Masha Lloyd blogja

Ez egy napló az életemből ma a barátok és a család, múlt és jelen számára. Azok számára, akik ismernek engem, és azoknak, akik nem, szia, szurkolok, üdvözlöm. Az Egyesült Királyságban születtem angol apától és orosz emigráns anyától. Spanyolhoz mentem feleségül, és életem több mint felét Spanyolországban éltem. Anya két csodálatos lányának és nagymama Elliotnak. PR-szakember vagyok a telekommunikációs szektorban, aki rajong a családomért, a kutyáinkért, az utazásért, az ételért, a filmekért, a szabadban, a közösségi médiában és ebben a blogban.

mary

2018. december 30., vasárnap

Mary Poppins visszatér, karácsony estéje és karácsonya, boksznapi búcsúvacsora, Suzy Balira ment és más történetek

Az idei hivatalos karácsonyi nap fotó férjemmel, Eladióval
A lányokkal én múlt vasárnap a metrón moziba mentünk
Házi készítésű apróság, sivatagunk a szenteste vacsorára
Kedves meglepetés volt karácsonykor reggel találkozni Fátimával és családjával churrosért
Karácsonykor öten vagyunk felöltözve erre az alkalomra, még Apám is
Szenteste vacsoraasztalunk minden kedvenc tarifánkkal
Apám karácsonykor a reggeliző asztalnál
A család fotója, mielőtt karácsony reggel felbontottuk volna az ajándékokat
Eladio, Pippa és én fényképe a buta karácsonyi szemüveggel a lányok harisnyájából

Felvirradt a boksznap, Suzy utolsó napja velünk volt. Oli és Miguel visszatértek a lakásukba, mivel a kisebbik lányomnak aznap dolgozni kellett. A boksznap nem ünnep Spanyolországban. A délelőttöt Suzyval töltöttem. A lehető legtöbb időt szerettem volna vele tölteni, mielőtt csütörtök este távozott, hogy visszatérjen Baliba, ó, olyan messze. Aznap reggel semmiféle kötelezettségem nem volt. Nem kellett dolgoznom vagy főznöm, és jó érzés volt szabadnak lenni Suzy mellett. Különböző feladatokkal jártunk, és rengeteg időnk volt egymással beszélgetni, főleg a jövőjéről és arról, hogy mit akar kezdeni az életével. Szerencsére úgy tűnik, júniusban visszatér Spanyolországba, de nem biztos abban, hogy mit akar csinálni.

Visszamentem Suzyval az autómba, hogy több időm legyen együtt, míg Eladio vezette a Volvót. Éjfél előtt már otthon voltunk, és egyenesen lefeküdtünk. Ekkor kaptam hirtelen foglalást 5 mexikóitól, akik péntektől vasárnapig, Suzy kiürítették a szobáját. Sokkal inkább szerettem volna, ha hosszabb ideig marad.

Eljött december 27., csütörtök, Suzy távozásának napja. A jó dolog az volt, hogy repülése csak késő este volt. Körülbelül 19 órakor a repülőtérre viszem. Egész nap tudatában voltam annak, hogy ez volt az utolsó napja velünk, és alig hagytam az oldalát. Reggel elkísértem, hogy végezzen rutinszerű vérvizsgálatot, majd elvittem a fodrászhoz. Hazafelé menet megálltunk a kínai boltban, hogy vásároljon több oktatási kelléket a kisgyermekeknek szóló online tanítási óráihoz.

Hazaérkezve Suzy itt tartotta utolsó óráit, és erre az alkalomra felöltözött. Imádja az órákat, és úgy tűnik, hogy jó tanár - sokat hallgattam rá a konyhában.

Suzy tanít csütörtök reggel
Vártuk, hogy 2.15 körül végezzen, hogy együtt ebédeljenek. Ez lesz az utolsó ebéd a nagyapjával, és tudom, hogy sajnálta, hogy elment. Olyan kedves és figyelmes vele.

Suzynak aztán be kellett csomagolnia hatalmas hátizsákját és egy kisebbet. Sziesztát tartottunk, majd az Eladio rutinos orvoshoz rendelt. Elbúcsúzott szeretett lányától. Szerencsésebb voltam, és az utolsó otthoni órái alatt vele lehettem. A szobája rendetlenség volt, de én jobban szeretem, ha így van vele, nem pedig vendégekkel. Körülbelül 7 óra volt az ideje, hogy távozzon, és Suzy elbúcsúzhasson a kutyáktól, Lucytól és apámtól. A repülőtérre dobása majdnem megszakította a szívem. Világszerte járt, olyan messze tőlünk, és bár megígérte, hogy júniusban visszatér, ez még 6 hónap nélküle. Családunk soha nem teljes Suzy nélkül.

Hazafelé menet telefonhívást kaptam tőle. Hiba történt a bejelentkezéskor. Szinte nem hagyták, hogy Baliba repüljön, mivel csak egyirányú jegye volt, és a vízuma január 3-án lejár. Szerencsére végül hagyták repülni. Balin már egyszer csatlakoznak londoni barátnői, akik vele töltik az NYE-t és 12 napig lesznek ott. Fő küldetése ezután egy jó wifi-kapcsolattal rendelkező lakás vagy lakás megtalálása. Ez utóbbi döntő jelentőségű online leckéi számára. Másik küldetése, hogy növelje az órák számát heti 6 óráról, lehetőleg napi 6 órára. Szüksége van rá, hogy pénzügyileg független legyen.

Közben Oli dolgozott, szerkesztette legújabb programját Svájcról. Itt keményen dolgozik a szerkesztés befejezéséért.

Oli azon dolgozik, hogy csütörtökön szerkessze Svájcról szóló programját, amely az utolsó napja lenne Madrileños por el Mundóval,
Suzy nélkül jöttem haza egy üres házba. Karizmája betölti, és hiánya nagyon észrevehető volt. Eladio és én egy könnyű vacsorát fogyasztottunk együtt, majd felmentünk az ágyba, hogy megnézzük a híreket és a La Verdad utolsó 2 elérhető epizódját.

Rossz éjszakám volt a köhögés, és 2 altatót kellett bevennem. Így péntek reggel 8-kor keltem. Péntek volt a hét legcsendesebb napja. Ez volt Spanyolország egyenértékűsége az összes bolondok napjával, amelyet itt minden "los santos inocentes" -nek (ártatlan szentnek) neveztek. Nem viccelődtünk, a hírekben sem ismertem fel. Nagyon hiányzott Suzy társasága pénteken, a távozása utáni napon. A nap nagy részében utazott, és Baliba helyi idő szerint 11 órakor érkezett, időnként körülbelül 16 órakor. Egy órával az érkezése után a londoni barátai leszállnak. Amióta leszállt, még nem hallottunk semmit, de biztos vagyok benne, hogy nagyon boldog, hogy a barátaival lehet.

A délelőttöt főzéssel töltöttem. Végre elkészültünk a karácsonyi maradékkal, és visszatértünk a normális ételhez; zöldségleves, majd grillezett hal, sült paprika és zöldbab. Attól tartok, hogy volt egy kis csokoládém ezek után. Látja, még mindig vannak csokoládék a házban, és nehéz ellenállni nekik.

Sziesztát tartottunk, és a legtöbbet átköhögtem. Átkozott száraz köhögésem a megfázásom után egyszerűen nem múlik el. A délutánt csendesen olvastuk együtt ünnepi társalgónkban. 8.15 körül megérkezett 5 mexikói vendégünkből 3. A másik 2 nyilván másnap érkezik. Köszöntjük őket, és megmutattuk a szobáikat. Ők egy család az USA határában, Texas közelében. Természetesen megkérdeztem tőlük, mi a véleményük Trump faláról, és azt mondták nekünk, hogy undorodnak tőle és általában Észak-Amerikától. Szimpatizálhatok velük.

Hagytuk őket, hogy aludjanak ki a jet lagból, és együtt csendesen vacsoráztunk, mielőtt felmentünk a szállásunkra, hogy megnézzük a híreket és a La Verdad utolsó elérhető epizódját az Amazon Prime-on.

Eljött a szombat, és bevásárló nap volt. Ha hiszed, ha nem, fogytak a készleteink, és ki kellett mennünk, hogy bevásároljunk a Mercadonában és a Carrefour piacon. Mexikóinkról nyoma sem volt, és csak estig láthattuk őket. Miután kirakta a vásárlást, ideje volt egy dicsőséges sétára a napon. Ezután hazajöttünk egy csendes ebédre Atyámmal. A ház olyan üresnek tűnik a lányok nélkül.

Tegnap este Oli és Miguel mellett vacsoráztunk egy új étteremben; Origen gasztro bár Majadahondában. Szegény Oli-nak rossz volt a torka, és teljesen elvesztette a hangját. Még egy mini fekete táblát és krétát is hozott magával, hogy kommunikáljon vele. Vicces, de még soha nem veszítette el a hangját, és számára, egy televíziós riporter számára, a hangja a legnagyobb értéke. Arra buzdítottuk, hogy menjen el ma az A&E-be. Az étterem nem a mi típusunk volt, de nagyon kedves volt kimenni, felöltözni és sminkelni. Sokáig nem voltunk vacsorázni, így a tegnapi nap élvezete volt.

Kíváncsi vagyok, mi vár ránk 2019-ben. Csak azt kérhetem, hogy az új év ugyanolyan jó legyen, mint 2018. Nincs szükségem tovább. Kívánok mindenkinek boldogulást és boldog 2019-es évet.

Találkozunk a jövő héten - vagy a következő évben. Egészségére addig,