Az edzés és az étkezés, mint Jennifer Aniston egy héten át, nehezebb volt, mint gondoltam, de csodálatos érzést keltett bennem

Mint valaki, aki több cikket írt Jennifer Aniston étrendjéről és testedzéséről, több tucat történetet olvastam arról, hogy mit eszik és hogyan működik.

aniston

Hosszú, illusztris karrierje során a tapasztalt színésznő nyíltan beszélt testmozgásáról és étkezési szokásairól. 2016-ban például elmondta a People-nek, hogy minden nap körülbelül egy órát edz, vasárnap pihen, és ragaszkodik az egészséges étrendhez, kivéve az alkalmi kényeztetést.

Nemrég arra gondoltam, hogy szórakoztató kísérlet lenne Aniston aktív életmódját egy hétre átvenni. És őszintén szólva azt hittem, hogy könnyű lesz. Mivel már heti öt-hat napot edzek - sőt ugyanazokat a gyakorlási órákat is végzem, amelyeket Aniston elmondott, hogy szeret -, nem gondoltam volna, hogy a napi rutinban jelentős változásokat kell végrehajtanom.

De a feladat gyorsan kihívást jelentett, mint gondoltam.

1. nap

Reggeli: Csokoládé és fagyasztott gyümölcs turmix

Hétfő reggel általában korán ébredek, kitakarítom az egész lakást, és mosakodok, reggel 9-re spórolok reggelit és kávét.

Első étkezésemnél Aniston reggeli turmixát választottam. A recept, amelyet a színésznő megosztott az InStyle-szel 2015-ben, csokoládé mandulatejjel, fagyasztott cseresznyével, vegán fehérjeporral, kakaóval, maca porral, nyomokban ásványi cseppekkel, fagyasztott banánnal, áfonyával, Stevia csokoládéval és csírázott mandulával készült.

Hogy őszinte legyek, Aniston smoothie receptjét ehetetlennek találtam. Nem vagyok benne biztos, hogy a csokoládéaroma, vagy a fehérje- és macaporok tettek-e vissza, de alig fojtottam meg a rázkódást. Ennek ellenére kellemes meglepetéssel tapasztaltam, hogy az ital ebédig jóllakott.

A napot egy csésze meleg vízzel, némi citromlével és egy csésze kávéval kezdtem, ugyanúgy, mint Aniston. Ezt a lépést könnyű betartani, mivel már szokásom volt minden nap vizet inni citrommal, valamint egy nagy csésze kávét.

Edzés: Barre óra

Miután összecsomagoltam a reggeli írásbeli feladataimat, a The Bar Method legközelebbi helyére, egy barre stúdióba vettem egy 45 perces expressz órát.

2015-ben Aniston elmondta Ellének, hogy imádja összekeverni az edzéseit, amit én is csinálok. Abban az időben a sztár elmondta, hogy nemrégiben egy csípőhajlító sérülés miatt kezdett el barre-t csinálni - a jóga és a balates barre-t használó Pilates hibridje.

Szerencsére csaknem egy éve vagyok a Bar Method híve; Jelenleg heti három-négy alkalommal a helyi stúdiómba járok órákra. Az a nyolc hónap, amióta rendszeresen elkezdtem járni az órákra, erőm és rugalmasságom nőtt az ásókban. Valójában a Bar Method előtt még a lábujjaimat sem tudtam megérinteni anélkül, hogy behajlítottam volna a térdeimet, és most arabeszkizni tudok a legjobbakkal.

Mandy Ingber, Aniston régi személyi edzője és jógaoktatója szerint a színésznő minden edzést meditációs foglalkozással zár. Mivel azonban testmozgás után minden nap vissza kell térnem a munkahelyemre, inkább egy meditációs alkalmazást használtam az otthoni zuhany alatt, ami nagyon jó módszer volt arra, hogy magam is megismerjem és felkészüljek a délutáni feladataimra.

Ebéd: Előrecsomagolt saláta

Az ebéd az étkezés, ahol úgyszólván sarkokat vágok. Aniston 2016-ban elmondta az Elle-nek, hogy tipikus ebédje "elég alap", általában "valamilyen zöldségfélék vagy saláta fehérjével".

Mivel nincs kéznél egy személyes szakács, aki napközben kiegyensúlyozott ételt csaphatna fel, egész héten ettem a Trader Joe vagy a Target előrecsomagolt salátáit, ami túl unalmas volt. Eszerint a fogyasztásra kész salátákban található krémes öntetek és szószok helyett egy házi olaj-ecet keveréket választottam, amely egészségesebb helyettese volt.

Vacsora: sült lazac kelbimbóval

Mint valaki, aki nem rajong a divatos diétákért, megkönnyebbültem attól, hogy Aniston azt mondta, hogy nem vág ki egész ételcsoportokat. Ehelyett a csillag arra koncentrál, hogy kiegyensúlyozott ételeket fogyasszon sok fehérje, egészséges zsír és rost mellett.

Hasonlóképpen hiszek abban, hogy intuitív módon táplálkozom, és meghallgatom a testem szükségleteit mind az étrend, mind a testmozgás terén.

Vacsorára sült lazacot készítettem kelbimbóval, citrommal és áfonyával, ami az egyik kedvenc étkezésem.

2. nap

Reggeli: Fahéjas-fűszeres zabpehely banánnal

Kedden az időjárás hatására ébredtem, így egy meleg csésze citromvíz ivása valóban örvendetes kiegészítő volt a reggeli rutinomban.

Mivel Aniston turmixának gondolata ismét nem tudott gyomrom lenni, a zabpehely mellett döntöttem, a végén felvert tojásfehérjével - ez egy trükk, amit a "Dumplin" sztár elmondta, hogy megtanulta volt férjétől, Justin Theroux-tól, hogy az ételhez " bolyhos textúra. "

Egyszerű voltam, tojásfehérjét adtam a fahéjas-fűszeres zabpehelyhez, tetejére extra fahéjas fűszer és banánszeletek kerültek. Eleinte szkeptikus voltam ebben a tojásfehérje üzletben, de finom volt. Miközben náthával küzdöttem, nagyon szükségem volt egy forró, kiadós reggelire, és egy turmix csak nem vágta el.

Edzés: Mandy Ingber jóga DVD

Ingber, aki 2005 óta dolgozik Anistonnal, 2014-ben az InStyle-nek elmondta, hogy a kettő általában 2-30 perc kardiózást végez, majd 45 perc jóga következik. Mivel nem éreztem jól magam, csak ragaszkodtam Aniston edzésprogramjának jóga részéhez, Ingber "Yogalosophy" DVD-jét használva.

Az otthoni edzés elméletileg könnyebb. Végül is nem kell tornatáskát hurcolnia, vagy ingázni a stúdióba. De nagyon nehéz bejutnom egy "zen" fejtérbe, amikor látom a számítógépemet, hallhatok e-mailes értesítéseket a telefonomról, és kézbesítést adok a levelezőtől.

Ennek ellenére könnyű felismerni, hogy Aniston miért szereti Ingber jógaedzését - meglepően kemény és sok hasonló lépést tartalmaz a barre-hoz. Mivel Aniston meditációs foglalkozással fejezi be edzéseit, örültem, hogy Ingber is hozzáadott egyet a DVD-jéhez.

Ebéd: Előrecsomagolt saláta

Vacsora: Foltos tengeri sügér és spárga

Aznap később elmentem egy Halloween témájú munkaeseményre, ahol sikeresen elkerültem mindenféle halloweeni ínyencséget és koktélt. Utána találkoztam férjemmel vacsorázni, és egy Aniston által jóváhagyott, bepiszkált tengeri sügérből álló spárgaoldalt választottam. De amikor a férjem fagylaltkenyeret rendelt desszertként, természetesen nekem is kellett nála lenni.

A People magazin élelmiszer-naplójában 2016-ban Aniston elárulta, hogy megtanulta a "mértékletességet", ezért nem vertem le magam azért, mert randevú este megosztottam egy finom fagylaltot. Az élet egyszerűen túl rövid ahhoz, hogy elutasítsa a fagylaltot.

3. nap

Edzés: Spin osztály

Szerdán korán felkeltem egy SoulCycle órára a csésze kávé és a meleg citromvíz után, ami segített megnyugtatni a torkomat egy éjszakai keveredés és beszélgetés után. Tudtam, hogy pihennem kellene, főleg, hogy előző este későn voltam kint, de nem tudtam ellenállni az egyik kedvenc oktatómnak, Drew B-nek.

Közel két éve vagyok lélek bhakta, és a beltéri kerékpározás edzésének köszönhetem, hogy segítek összekapcsolni az erőmet az elmém és a testemmel. Számomra ez óriási szorongást enyhített, és bár korábban a szoba leghátsó sarkában ültem, most már rendes első soros versenyző vagyok.

Drew "mozgó meditációnak" nevezi a SoulCycle-t, és Aniston a spinning kedvelője is.

Reggeli: Tojás és avokádó pirítós

A pörgetés után elkészítettem Aniston sajátos avokádós pirítósát: a tojás könnyen átfedhető az avokádóval borított kenyér tetején, tetején olívaolajjal, sóval és borssal.

Az étkezésében határozottan sok előkészület van, azt hiszem, sokkal könnyebb beépíteni a menetrendjébe, ha van egy személyes szakácsa.

Ebéd: Előrecsomagolt saláta

Ebédre még egy előkészített salátát fogyasztottam, ami közel sem volt elég tele. Úgy döntöttem, hogy rágcsálok néhány mandulát és egy almát, például Aniston azt mondta Elle-nek 2016-ban, hogy étkezések között.

Vacsora: sült csirke és zöldségek

Vacsorára sült csirkét és zöldségeket készítettem, fűszerekkel és olívaolajjal ízesítve. Szeretem az egylapos serpenyős ételt, és ez az egyik receptem.

4. nap

Reggeli: Tojás és avokádó pirítós

Csütörtökön felébredve még mindig nem éreztem jól magam, ezért szerettem forró vizet inni citrommal. Szintén élveztem, hogy ismét Aniston aláírt avokádó pirítóját tojással ettem.

Edzés: Barre óra

Reggeli után részt vettem a The Bar Method egy másik osztályán, a stúdió tulajdonosával és a mesés emberi Sara Gillerrel. Giller mélyen törődik tanítványaival és stúdiójával, fertőző humora pedig megnehezíti, hogy ne mosolyogjon, még akkor sem, ha azt mondja, hogy tartsa még egy kicsit a deszkáját, vagy nyújtsa ki ezeket az extra hátrameneteket.

Vacsora: Lazacburger avokádóval

Aznap este tudtam, hogy Aniston étrendjének betartása nehéz lesz, mert a férjemmel együtt vacsoráztunk, mielőtt részt vettünk egy Christina Aguilera koncerten. Általában házi készítésű vacsorákat készítek a hét folyamán, péntekre és szombatra éttermi és kiviteles ételeket takarítok meg, így szokatlan, hogy a héten kétszer vacsorázzunk.

És őszintén szólva, egy-egy étkezés alkalmával teljes műsort forgattam. Úgy terveztem, hogy kapok egy salátát, de egyszerűen nem tudtam ellenállni egy avokádóval ellátott lazacburger csábításának, és nem akartam kihagyni a zsemlét és a krumplit.

Az italokat azonban kettőre sapkáztam, és rengeteg vizet ittam. Arról nem is beszélve, hogy két órán át táncoltam az Aguilera koncerten, és egész éjjel a városban sétáltam, végül öt mérföldet tettem hozzá az edzésprogramhoz a negyedik napon.

5. nap

Reggeli: Tojás és avokádó pirítós

Pénteken teljesen hang nélkül ébredtem, mivel Aguilera és én is rengeteg magas hangot ütöttünk előző este. Aniston napi csésze forró vize citrommal öt óra alvás után szó szerinti isteni ajándék volt.

Edzés: Mandy Ingber jóga DVD

Az ötödik napon otthon tartottam az edzésemet a "Yogalosophy" -val. Szándékomban állt kipróbálni egy boksz órát, amelyet Aniston nemrég vett fel, de mivel a hét nagy részében náthával (és alacsony energiaszinttel) küzdöttem, úgy döntöttem, hogy ragaszkodom a szelídebb gyakorlatokhoz.

Vacsora: Fokhagymás parmezán csirke kelbimbóval

6. nap

Aniston annak ellenére, hogy vasárnapra pihenőnapokat tart fenn, szombatot szabadnak kellett vennem, mert nagyon mozgalmas nap állt előttem.

A férjemmel most vettük meg az első otthonunkat, és a napra több találkozót terveztünk a vállalkozókkal. Bútor- és cserépbevásárlást is kellett végeznünk, mivel a felújításokat tervezzük, mielőtt hivatalosan beköltöznénk.

Reggeli: Csokoládé és fagyasztott gyümölcs turmix

Mivel egész nap úton voltam, indulás előtt elkészítettem Aniston fehérje turmixát, de annyira ehetetlennek találtam, hogy alig ettem belőle. Természetesen 11: 30-kor éheztem. Sajnos elfelejtettem magammal hozni egy salátát, így egy közeli deli kegyelmében voltam, amely salátákat sem kínált.

Ebéd: Csirke parmezán szendvics

Sajnos Aniston étrendje sokkal könnyebbé válik, amikor hozzáfér a konyhához és rengeteg ideje van az étkezés előkészítéséhez, és az olasz deli, ahol ebédeltünk, jóformán csak mártással és sajttal fojtott ételeket fogyasztott.

Egy csirkés parmezán szendvics mellett döntöttem - nem éppen egészséges, kiegyensúlyozott étel.

Vacsora: Saláta csirkével

Aznap este, míg a férjem a legfinomabb kinézetű fehér pizzát rendelte spenóttal, én egy elsöprő salátához ragadtam.

7. nap

Reggeli: Fahéjas-fűszeres zabpehely banánnal

Be kell vallanom, vasárnapra megkönnyebbültem, hogy a kísérlet véget ért. Felébredtem, ittam forró citromos vizet és kávét, és fahéjas-fűszeres zabpelyhet készítettem egy felvert tojásfehérjével, tetején banánnal és extra fahéjfűszerrel.

Edzés: Spin osztály

Reggeli után visszamentem a SoulCycle-ba egy órás vasárnap reggeli "SoulSurvivor" órára Drew B-vel.

Ebéd: Előrecsomagolt saláta

Őszintén szólva örültem, hogy ebédre már nem kell salátát enni.

Vacsora: megfeketedett lazac kukoricával, paradicsommal és avokádósalátával

Vacsorára a férjemmel megfeketített lazacot készítettünk, oldalán kukorica, paradicsom és avokádó salátával.

Aniston étrendjének és életmódjának követése energikus volt, de időigényes

Miután egész héten evett és edzett, mint a "Gyilkosság rejtély" sztár, bizonyára nagyra értékeltem, hogy étrendjében és edzésében egyaránt értékeli a változatosságot.

Kezdetnek tetszett kipróbálni Aniston szeretett jógaedzését, és azt terveztem, hogy minél előbb kipróbálom a bokszot. Általában ugyanazokat a vacsorákat ettem, mint általában, így valószínűleg ez a rész volt a legkönnyebb számomra. Szeretem az egészséges, de tartalmas vacsorát és a gyűlölet érzését, amelyet nehéz, zsíros esti étkezések nehezítenek, ezért hálás voltam Aniston kiegyensúlyozott étrendjéért.

Annak ellenére, hogy utáltam a kedvenc turmixát, mind a zabpelyhet, mind a tojást nagyon szerettem, avokádó pirítóssal. Ez a két étkezés kellemes eltérést jelentett a reggelitől, amelyet minden másnap kudarc nélkül fogyasztok: sima, zsírmentes görög joghurt gyümölcs és mogyoróvaj keverékével.

Összességében az ebéd volt a legnehezebb része ennek a kísérletnek; Ritkán éreztem úgy, hogy az elfogyasztott saláták elegendő energiát adtak a délután hátralévő részében. Ha soha többé nem nézek újabb salátát, boldog táborozó leszek.

Nem hiszek abban, hogy mérlegelem magam, ezért nem tudom megmondani, hogy lefogytam-e, de egész héten energikusnak éreztem magam. Vasárnap a nadrágom is kicsit lazábbnak érezte magát, mint hétfőn.

Összességében elmondható, hogy Aniston étrendje minden bizonnyal kivitelezhető, ha hajlandó megtervezni az étkezéseket, és a testedzést napi prioritássá teszi.