Szerelem diéta

szerelmi

Vezetés a Love Diet második pályáján.

Bob Baribeau útja, a Love Diet, hihetetlen. A történelemről csak annyit tudok, hogy a 90-es évek közepén kötéllel szólózott az útvonalon, de el tudom képzelni, hogy ez magányos nap lehetett.

A Love Diet egy 350 ′ -es ritkán látogatott, gyönyörű és meredek sziklán van, nevetett nevető oroszlánnak. A sárga cseppek, amelyek az útvonal második lejtése, huszonöt méteres tető bal oldalán lógnak. Általában januárig tart a bejutás. Ellentétben egy olyan úttal, mint a Dropline, ahol a jég egy függőleges falhoz kötődik, a Love Diet lecsöpög a tető széléről, vízcseppjei szabadon esnek száz láb felett, felépítve egy gombás talapzatot és jégcsapok tucatjai. Néhány évben folyamatos jégvonal alakul ki, sok éven át nem. A második hangmagasság teteje túlnyúlik az alapján.

Szerencsés, hogy aznap még a sziklához is eljutottunk. Előző este 10: 30-kor, ami nem az első sörünk volt, Freddy Wilkinson és én egy tervet készítettünk az útvonal kipróbálására. Egy 20 hüvelykes hóvihar közepén voltunk, és odakinn egy öt mérföldes síelés volt, de ez soha nem jutott eszünkbe. Másnap reggel, miután kiástuk a házainkat, körülbelül negyed kilenckor álltunk útra. Egy órányi vezetés után az ösvényig a síelés első néhány mérföldje gördülékenyen ment, köszönhetően a hógéppel megpakolt és ápolt ösvénynek. A Ski-Doo ösvénytől eltekintve azonban a hó mély lett. Az egyikünk eltörte a nyomát, a térdét mélyre vetette a síléceken, míg a másik hátradőlt és snackelt. Tíz perces szünet után két perc alatt felzárkózhat, és átveszi a vezetést. A szokásos két és fél órás megközelítés négy órát vett igénybe.

Valahol az ösvény mentén, ahol különösen rossznak tűnt, úgy döntöttünk, hogy kardió edzésnek kell hívnunk a kirándulást, és csak megpróbálunk feljutni a sziklára. Josh Hurst és Ian Austin másnap jöttek ki, így legalább jó nyomuk lesz, és valakinek lehetősége van elküldeni az útvonalat. De egy szendvics és egy kis forró Tang után lelkizettünk.

Fred küldött egy variációt az első pályára, Love Diet Direct néven, a három kiváló NEI 5+ pálya egyike közül, amelyek ötven lábon belül vannak egymástól, és az egyetlen jó állapotú.

Freddy Wilkinson a Love Diet Direct remissziós részéről.

A pálya olyan, mintha a Remisszió oszlopra másznánk fel közvetlenül a földről, hogy a bűnbánat kellős közepén végezzünk. Lazán lőtte a gyertyát, és az oszlop első huszonöt lábát lehetetlen megvédeni, egész idő alatt velem beszélgetett. Amikor bejutott a kéménybe, hallottam, ahogy izgatottan robog, hogy milyen jó a pálya.

Mire elértem a késést, a következő hangmagasságot feltérképezte nekem, vagy legalábbis azt gondoltuk.

A jégtető áthúzása után a mászás kocka lett. Ez volt az út legszűkebb nyaka, napsütve és rosszul kötve. Ha nem láttam volna felszerelést a pár testhosszúság ezen szakaszán, valószínűleg nem tettem volna meg. De miután túl volt rajta, jó sziklafelszereléssel, a jég visszatért, és végül be tudtam mászni egy elég nagy jégbarlangba, hogy ott állhassak. Ez hihetetlen helyzet volt, félúton egy hatalmas tetőn, tökéletesen állva lapos folt csatlakozik egy hatalmas jégcsap hátához. Jobbra nem volt más, csak levegő.

Ahogy elkezdtem lefelé mászni, hogy visszajussak a helyemre, hogy befejezzem a pályát, fentebb láttam a hatalmas sárga jégfüggöny mögött. Észrevettem egy jó repedést és azt, hogy hogyan lehet kijutni a magasból. Némi vad mászás után, amely időnként jobban hasonlított a barlangászatra, a harminc méterrel magasabb jégtábla mögött találtam magam. Néhány perc aprítás és visszatértem a jég elülső oldalára, magasan a sziklán, és csak tizenöt láb bombabiztos függőleges jég volt köztem és a fák között.

Kidugtam a fejem a frissen vágott lyukból, magasan az útvonalon.

Visszatértünk az útvonal aljához, amikor besötétedett, és borzalmas síelés volt mászócsizmában, ötven fontos csomagokkal, mély hóban. Gyönyörű éjszaka volt, de észrevétlen maradt, miközben egy bokorba temettem a fülemig porig, nem tudtam felkelni. Szerencsére a havas géppályát ápoló srác elhaladt, és mire a föld magasságába értünk, már csak ott kellett állnunk, és a hátralévő néhány mérföldet visszacsúsztattuk a teherautóhoz.