Andie Mitchell

anyukám

Valahogy, valahogy eljött és elmúlt a 3. hét.

Ha új vagy a sorozatban, akkor édesanyámat diétázom (mert ő kérte tőlem, és magam is lefogytam 135 kilót (természetesen). Tehát itt van, amit tudnod kell: 1. rész, itt van a tervet, amelyet neki készítettem, és itt vannak a heti frissítések: 1. hét, 2. hét, 3. hét, 4. hét, 5. hét, 6. hét, 7. hét, 8. hét, 9. hét, 10. hét, 11. hét, 12. hét, 13. hét, 14. hét, 15. hét, 16. hét, 17. hét, 18. hét, 19. hét, 1 hónap önálló étkezés, 1 évvel később.

Reggeli: 2 csésze kaszkádi farm mézes dió O gabona (200) + 1 csésze 1% tej (110) = 310

Ebéd: Saláta (zöldségalap 3 nagy marék vegyes zöldség, ½ csésze apróra vágott paprika, ½ csésze apróra vágott uborka, ½ csésze aprított sárgarépa, 6-8 meggyparadicsom = 50 kalória) 1 kemény tojással (70) + 1 uncia extra éles cheddar sajt, reszelt (100) + ½ uncia mazsola (kb. 2 evőkanál = 60) + ½ uncia apróra vágott dió (50) + 3 evőkanál Ken's Light Raspberry diós öntet (90) = 420

Snack: 2 csésze sárgadinnye és szőlő (100) + 1 Cabot súlyosan éles sajtpálca (80) = 180

Vacsora: kínai pulyka saláta pakolások (335) + ¾ csésze barna rizs (170) = 505

Reggeli: ½ csésze száraz, régimódi zabpehely (150), 1 csésze vízzel, 1 evőkanál barna cukorral (60), 2 evőkanál apróra vágott pekándióval (100) = 310

Ebéd: Pisztácia őszibarack saláta mézes vinaigrettel (a receptért kattintson ide = 450)

Snack: 2 csésze görögdinnye + eper (100) + 1 Cabot súlyosan éles Cheddar sajtbot (80) = 180

Vacsora: Tacos 2 kis liszt tortilla (mindegyik 80 kalória = 160) + 4 uncia taco-fűszerezett 93% sovány darált marhahús (170 önmagában marhahús + 20 ételízesítő = 190) + 1 uncia bors Jack sajt, aprítva (100) + aprítva saláta és paradicsom (

Reggeli: Fahéjas mazsolás zabpehely: ½ csésze száraz, régimódi hengerelt zab (150), 1 csésze vízzel, 1 evőkanál barnacukorral (60), ½ teáskanál fahéjjal, 2 evőkanál mazsolával (

30), 2 evőkanál apróra vágott dió (100) = 340

Ebéd: Taco saláta: 3 csésze aprított római saláta (10) + ½ csésze apróra vágott paradicsom (20) + 4 uncia 93% sovány taco-fűszerezett darált marhahús (170 önmagában marhahús + 20 ételízesítő = 190) + 1 uncia bors Jack sajt, felaprítva (100) + ¼ közepes avokádó, szeletelve (

60) + 2 evőkanál salsa (10) + 1 evőkanál alacsony zsírtartalmú tejföl (15) = 405

Snack: 2 csésze görögdinnye, sárgadinnye és szőlő (100) + 1 Cabot súlyosan éles Cheddar sajtbot (80) = 180

Vacsora: Húsgombóc és zöldséges „tészta” 2 húsgombóc + ¾ csésze marinara szósz (ez a recept = 320) + 2 ½ csésze fokhagymás pirított vöröskáposzta és brokkoliszalag (120) + 1 evőkanál reszelt parmezán sajt = 460

A zöldséges „tészta” 2 adagjának elkészítéséhez egyszerűen 1 evőkanál olívaolajat hevítettem közepes lángon egy nagy serpenyőben, majd 1/2 kis fej aprított vöröskáposztát adtam hozzá, és kb. 4 percig puhára ropogósra pároltam. Ezután hozzáadtam 1 csomag brokkolit a serpenyőbe, és addig főztem, amíg a zöldségek megpuhultak, még kb. 3 percig. (Ha pár evőkanál vizet kell adnia a serpenyőbe a nedvesség és az égés megakadályozása érdekében, nyugodtan.) A főzés utolsó 1 percében 2 nagy gerezd fokhagymát daráltam hozzá, és folyamatosan kevergettem, amíg a fokhagyma meg nem volt. illatos és a zöldségek teljesen megpuhultak. Ezt azonnal húsgombóc és marinara ágyaként tálaltam.

* Andie megjegyzés: Anya szerda este lement a Cape Cod-ba, és nővérével és családjával maradt egész csütörtökön és pénteken. Míg olyan javaslatokat tettem, mint például: „Próbáld meg egészséges és egészséges reggelit tartani, hogy legyen egy kis hely a nagyobb/dekadensebb vacsorára, ha elmész enni.” Nem egy meghatározott étkezéssel indultunk a vakációra. terv, mert ez kivitelezhetetlen, nyűgös lett volna, és nagyon valószínű, hogy anya hiperkorlátozottnak érezte volna magát (nem is beszélve szomorúságról), miközben családja a hagyományos nyári grubot ette. Hittem benne, és úgy döntöttem, hogy bízom abban, hogy két teljes napig egyedül lesz.

Reggeli: Ezékiel fahéjas-mazsolás csírázott szemű angol muffin (160) + 1 evőkanál vaj (100) = 260

* Andie megjegyzés: Az alábbiakat pakolta otthonról: angol muffint, mazsolát és mandulát. Bár szeretném, ha ez a reggeli tartalmazna egy fehérjét, büszke vagyok arra, hogy anya elpakolta ezeket a muffinokat otthonról, és hogy egészséges reggelit választott, amikor valószínűleg csábító volt valami „szórakoztatóbbat” megfontolni.

* Andie megjegyzés: Anyának ez régóta szokása. Egész életemben laza volt az étkezési idők, az étkezés gyakorisága és rendszeressége. Bármennyire is szeretném ezt „kijavítani”, azt is észreveszem, hogy amikor azt mondom neki: „Anya, meg kell állnod a nap közepén és enni”, gyakran kissé kétségbeesetten néz rám, és megkérdezi: De Francie, mit tegyek, ha nem vagyok éhes? Kísértésem van, hogy mindenképp megmondjam neki, hogy egyél, mert amennyire az óra megy, a legtöbb ember éhes lenne reggeli után négy órával, de úgy gondolom, hogy az egyik legfontosabb lecke, amit anyának taníthatok ezen az úton, úgy döntöttünk együtt venni annyit jelent, hogy szem előtt kell tartani az ételeket, intuitívabban enni. A válasz egyelőre snackeket csomagol az erszényébe, hogy soha ne maradjon valami tápláló.

Snack: Kis marék mazsola (1/4 csésze = 130)

* Andie megjegyzés: hajlamos vagyok azt gondolni, hogy anya kielégítőbbnek találná ezt az uzsonnát, ha egy adag zsír és fehérje mellett a mazsola mellett megette volna néhány diót. 12 mandula csupán körülbelül 80 kalóriára, körülbelül 3 gramm fehérjére és 7 gramm szívre egészséges zsírra tett volna szert. Dió nélkül a mazsolában előforduló természetes cukor súlyos ütése a vércukorszint-emelkedést és az azt követő összeomlást okozhatja, ami talán még inkább a cukor utáni vágyakozáshoz vezet. Aztán megint igaz, amit fentebb mondtam arról, hogy anyának intuíciót kellene kialakítania az ételről és arról, hogy mit akar enni. Ha mazsolára vágyott, talán csak mazsolára volt szüksége.

Vacsora: 6 uncia hamburger 85% sovány darált marhahússal (300) + 1 uncia amerikai sajt (100) + 1 hot dog (180) = 580

* Andie megjegyzés: A mai teljes kalóriabevitel túl alacsony volt. Túlságosan alacsony.

Reggeli: 3/4 csésze száraz zabpehely 1 1/2 csésze vízzel (225) + ¼ csésze mazsola (130) = 355

* Andie megjegyzés: Amikor péntek reggel kimentem az élelmiszerboltból, láttam, hogy két SMS-t kaptam apámtól, PJ-től. Az első olvasmány: „Van anyának belga gofri?” A második, tíz perccel később elküldve, így szólt: „Soha, inkább zabpehellyel ment.”
Egy részem - a zabpelyhes fanatikus rész - büszkén mosolygott, míg a másik - az a rész, amely biztosítja, hogy a szirup a gofri minden négyzetébe süllyedjen - nehézlelkűnek érezte a dekadencia iránti vágy és az egészségre törekvés közötti küzdelmet. Arra gondoltam, hogy anya egy tál zabpehelyen pörgött át egy étteremben, miközben az összes többi étkezőtársa palacsintasüteményeket és kocsonyás pirítósokat élvezett, és túl jól emlékeztem erre az érzésre. Eszembe jutott, hogy ez az étkezés, az, ahol a zabpehely anya előtt ült, ahol történelmileg egy gofri lehetett, és tudtam, hogy ez csak a folyamat része. És ez nem azt jelenti, hogy az egészséges táplálkozás áldozatot és állandó vágyérzetet jelent. Még csak nem is azt mondhatjuk, hogy az egészségesség létezik, mivel ez a magányos sziget, ahol egyedüli lehetőség van, pontosan az, amelyet nem akar; csak néha nehéz döntéseket kell hoznia nagyobb céljainak elérése érdekében.

* Andie megjegyzés: [sóhaj]

Snack: 2 csésze ananász (160)

Vacsora: 8 uncia sült foltos tőkehal (

400) + „kb. 10 hasábburgonya” (200) = 600

* Andie megjegyzés: A mai kalóriabevitel, akárcsak a tegnapi, túl alacsony.

Reggeli: Gofri (1/2 csésze Jemima néni vízzel keverve = 225) + 2 teáskanál vaj (

60) + 2 evőkanál tiszta juharszirup (100) = 385

* Andie megjegyzés: Annak tudatában, hogy anya mennyire szereti a gofrit, és figyelembe véve a péntek reggeli tapasztalatait, csak meg kellett találnom a módját, hogy készítsek neki egyet. Jemima néni volt a keverék már a házban, ezért ezzel dolgoztam; különben egy teljes kiőrlésű, teljesen természetes változatot választottam volna, például a Kodiak süteményeket.

Ebédre: Szakácssaláta jégsalátával, paradicsommal, uborkával, 1 szelet pulykával, sonkával, sült marhahússal és provolone sajttal, valamint zsírmentes olasz öntettel (350)

Uzsonna: 12 mandula + 1 uncia mazsola (180)

Vacsora: Krémes cukkini, brokkoli, paradicsom és csirke pirítós: 1 csésze szeletelt cukkini (20) + 1 csésze brokkoli virág (25) + 1 csésze szőlős paradicsom (30) + 3 uncia csirkemell (90) 1 evőkanál olívaolajon megpárolva (100) 2 gerezd darált fokhagymával (0). Krémes szósz készítéséhez 1/3 csésze csirkehúslevest (5) adtam a serpenyőbe, pároltam, majd hozzáadtam 1 uncia krémsajtot (100), és addig kevertem, amíg meg nem olvadt, bevonva a csirkét és a zöldségeket. Az egész serpenyőt sóval és borssal ízesítettem, majd belekevertem ¼ csésze friss bazsalikomlevelet, és azonnal tálaltam. = 370

Desszert: 1 adag áfonyás krémsajt morzsolódik (ez a recept!) = 300

Reggeli: 2 tojás (70) + 1 csésze (25) + ½ csésze spenót (5) + 1 teáskanál vaj (

30) + 1 evőkanál frissen reszelt parmezán sajt (20) + ½ csésze felezett eper (25) + 1 csésze málna (65) = 240

Ebédre: 8 uncia ütött és sült foltos tőkehal (

* Andie megjegyzés: Anyával és én beszélgettünk erről, de általában ezt a foltos döntést a következőképpen fogadtam el: „Tapsolom, hogy mindent megtettél az étteremnek megfelelően (ő tette), de próbáljuk a sült ételeket egyszerre korlátozni. héten, ha az. Mivel pénteken megvolt, ma más választást választottam volna. "

Snack: 1 szelet sajt (50)

Vacsora: 3 uncia steak tipp (csak a steakhez + 180 a Stonewall Kitchen páchoz = 210) + ½ grillezett kolbász (120) + 1 ½ csésze vegyes saláta (10) és 2 evőkanál Ken's Steak House könnyű Caesar öntet (80) = 420

Desszert: 1 normál szeletes születésnapi torta (350)

* Andie megjegyzés: 1. Az unokatestvérem születésnapi partija volt. 2. A torta White’s-ból származott, a mi boldog helyünkből.

Kezdő súly: 210

1. hét súlya: 201,4 (lefelé 8,6)

2. hét Súly: 199,4 (lefelé 2,0)

3. hét Súly: 199 (lefelé 0,4)

Összesen leadott font: 11.

Anya gondolatai az eddigi fejlődésről:

„Szia minden barátomnak a Can You Stay vacsorára!

Fogyókúrába tartok a negyedik hetemben, és nem, még nem kezdtem el járni! Az igazság az, hogy olyan forró volt itt, hogy alig tudok 15 percnél tovább kint maradni anélkül, hogy érezném, hogy átbukik.

OK, elég arról, amit nem tettem, most vallomás arról, amit tettem! Ma este ünnepeltük unokahúgom születésnapját a házamban, és Andrea elment, és kapott neki egy fehér születésnapi tortát, és gyere a pokolba vagy a nagyvízbe, nekem kellett egy darab. Nem hagyhatod el egy darab White süteményét (mi van, ha nem élem túl az éjszakát, és elszalasztottam egy tökéletes lehetőséget, rohadtul!) Miután volt egy darab, szinte lehetetlen volt, hogy nem akarok másikat.

Ez megteszi, hogy kényeztesse magát számomra, és visszatér a szokásos módon. Hálásan jól eszem és szeretem a változatosságot. Tegnap még volt egy gofri, egy kis sziruppal. Tegnap este vacsoráztam, amely krémsajtból, pirított zöldségből és csirkéből készült, és finom volt. Hálás vagyok minden támogatásáért és kedves szaváért, és mindenekelőtt azért, hogy ott voltam mellettem. Aki követi ezt a tervet, meg tudjuk csinálni és meg is fogjuk valósítani!

P.S. Köszönöm, kis Francie, hogy kinyújtotta velem. Annyira szeretlek. ”

* Andie megjegyzés: jobban szeretlek, és annyira büszke vagyok rád:) [love fest love fest love fest]