül van, majd lényegében belülről kifelé a sushi tekercs is. Töltöttük őket lazac, garnélarák és avokádó. Olyan frissek az íze, és amikor elkészíti a sajátját, mindig a szokásosnál kicsit több tölteléket nyomhat bele! Számomra a házi sushi egy igazán kiegyensúlyozott étkezés, amely tele van egy kis mindennel. Ez ász!

Ezt eszem egy nap alatt ... de mit eszel ?! Nagyon örülnék, ha mindannyian meg tudnánk osztani az ételeinket, hogy mindenki által kínált ételt finomabbá és változatosabbá tegyük, miközben továbbra is gluténmentes és tejmentes! Nyugodtan hagyja kedvenc ételeit az alábbi megjegyzésekben, vagy a Facebook/Twitter oldalon.