Reggeli Japánban: Nem hivatalos útmutató

1. lépés: Menjen Denny'shez

benne hogy

Japánba mentem, ettem-ettem-ettem. A három atya egyikét általában reggelinek tekintem. Későn értünk Tokióba, de nem vesztegettük az időt a szállítószalag-sushi dörömbölésével és a japán whiskyvel készült magasgolyók felszakításával. Bár az USA-ban a highball nem igazán divatos dolog, Tokió bárjaiban mindenütt jelen van. Tehát ez egyáltalán nem japán reggeli, de figyelembe kell vennie, hogy mit ittunk vacsorára, hogy lássa a lendületet a reggelire.

Amikor annyi időt tölt Suntory-ban, mint mi minden éjjel, akkor a szokásosnál kicsit később fog felébredni, és gyorsan keresni fogja a korrekciós intézkedéseket. Ezek kétféle formában érkeztek, mindkettő kényelmesen az Airbnb hátsó sikátorában található gépből származik.

Íme, a választott kávém Japánban. Volt valami abban, hogy van egy forró doboz Tommy Lee Jones, ami igazán elindított.

A Boss egyike annak a sok kávéfajtának, amelyet Tokióban található automatákból szerezhet be. Teljesen a marketingje miatt választottam. Az egyik kedvenc videojáték-szereplőm az Ebony nevű márkára esküszik, és rengeteg más van. Furcsa módon ezeket az általunk alkoholos italmárkáknak készítették az Egyesült Államokban. Suntory főnököt, Kirin pedig Tűz nevet készít, és szerintem Asahi is kávét főz. Most, hogy belegondolok, talán van némi kapcsolat azzal, hogy minél több Suntory whiskyt ittam előző este, annál több Suntory kávét ittam másnap. A gálám az Ito En Oi Ocha-jára ment, ami elég gyakori itt és Japánban egyaránt.

A legjobban ennek örültem, hogy mindkét terméket ugyanabból a gépből vásárolhattuk meg melegen vagy hidegen, és soha nem kellett senkivel sem kommunikálnom, hogy megszerezzem a lökésemet. Ez valóban remek módszer a reggeli megkezdésére.

Ha arról beszélünk, hogy nem lépünk kapcsolatba senkivel, akkor az első reggelink az Ichiran-ban volt, egy ramen ízületben, amely most nyitotta meg első amerikai előőrsét Brooklynban. Itt elővételben megvásárolja a rament egy jegykiadó automatán keresztül, ül egy kis köbben, kitölti a megrendelőlapot a ramen testreszabásához, és egy gomb megnyomásával figyelmezteti a szervereket, hogy készen áll. Mindez megtehető anélkül, hogy bárkihez szólnék egy szót, és erre ösztönözzük. Az ötlet az, hogy lehetővé teszi, hogy koncentráljon a ramen-tálad élvezetére és elégedettségére, és hadd mondjam el, elég hatékony volt.

Még a vizet is adagolják egy kis csapból, így nem kell többet kérnie. Most biztos vagyok benne, hogy néhányan közületek jelenleg mindenféle szmh-k, mivel a ramen nem hagyományos reggeli étel, de azért vagyok itt, hogy meggondoljam magam. A keményítős tészta, az enyhén füstös, disznóhúsleves és a titkos fűszeres szósz (ezt így hívják, valójában) alapvetően csak egy reggeli burrito egy tálban. Ez minden bizonnyal annyira segített a másnaposságunkban, mint egy reggeli burrito, és további kutatások után megtudtam, hogy néhány Ichiran helység 24 órán át nyitva tart, mert az emberek állandóan rament fogyasztanak reggelire.

Egy másik „ez nem reggeli” reggeli elem a sushi volt. Itt az üzlet - fel kell kelnie a repedéskor, ha a Tsukiji piacot teljes dicsőségében szeretné látni, és éhes lesz. Biztos vagyok benne, hogy találtam volna egy tál gabonapelyhet vagy valami ilyesmit, de amikor ilyen drágaköveket bámulsz, nem tudsz ellenállni.

Ez az egyszemélyes sushi együttes gyilkos készletlistát adott, de az itt szereplő három darab kiemelkedő volt. A legmenőbb az egészben az, hogy még nem volt 9 óra, és a sushi pult kint volt. Csak sétálj felfelé, állj ott, mondd, mennyire éhes vagy, felfalod és továbbmész a napodon. Elég élénk volt, így volt egy kis forró sake is. Ez egy nagyon jó reggeli volt, valószínűleg a legjobb az életemben.

Ha turista vagy, néha el kell jutnod valahova a túrázáshoz. Szerettünk volna forró forrásokban lógni és hómajmokat látni, így egy reggel egy Naganóba tartó Shinkansenre ugrottunk. A vonat peronjain rengeteg automaták és emberek árulnak ekibeneket, amelyek bento dobozok, amelyeket a vonaton kell elfogyasztani. Az én esetemben szó szerint vonat volt:

tele szilva rizsgolyóval, savanyúsággal és egy kis süteménnyel. Biztos vagyok benne, hogy kapkodja a fejét emiatt, de valójában egyfajta tökéletes kis reggeli volt. A savanyúság savassága nyálas és ébren volt, míg a rizsgolyók némi üzemanyagot szolgáltattak. A kis torta csak imádnivaló volt, különösen akkor, amikor azt az őrült villát használták. Ez egy kisgyermekes kis szójaszósz palackot is kapott, amely csak egy kicsit nem látható, a fenti kép savanyúsága mellett.

Miután eljutottunk Naganóba, átszálltunk egy helyi vonatra Yamanouchi felé, egy onsen (meleg források) városba a hómajompark közelében. Egy ryokan-ban szálltunk meg, ami egy szuper-hagyományos fogadó. Különleges viselhető cipőt, yukata-t adnak neked, és 24 órás kikapcsolódásra késztetik.

Aludtunk, mint a hinoki rönkök a földön, és főztünk egy teát, mielőtt elindultunk a földszinten az egyik legszebb reggelire, amit valaha is elfogyasztottam. Vigye be mindent, beleértve az ingyenes lábujjzoknit is:

Rizs! Savanyúság! Saláta! Tea! Miso leves! A helyi almalé tudatmódosító volt. Nem fogok többé inni normál almalevet. És a show sztárja, az onsen tamago:

Az Onsen tamago egy tojás, amelyet 145 fok körül főztek a forró forrásvízben. Ez a Tesla tojás, és az a kis darab yuzu lekvár küldött a Holdra. A fogadón kívül extra onsen tamagót árulnak, hogy magaddal vigyék. A legmenőbb az, hogy ez a becsületrendszeren történik: te magad halsz ki a meleg forrásokból.

A következő reggelink Oszakában volt, ahol az egész utcák nem mások, mint éttermek, néha több emeletnyi étterem, kívüli szekerekkel ételeket árusítanak, és turisták sorakoznak valamilyen különlegességért. Az egyik ilyen különlegesség az okonomiyaki, amelyet valóban reggelire fogyasztottunk, és azt hiszem, valóban reggelinek minősül, mert ez a palacsinta sós változata. A mieinket burgonyával, mochi süteményekkel és sajttal töltötték. Nézd meg azt a majonéz és szósz medencét ... szinte nem tudsz elfordulni. Olyan, mint a Sauron szeme, az asztalnál főzve, közvetlenül előtted. Lehet, hogy Amerika túl pereskedő vagy hanyag, hogy forró rácsokat üssön az asztalon, de hadd mondjam el, ez a reggeli 3.0

A Hello Kitty univerzum világának kevésbé ismert szereplője Gudetama, a lusta tojás. Itt van egy csésze chai-on.

Ez a hely imádnivaló volt, és az összes ételt úgy díszítették, mint Gudetama. Volt húshegyem, és a galimnak krémes udonleves volt tőkehaljal. KAWAIII!

Lényegesen kevésbé imádnivaló, az idegenekkel határos óriás omlett volt a rizs fölött, tenisz-don nevű szarvasmártásban. Enni olyan volt, mintha egy tojásba és rákba csomagolták volna. Jelentősen vastagabb és puhább volt, mint valaha volt omlettem, és valami nagyon megnyugtató volt az alatta lévő meleg rizsben. Ez a hely gyilkos gombócokat és rament is készített. Azt hiszem, a Sunshine City nevű bevásárlóközpont alagsorában volt.

Időnként turistaként céltalanul vándorol. Lakókörnyezetnek tűntünk, amikor rátaláltunk erre a kis közösre. Három dolgot árulnak. Keményen főtt tojás, buggyantott tojás tésztával és még valami, esetleg majonéz.

Arra gondoltam, hogy ha csak tojást árusító műveletet tudnak végrehajtani, annak egy meggyújtott tojásnak kell lennie.

Ez volt. Komolyan ez olyan volt, mintha egy tojás doktori fokozatot szerzett volna arról, hogyan lehet jó ízű és félelmetes kinézetű. A fehér puha és gyengéd volt, nem gumiszerű. Könnyű volt lehámozni, és az a sárgája: Azok a tyúkok bizonyára sárgarépát ettek, vagy ilyesmit, mert még soha nem láttam egyértelműen vörös-narancssárgáját. Az íze nem volt kénes vagy funky. Krémes, mégis ásványi íze volt, olyan, mint amilyennek elképzelném az agyag ízét, ha az agyag finom lenne. 15 dollárt fizetnék egy másik ilyen tojásért. Szerintem kb. Baki volt, és sokat ettünk belőlük. Valóságosan vad volt, csak egy padon ült egy csomó más emberrel, csak tojást hámoztak és falatoztak.

Az utolsó hely, ahol reggeliztünk, valószínűleg az utolsó hely, ahol azt gondolhatja, hogy reggelizik Japánban, és ez Denny's. A japán Denny's remek. Tiszta és elegáns, mint egy reptéri VIP lounge. Az ételek szabályai. A feleségem egy különleges japán palacsintát akart kipróbálni. Észre fogja venni, hogy nagyon vastagok. Ez állítólag azért van, mert néhány házi szakács palacsintát készít rizsfőzőjében, így több sütemény készül, mint az általunk ismert floppy lapos lemezek.