Csak 5: egyszerű hal sütemények

friss

Terhesség azt jelentette, hogy arra összpontosítottunk, hogy nagyobb mennyiségű fehérjét fogyasszunk ezen részek körül. Terhesség elõtt egy ideig fehérje és füvesített állati zsírban gazdag étrendet folytattunk (hallom, ez segít a termékenységben), de arra is összpontosítottunk, hogy ez alatt az idõ alatt táplálékunkba felvegyük a megfelelõ húsféléket. A halak és a kagylók egyike azoknak a fontos húsoknak, amelyekről sokkal rendszeresebbek vagyunk. Hosszú listája van az ajánlott halaknak, amelyeket el kell fogyasztani és kerülni, és a kagylók többsége tisztességes játék. Biztos, hogy a bevitelt heti 2-3 adagban kell tartania, attól függően, hogy mit eszel, de legkevésbé heti 1-2 alkalommal ettünk halat. Néha meguntuk az egyszerű sütési módszert, és el akarjuk keverni, vagy van egy kis maradék tőkehalunk vagy lazacunk az előző éjszakából, és fel akarjuk használni. A hal még akkor sem olcsó, ha körülbelül egy órát él a parttól, így a legtöbbet kell kihoznia belőle.

Észak-Michiganben nőtt fel apám rengeteg pisztrángot, fehér tőrt, süllőt stb. A nyári étkezésünk nagy része frissen kifogott halból állt, akkor is télen füstölt és pácolt halakat fogyasztottunk. Mindenféleképen készült whitefish-en nőttem fel. Az egyik módja annak, hogy halainkat meghosszabbítsuk egy másik étkezéssel, egy egyszerű hal sütemény recept volt. Összekeverjük, megsütjük vagy megsütjük, majd megeszzük őket bármilyen zöldséggel, ami a szezonban volt.

Ez a hagyomány és az egyszerű vacsora későn tért vissza az életembe azzal a céllal, hogy halakat vagy tenger gyümölcseit együnk heti 1-2 alkalommal. Általában olyan halakat veszek fel, mint a tőkehal vagy a lazac, mivel ezek a legbiztonságosabbak, és a lazacolajokban a legmagasabb a DHA, az EPA és az Omegas szintje. Mindig vadon is elkapunk. Ezeket elkészítheti maradék rákkal is, amit karácsonykor tettünk.

A recept nagyon egyszerű, amire szüksége van:

1 csésze nagyjából előre főtt hal vagy aprított kagyló (rák, fésűkagyló vagy apróra vágott garnélarák)
1 tojás
1/2 csésze zabpehely
1/2 csésze kukoricaliszt
Választható fűszerek: Old Bay fűszerezés, só, bors, friss petrezselyem, vagy bármilyen friss fűszernövény, amely a hűtőszekrényben van (ehhez petrezselymet használtunk)
Kókuszolaj vagy füvesített vaj sütéshez

Annak érdekében, hogy ezek az egyszerű kis falatok félelmetesek legyenek, kezdje azzal, hogy az összes hozzávalót kanállal vagy villával nagyon jól összekeveri. Természetesen kell ragaszkodnia, de nem lehet túl folyós. Könnyen kialakulhatnak, ha összetolják őket. Ha túl folyósak, adjunk hozzá még egy kis kukoricalisztet. Ha túl szárazak, adjunk hozzá egy másik tojást. Néha a hal vagy a kagyló jobban meghatározza a konzisztenciát, mint amire számítani lehet, ezért mindig a fenti keverékkel kezdem, és néha működik, és néha hozzá kell adnom egy kicsit. Használd ezen a beledet.

Ha a konzisztencia megfelelő, melegítse fel a serpenyőt, és tegye hozzá az étolajat. Alakítsa a keveréket golyókká és simítsa el, hogy könnyen elférjenek a tenyerében. Helyezze a serpenyőbe, ha az olaj felmelegedett, és fordítsa a hőt közepesre. El kell kezdeni sütni. Mindegyiket együtt főzöm, és mindkét oldalnak kb. 1-2 percet adok, majd megfordítom. Oldalanként kétszer megfordítom őket. Ha mindkét oldalán aranybarna, tegye őket kissé lehűlni egy tányéron lévő papírtörlőre.

Tálaljuk melegen/melegen a választott salátával (különösen szeressük ezt), vagy az Ön által választott párolt zöldségekkel.

Van-e mód arra, hogy újra felhasználja a megmaradt halat vagy tenger gyümölcseit? Hogyan kevered össze, hogy érdekesek maradjanak a dolgok?