Blumenthal: Az egészséges életmódhoz kötődött Mexikóban

Bármilyen nehéz is azok számára, akik ismerik a megjelenésemet, a nemi személyiségemet és a kifinomultság általános légkörét, meglepetést okozhat, hogy nem szoktam gyakran ellátogatni egy gyógyfürdőbe. De itt vagyok a mexikói Tecate-ben, a Rancho La Puertában, és ez életet gazdagító és javító élmény volt.

életmódra

Paulette és én, pár barátommal együtt, körülbelül 40 évvel ezelőtt jöttünk ide, amikor csak egy kicsi, nagyon rusztikus, hippi stílusú gyógyüdülőhely volt, ahol néhány napot megpróbáltál lefogyni és részt venni néhány testedzésen hogy a vér folyjon és a szív minél tovább verjen. Minden ok nélkül soha nem tértünk vissza, de azt hiszem, most összekapcsoltuk.

Nem meglepő, hogy az elmúlt 40 évben sok minden megváltozott, nem utolsósorban derekunk kerülete, járásunk lassúsága és a stressz felépülése. Ez a gyönyörű, környezetvédelmi szempontból fenntartható vegyület több mint 3000 hektárnyi szabadtérből, valamint mexikói és indiai témájú létesítményekből áll, amelyek mind az egészségesebb és produktívabb életmód irányába mutatnak.

Minden reggel reggel 6: 10-kor kezdődő különféle hegyi túrákkal kezdődik, amelyek két és hét mérföld között változnak, különféle nehézségekkel. Mint sejtheti, a kevés - de nem túl kevés - macsó vendég egyike vagyok, és a legnagyobb nehézségi fokon kihívtam magam, és örömmel jelenthetem, hogy az endorfinok minden reggel beindultak, amikor a nehézségi fok elérte a csúcsot.

Úgy tűnik, hogy sok női vendég sok időt tölt otthon, intenzív edzésen ezeken a túrákon, mert sokan megszegték útmutatóink útmutatásait, miszerint ez nem verseny volt, és agresszívan próbáltak elhaladni mellettem a meredek és keskeny ösvényen szakaszokat, és egóm bánatára néhány közülük valóban megúszta.

A túrákat egy pazar reggeli követi, amely teljesen természetes ételeket tartalmaz, nem egy szelet szalonnát vagy kolbászt, a gyönyörű hacienda stílusú ebédlőben és a szomszédos árnyékos teraszon, gyönyörű kilátással a Kuchumaa hegyre, gyönyörűen parkosított területtel. valamint hallótávolságban és látótávolságban az őshonos és vándorló madarak sokfélesége.

Ha a madarakról beszélünk, ne hagyja ki a madár- és a természetjárást, amelyet a lakó természettudós vezet. Hol lehet még közelebbről megvizsgálni egy darab gyöngybagoly-kaki darabot, hogy azonosítsa a nemrégiben lakmázott varmint csontvázait?

Az itt elfogyasztott összes zöldséget a tanya hatalmas kertterületén termesztik, amely magában foglalja a legmodernebb főzőiskolai konyhát. Bár nem tudtam meggyőzni Paulette-t, hogy kipróbálja a kezét egy főzőtanfolyamon, egy kora reggel négy mérföldes túrát tettünk ki a zöldség- és virágkertbe, és élvezhettük a kert bejárását és az egyik legjobb természetes reggelit valaha is volt.

Ezután az óránkénti nagy és alacsony hatású testmozgás, nyújtási és jógaórák, holisztikus gyógyító terápiák, és kedvenc, fonó és kombinált hasizom/fonó órák, majd ebéd következik, ismét természetes, de változatos és finom, nem csirke vagy tehén a láthatáron.

Aztán további órák frissítő szünettel 16 óra körül. változatos nyers zöldségek, elkészített gyümölcsvizek és a napi miso választékhoz, amely gyakran tartalmazza a legfinomabb gombákat, amiket valaha megkóstoltál.

Ezután zuhany, egy kis pihenés és előkészítés a vacsorához 6-kor.

Azok számára, akiket a nap intenzív tevékenységei nem teljesen koptak meg, van egy esti film, egy meghívott szakértő előadása az egészséges életmód témáiról és csütörtök este mindig a bingóról, amelyen mindenki nem annyira a schlocky-díjakért vesz részt, hanem hogy meghallja a a bingóvezér mintázata, aki vidám és elég goromba, tekintettel a vendéglista demográfiai adottságaira.

Aztán korán van az ágy, hogy másnap reggel újra kezdhesse az egészet.

Megfogadtuk, hogy évente megismételjük ezt a néha fárasztó, de az elmét, a testet és a lelket gazdagító élményt, különösen azért, mert nagyvonalú kedvezménnyel csábítottak minket, ha a következő évre újra lefoglaltunk, mielőtt kivettük volna magunkat. Mondanom sem kell, hogy nem tudtunk ellenállni.