Étkezés Pakisztánban - A legjobb éttermi túra Karacsiban, amelyet nem hagyhat ki!

pakisztánban

Azt mondták nekünk, hogy két dolgot kell tennünk karacsi látogatásunk során. Először is annyi ételt kellett megkóstolnunk, amennyire csak emberileg lehetséges, mint amennyit élelmiszer paradicsomnak neveznek, különösen az utcai ételeket kedvelők számára. Csatlakoznunk kell egy éttermi túrához Karacsiban a Super Savari Express csapatával; nyilván ezek a srácok voltak a legjobbak. Tehát ezt tettük.

Uber taxival indultunk szállodánkból a kelleténél valamivel hamarabb, hogy harcba szálljunk a hektikus forgalom ellen, hogy időben eljussunk.

Étkezési útmutatónk, Jehanzeb nagy mosollyal találkozott velünk az irodájukban, és röviden elmagyarázta az esti étkezési programunkat. Teljesen éreztem magam, csak hallgattam, mennyi ételt szándékozunk megkóstolni ma este, de felkészültünk.

Nagyon keveset ettünk a nap folyamán, hogy helyet takarítsunk meg az összes pakisztáni csemegének.

Az esti közlekedésünk . egy riksa!

Elkezdjük az ételkúszást az ikonikus Burns Roadon

A Burns Road az étkezési hely Karachiban. A túránkat a város egyik legnépszerűbb utcai étkezési harapnivalójával, a konty kabab. Ez egy egyszerű koncepció, de miután beleharaptam az első zsemle kababomba, megértettem a „hype” -t.

Ezt az utcai snacket lencse/zöldség pogácsával készítették, amelyet először felvert tojásfehérjébe mártottak és sekélyen megsültek.

Ezután paradicsommal, lilahagymával és fűszeres chutney-val grillezett puha zsemlébe teszik. Ez olyan jó volt, hogy azonnal meg akartam enni egy másikat, miután befejeztem az elsőt!

A legjobb zsemle kabab Karacsiban

Ízletes utcai snack - a népszerű zsemle kabab

Elhagyva ezt az utcai éttermi standot, Jehanzeb az út túloldalára hív, hogy próbáljuk ki a legjobban jalebi Karacsiban. A végső édes snack jól ismert Dél- és Nyugat-Ázsiában. Kívül ropogós, belül puha és szaftos .... yum.

Ügyességre van szükség ahhoz, hogy ezek az édes csemegék megkóstolhassák ezt a jót, és a FRESCO a Karacsi legjobb jalebi királya.

Csak egy rövid távolságra haladva a Burns Roadon megálltunk, hogy kipróbáljuk az ország nagyon kedvelt harapnivalóit. Ideje volt egyeseknek dahi baray. Úgy jellemezném, mint egy tál joghurtot fűszerekkel, frissen főtt csicseriborsóval és lencséből vagy csicseriborsóból készült tésztagolyók hozzáadásával.

Élveztem ezt az ételt, számomra azonban kissé túl nehéz volt. Szerencsés, hogy Marty és én azt kértük, hogy osszanak meg egy tálat, mivel láttam, hogy bőséges adagokat osztogatnak.

Ok, ideje egy pakisztáni főétkezésre.

Ez volt az este kedvenc állomása, talán azért, mert Karachiba érkezésem óta várom a „nihari” kóstolását. Idegenvezetőnk három népszerű húsételt rendelt nekünk, mindegyik szuper ízletes volt.

Csirke boti kebab - pácolt csont nélküli csirke darabok, amelyek nyársra vannak főzve, amíg csak puhák és lédúsak.

Nalli nihari - csontvelős birka pörkölt. Ez az étel pontosan olyan ízű, mint amilyennek hangzik, és én imádom. Gyengéd birka darab ül a leggazdagabb pörkölttel töltött étel közepén, tele aromával, csontvelő darabokkal és ghível.

A csontvelő nihari annyira gazdag ízű.

Várj . ez az étel jobb lesz

Azt mondták, hogy ennek az ételnek még jobb íze van, ha ízesítjük az apróra vágott friss gyömbérrel, a chilivel és az oldalán biztosított mészprésszel. Ismét helyes! Minden falatot élveztem ennek a pörköltnek, amelyet a legfrissebb naan kenyérrel ettem, amit eddig kóstoltam.

Hús Kebab - Húrokkal összefogva ez a fűszeres hús kebab tökéletesen megfőtt és egyszerűen megolvadt a számban. Naan kenyérbe csomagolt puha, roston sült hús, vékonyra aprított hagyma és az eddigi legfinomabb salsa/gyógynövényes mártással átitatott.

Ok, be kell vallanom - nem jutottunk át a teljes nihari tányéron, de jó döfést adtunk neki! Helyet kell takarítanunk azoknak az ételeknek, amelyek még mindig úton vannak ezen a finom éttermi túrán Karacsiban.

Annyira elégedett azzal az étellel.és szóval tele

Mielőtt elhagynánk ezt az étkezési megállót, természetesen ki kellett próbálni a lassi-t, a joghurtot, amelyet a világ több ázsiai országában kipróbáltunk. Ez azonban más volt, rövid lövéses poharakban tálaltak minket lassihoz!

Kiszolgáltattunk néhány apró rum baba édességet (szirupban telített élesztő süteményt), amiket a lassi lövésekkel elfogyasztottunk.

Enni kell ezen a helyen, ha ellátogat a Karachi-i Burns Road-ba. Az étel olyan jó.

Az éttermi túrák jelentik a legjobb bevezetést egy új ország felfedezéséhez

Ahogy elindultunk ettől a nagyszerű étkezési helytől, visszafordultam, hogy fényképet készítsek róla. Emlékezni akartam erre az étkezési helyre (legközelebb a városban leszek), és ajánlani más látogatóknak, hogy győződjenek meg arról, hogy ők is itt étkeznek. Olyan jó volt!

Ennyi évnyi világutazás után az a kedvencem, hogy csatlakozom a különböző országokban megrendezett éttermi túrákhoz, hogy minden tippet és trükköt megkap a helyiektől, ahova később visszatérhet az utazása során.

Idegenvezetőnk megkérdezi, hogy állunk ... elmondjuk neki, hogy eléggé jóllakunk - de van még egy kis helyünk még egy pár karacsi must-food-ra!

Friss hal - pakisztáni stílusban

A riksa forgalmas autópályáján végigfutva, a színes, fedett buszok elől kikerülve a város összes nevezetességét és illatát megragadva (és ezalatt az ÖSSZES illatot értem… jó és rossz is) megérkeztünk egy népszerű halétterembe.

A friss ropogós pappadumokkal és a mártással mártással kezdhetjük a változatos pakisztáni konyhát Jehanzeb-kel. Ismét észrevettem, hogy 22.00-kor volt közel, és a hely tele volt vacsorázó családokkal. Egyáltalán nem számít későn enni ilyenkor Pakisztánban, ez a szokás.

Finom friss hal a Yadgar halétteremben. Yum!

Hatalmas tányér friss fehér hal szeleteket, amelyeket nekünk fűszereztek, morzsoltak és megsütöttek. Friss mésszel eltaláltuk és behúztuk. Nagyon jó volt, csak szeretném, ha nagyobb gyomrom lenne az egész tányér elkészítéséhez.

Van-e helyünk még egy megállóra?

Ezen a ponton kezdtem étkezési kómába csúszni. Az elmúlt órák annyi jó étele és az elmúlt heti alváshiány együttesen utolért minket. Jehanzeb elmondja, hogy van még egy utolsó hely, ahol meg akar állni, mielőtt egy éjszakát hívhatnánk ezen a karacsi ételsafarin.

Felmentünk egy egyszerű kis helyre az út szélén, hogy megpróbáljuk Pakisztán nagyon szeretett nemzeti italát - pakola. Ezt úgy jellemezhetném a legjobban, mint egy zöld színű tejszínes üdítőital, és a helyiek imádják. Remek lehetőség egy fantasztikus éttermi túra befejezésére Karacsiban.

Szeretne csatlakozni egy éttermi túrához Karacsiban?

A Super Savari Express számos különböző élményt kínál Karacsiban, beleértve az ételeket és a városnéző túrákat.

Felfedezheti Karachi, Lahore, Iszlámábád és Rawalpindi legfontosabb helyeit és érdekes részeit is. Nézze meg itt az ételeiket és a városnézést, és fedezze fel Pakisztánt, mint egy helyi.

Utazási lehetőségek Pakisztán meglátogatásához

Pakisztánba utazhat önállóan, mint mi, vagy egy kis csoportos túrával.

Sok ember érdekli Pakisztán meglátogatását, de nem akarja egyedül. Nem probléma, sok lehetőség van egy kiscsoportos túrához való csatlakozáshoz hasonló gondolkodású emberekkel.

Valójában Pakisztánba utazó egyéni utazóknak, különösen a nőknek - ezt jobb megoldásként javasoljuk. Azért mondom ezt, mert Pakisztán kihívásokkal teli cél, amelyet egyedül kell elvégeznie.

Csatlakozzon egy kiscsoportos túrához Pakisztánban

A Tourradar.com oldalon kiválaszthatja az igényeinek megfelelő útvonalat. Ez a weboldal tökéletes, hogy minden lehetőséget megadjon Önnek a legjobb kiscsoportos túra kiválasztásához.

További információk a kedvenc éttermeinkről és a főzőtanfolyamokról világszerte megtalálhatók az Élelmiszertúrák oldalon.

Szeretem? Oszd meg.

A szerzőről

Rach egy bevallottan utazó gasztronómia. Ételek és kultúra iránti szenvedélye azt látta, hogy 186+ országban átszeli magát. Jelenleg nagy étkezési kalandon van, hogy meglátogassa a világ MINDEN országát! Amikor Rach nem utazik, megtalálhatja őt a tengerparton, kávét vagy bort iszik a barátaival, vagy a legjobb ételt csemege szülővárosa, Melbourne, Ausztrália környékén.

Te is élvezheted

Az Eneko-szigeten töltött éjszakánk messze a Marshall-szigeteken töltött idő csúcspontja volt. Majuro fő szigetének nincs sok kínálnivalója a látogatóknak. A szállás rendkívül drága, és a lehetőségek nagyon korlátozottak, a […]

Hogyan tervez egy rövid látogatást Észak-Macedóniában? Mely helyeken kell megtapasztalnia? Mindenki, akivel beszélgettünk észak-macedóniai utazásainkról, folyamatosan emlegette az Ohrid nevű helyet. Magunknak kellett látnunk. […]

Ha összehasonlítja Tongát a Csendes-óceán déli részének más országaival, akkor ez az egyik megfizethetőbb sziget. Meg fogja találni, hogy a közlekedés, a szálláslehetőségek, az élmények és az ételek költséghatékonyak az olcsó utazók számára. Ha te […]