A kulturális étel

Kulturális receptek a konyhámtól a tiédig!

Oldalak

• Szponzor

napi étkezés

2011. május 20., péntek

A Dukan Diet Play játék folytatása.

Mint a legtöbben tudjátok, a múlt héten kezdtem a Dukan-diétát. Írtam egy bejegyzést, amely tartalmazza az összes információt az étrendről és arról, hogy milyenek voltak az első napok: a Dukan Diet 1. fázisa

kulturális

Tehát most a 2. fázisban vagyok - a "körutazás fázisában". Ez azt jelenti, hogy most megint ehetek zöldséget! Technikailag azonban ebben a szakaszban a tiszta fehérje napok és a tiszta fehérje plusz zöldség napok között kell váltanom. A hajóút fázisában technikailag feltételezhetően 3 napig fog tartani minden leadott fontért. Ha azonban eléri a megcélzott súlyt, mielőtt ezek a napok lejárnának, áttérhet a következő szakaszra. szóval meglátjuk mi fog történni.

Hajózási fázis

1. nap:
Reggelire a szokásos volt, egy tojásfehérje omlett sonkával és fekete kávéval. Ma az ebéd a dukan galettából (a receptet lásd a Dukan 1. szakaszában), joghurtból és egy salátából állt! Olyan szép volt, hogy megint zöld! Vacsorára lazac teriyaki melléksalátával és zöldbabbal! Ez a diéta határozottan egyre könnyebb, miközben haladok, DE, édesszájúmat határozottan többször kísértettem! Olyan sok ínycsiklandó recept van közzétéve az egész FoodBuzz-on, hogy nehéz ellenállni, de úgy döntöttem, hogy megtartom az összes általam szeretett recept listáját, és megmentem őket arra a napra, amikor befejezem ezt a diétát! Ez a nap nagyon hizlaló nap lesz számomra!:)

Ja, és 5 kilóval könnyebb vagyok már 5 nap után!

2. nap:
A mai nap tiszta fehérje volt (mivel a körutazás során minden nap forgok), így a reggelim omlettből állt, ebédre pedig csirkét és zabpelyhet ettem. Vacsorára kagylókat készítettem fehérboros szószban, mini filé mignonnal. És desszertként sajttortám volt! Igen, sajttorta! Rájöttem, hogy Dukannak van egy sajttorta cupcake receptje, amelyet egészséges enni! A receptet hamarosan felteszem, csak fotókat kell készítenem!

3. nap:
Ma fehérje/zöldség volt a nap, így reggelire még mindig volt omlett és zabpehely, ebédre viszont salátát csirkével. A vacsora steak tippekből és zöldbabból állt. Desszertként egy kávé shake! Ismét felteszem a receptet. Annyira izgatott vagyok, hogy recepteket találtam a Dukan és a facebook oldalakon kívül, amelyek megkönnyítik ezt a diétát. Nem vettem észre, mennyi desszert van. és nem csak baromi jók, hanem zsírmentesek is. Nekem most sokkal jobb ez a diéta!:)

Néhány napja nem mérlegeltem magam, és a hét végéig nem tervezem mérlegelni magam. A körutazási szakaszban általában csak heti 1-2 fontot veszít átlagosan, ezért nem akarom megszállni a léptéket és aggódni.

4. nap:
Mivel tiszta fehérje volt a nap, reggelire omlettet, ebédre joghurtot, zabkorpás palacsintát és csirkeszeleteket, vacsorára csirkét és garnélát fogyasztottam. Ja, és természetesen kávét turmixoltam desszertként!

5. nap:
Ma fehérje/zöldség volt, így reggelire a zabkorpás zabpelyhet, ebédre salátát csirkével, vacsorára pedig steaket és brokkolit. Igazából rendkívül jóllakott voltam, így ma este nem volt desszert!

Ja, és már 9 kiló vagyok.:)

6. nap:
Reggelire tojás volt sonkával és kávéval. Az ebéd csirke és joghurt volt, a vacsora pedig sült lazacból állt. És természetesen desszertet kellett fogyasztanom, ami egy kávé turmix volt.

7. nap:
Reggelire zab étkezés, ebédre csirke és brokkoli, vacsorára hamburger és saláta. Ez az étrend határozottan egyre könnyebb az idő múlásával, és őszintén szólva nagyon jól érzem magam. Tudom, hogy ez korábban nem volt nehéz, de a jobb étkezés általában nagyon jó érzés! És természetesen azok a kilók is jól érzem magam!:)

8. nap:
Reggelire omlett és zabkorpa palacsinta, ebédre csirke és joghurt, vacsorára homár és filé!

9. nap:
Zabpehely reggelire, csirke marsala zöldségekkel ebédre, steak, zöldségek és saláta vacsorára.

10. nap:
Oké, szóval ma lehet, hogy csaltam egy kicsit. Tudtam, hogy eljön ez a nap! A barátom, akit körülbelül egy éve nem láttam, a városban volt, és ki akart menni italozni! Szóval, csak két italt fogyasztottam, de még mindig annyira bűnösnek éreztem magam! Ma technikailag tiszta fehérje volt a nap, és holnap állítólag fehérje/zöldség nap lesz, de mivel ma csaltam, holnap még egy tiszta fehérje napot fogok csinálni. A Dukan-könyv arról beszél, hogy milyen rendben van csavarni, mindaddig, amíg az nem állandó, és amíg visszamész oda, ahol voltál.

Mivel megcsaltam, még néhány napot várok, amíg újra megmérem magam. Néhány nappal ezelőtt 9 fontot vesztettem, és azt hiszem, még pár fontot leadtam, de majd meglátjuk.

11. nap:
Mivel tegnap megcsaltam, úgy döntöttem, hogy tiszta fehérje napot csinálok! Omlett, zabpehely, csirke és garnélarák vacsorára!

12. nap:
Ma fehérje/zöldségnapot csináltam. Reggelire volt egy omlett sonkával, ebédre a zabkorpás zabpehely és egy saláta csirkével, vacsorára pedig steak tippek zöldbabbal. Ezúttal desszertként kipróbáltam egy csokis pudingkrémet, ami nem is volt olyan rossz! Ismét hamarosan közzéteszem ezt a receptet a többiekkel együtt.

Én is lemértem magam, és körülbelül 11 kilóval vagyok lejjebb. Ez nem túl rossz, tekintve, hogy egy kicsit megcsaltam a hétvégén! Nagyon közel vagyok a célsúlyomhoz. Alig várom, hogy újra elkezdhessem a gyümölcs és a kenyér beépítését (természetesen korlátozott mennyiségben)!

13. nap:
Ma tiszta fehérjés nap volt, így reggelire tojásfehérje omlettet készítettem sonkával, ebédre pedig zabkorpás zabpelyhet. Vacsorára vietnami marhahúst készítettem szójaszószban pácolt tofuval.

14. nap:
Reggelire zabpehely volt, ebédre fehérjeturmix salátával. Vacsorára lazacot készítettem brokkolival.

Remélhetőleg még csak néhány hetem lesz ezen a diétán! Nagyon igyekszem hétfőig ellenőrizni a súlyomat, hogy lássam, hol tart a fejlődésem!

15. nap:
Újabb tiszta fehérje nap. Reggelire omlett, ebédre csirke és zabpehely, vacsorára steak és garnélarák!

16. nap:
Reggelire omlett és zabpehely, ebédre mikrohullámú "okosok" étkezés, vacsorára kardhal és zöldségek. Készítettem desszertként egy "Dukan úszó szigetet" is. Alapjában véve vaníliás krém habcsókkal - nem rossz!

17. nap:
A tiszta fehérje napjai nagyon nehezek. Kezdek rosszul lenni az étkezésektől: (.) ​​Szerencsére mégis majdnem ott vagyok.

Reggelire a szokásos volt, és omlett. Ebédre zabpehely és csirke volt. A vacsora ismét kardhalból állt (akcióban volt és imádom a kardhalat, miért ne lehetne két éjszaka egymás után.) Egy mini filével.

18. nap:
Ma meg akartam mérni magam, mert nagyon jól éreztem magam, és határozottan észreveszem a különbséget! A hasizmaim visszatérnek! Annyira szivattyúzom ezt! Mindenesetre végül korán kaptam munkát, így ki kellett törnöm az ajtón, és elfelejtettem ellenőrizni a fejlődésemet. Nos, hát.

Mivel ma fehérje/zöldség nap van, reggelire zabpehely, ebédre csirkehússaláta, vacsorára steak tippek zöldbabbal.

19. nap:
Vacsorára omlett és fehérje turmix, ebédre zabkorpa és joghurt, vacsorára csirke és garnélarák.

20. nap:
reggelire zabkorpa zabpehely, uzsonnára fehérje turmix, ebédre saláta csirkével, vacsorára lazac és spárga. Készítettem még egy kis kávé krémet desszertnek!

21. nap:
Omlett sonkával és kávéval reggelire, mézes csirke ebédre, joghurt uzsonnára, steak és kardhal vacsorára.

22. nap:
Ma tudtam, hogy csalni fogok. Egy ideje tudom, hogy eljön ez a nap. Barátaimmal Harry Potter filmmaratont terveztünk, és én voltam a felelős a filmekből készült finomságok sütéséért. így természetesen mintát kellett vennem! Én a steaknél és a vesepitenél, a disznótorta, a vajas sör cupcakes-i, a sütemények karamellája, a sütőtök pogácsa, és még a vaj sört is ittam ! Hmmm. érdemes volt megcsalni!

Annak ellenére, hogy csaltam, még mindig 15 kilóval vagyok lejjebb. Várok még egy hetet, mielőtt újra lemérem magam, mivel biztos vagyok abban, hogy a fogyásom enyhén lelassulhat ennyi édesség után! Mit mondhatnék? A britek tudják, mit csinálnak!:)

23. nap:
Ma kissé el vagyok szenvedve, és nem voltam annyira éhes. Reggelire még tojásfehérje omlettem volt, ebédre pedig zabkása, de csak vacsorára szedtem némi húst.

24. nap:
Ma egy kicsit jobban érzem magam, így egy kicsit többet tudtam enni. Reggelire zabpehelyes zabpehely, ebédre csirkemarala (okosból), vacsorára sima hamburger salátával. Az elmúlt két napban nem tudtam edzeni, mióta rosszul érzem magam, de azt tervezem, hogy holnap újra elkezdek jógázni és futni.

25. nap:
Reggelire fehérje turmixot, ebédre csirkés és zabkorpát, vacsorára csirkét és garnélarákot fogyasztottam. Ma is szerencsére jógázhattam ma reggel. Ahol nem éreztem magam ezen a héten, határozottan úgy érzem, hogy egy fennsíkra kerültem, és félek egy ideig ellenőrizni a súlyomat.

26. nap:
Reggelire fehérje turmix, ebédre saláta, uzsonnára zabpehely, vacsorára steak és zöldbab. Volt egy kis kávé krémem desszertként.

27. nap:
Tojásfehérje omlett sonkával reggelire, zabkorpás palacsinta ebédre görög joghurttal, steak, fésűkagyló és kagyló vacsorára.

28. nap:
Reggelire fehérjeturmix, ebédre az intelligens csirke marsala étel, vacsorára lazac spárgával. Volt még egy kávés krémem desszertként!

29. nap:
Ma egy sütemény megrendelésem volt, hogy befejezzem, ezért kissé megcsaltam. Mintát kellett vennem a cukormázból és a süteményből magamnak, hogy megbizonyosodjak róla, hogy minden rendben van!:) Reggelire mégis zabpehely volt, ebédre pedig csirke. A desszert mintavételén kívül egy homárt vacsoráztam. Nagyon örülök, hogy itt a nyár csodálatos tengeri ételekkel!

30. nap:
Reggelire omlettes kávé és ebédre egy okos csirke marsala étel. Vacsorára a barátommal kimentünk enni, és csalás helyett nagyon jól csináltam! Étlapjukon kardhal különlegesség volt, tetején rákhús és homár hús, zöldségekkel tálalva. Csak azt kellett mondanom nekik, hogy ne zavarjanak keményítővel. Nagyon finom volt.

31. nap:
Ma volt egy főzésünk. Ideges voltam, hogy megint megcsalok, de nem tettem. Csak arra gondoltam, hogy a húsokat és a hamburgert sajt nélkül egyem. Pat a hátamra!

32. nap:
Mivel ma fehérje/zöldség volt a nap, reggelire zabpehely, ebédre csirke saláta, vacsorára steak tippek és zöldbab volt. Nem tudom elhinni, hogy 32 napom van ezen (valójában 36 napig vagyok ebben, számítva a támadás fázisának 4 napját). Attól függően, hogy milyen a súlyom a hét végén, áttérhetek a következő szakaszra, ahol újra elkezdhetek több szénhidrátot beépíteni. Ha nem, akkor a következő hétig várok. Ennek ellenére határozottan észreveszek egy különbséget, és annyira fel vagyok pumpálva, hogy visszakapom a hasizmaimat!

33. nap:
Reggelire fehérjeturmixot, ebédre zabkorpás palacsintát és csirkét, vacsorára citromos paprikás csirkét garnélával.

34. nap:
Reggelire volt tojásfehérje omlett, ebédre zabpehely, vacsorára steak tippek zöldbabbal.

35. nap:
Reggelire omlettet fogyasztottam, ebédre pedig zabkorpás palacsintát. Ma volt iskolai orientációm, így nem volt sok időm enni, de meglepő módon nem éheztem, mivel annyira megszoktam, hogy kevesebbet eszem ezen a diétán. Vacsorára hamburgert és kolbászt készítettem.

36. nap:
Kezdetben a mai lesz az utolsó napom a körutazás szakaszában, de úgy döntöttem, hogy elmegyek még egy hétig! 121/122 kilóig vagyok. Annyira szivattyúzott vagyok, de biztos akarok lenni benne. Tudom, hogy a következő szakasz a súly megtartásával foglalkozik, de még egy hét a körutazás szakaszában nem lesz rossz, mivel átlagosan heti 1–2 fontot veszít a hajóút alatt. Tehát a jövő héten remélhetőleg szilárd 120 éves leszek, és a következő szakaszba lépek, és újra bevezethetem a szénhidrátokat!

A mai napra azonban reggelire omlett és zabpehely zabpehely, ebédre csirkemarala és vacsorára kardhal hal spárgával! Tűzd ki