Én és a férjem azon gondolkodunk, hogy.

férjem

Én és a férjem azon gondolkodunk, hogy elmegyünk-e vilamourába szeptember 15-én, és arra voltunk kíváncsiak, hogy még mindig barnás idő van-e, és drága-e kint enni vagy akár inni

13 válasz

Az év akkori szakaszában jártunk, és az idő az alacsony 70-es évek körül volt, szép és meleg.

Nem maradtunk Vilamourában, csak egynapos kirándulást tettünk oda a szállodánktól a part mentén Albufeira felé. A kikötő egyik éttermében ettünk, az egyik sarkon volt. Az ételek kiválóak és elfogadható áron voltak, mivel különleges ajánlatuk volt ebédre. A vitorláskikötőben található éttermek általában drágábbak, mint a városokban vagy a falvakban, a vendégkör miatt. Javaslom, hogy a kikötő mögött található városba nézzünk. Az a jó, hogy sokkal többet fog kapni Az euró fontja, amikor idén elmész a tavalyihoz képest, így a kinti étkezés olcsóbb lesz. Úgy gondoltuk, hogy olcsóbb, mint más kikötőké, ahol ettünk. Élvezze az ünnepeket.

Tavaly hasonló időben jártunk, és az idő remek volt, de kissé hűvös volt éjszaka

A legtöbb étterem rendben van az ár szempontjából, de elkerülném a Mayflower-t a kikötőben, a legtöbb ember erre özönlik, de tavaly a férjem születésnapjára mentünk, és rettenetesen csalódtak a szolgáltatásban és az ételekben

Megtaláltuk a kikötő mögött a Julius éttermet, és nagyon élveztük

Rengeteg sugarat fogsz meg, amelyekre általában szeptemberben járunk, és az étkezés olcsó, ha megnézzük az utazást, néhány véleményt adok a vilamoura éttermekről, amelyek jóak voltak, és ne törjék meg a bankot, remélem, hogy ez segít

Szia, hajrá, egy szép helyen az időjárás melegnek kell lennie, amit megnézhet az interneten, az étel egy étkezésnél valamivel drágább 2/3 euró, a két sportbár vásárol kikötőt, inkább

a feleségemmel minden szeptemberben elmegyünk Algarvába, és mindig szép barnulattal térünk el. Hőmérséklet 70-80 fok között. Pompás, néptelen arany strandok. Az étkezési árak hasonlóak az Egyesült Királysághoz, de a jelenlegi euró árfolyammal jobbnak kell lenniük ebben az évben. tavaly 1,15 volt, ma 1,37 (figyelje.) Ne hagyja ki a szerdai quarteirai piacot!

a feleségemmel minden szeptemberben elmegyünk Algarvába, és egy arany barnítóval érkezünk. Az idő többnyire napos, 70-80 fok közötti hőmérséklet. Az étkezési árak hasonlóak az Egyesült Királysághoz, talán egy kicsit olcsóbbak. Ezúttal jobbnak kell lennie, ha az euró árfolyama magas marad. Tavaly szeptemberben ma 1.15 volt, ez 1.37 (tartsd szemmel)

Az időjárásnak rendben kell lennie, de legyen éjszaka kabátja annak a tengeri szellőnek. Az éttermek jó ár-érték arányúak, olcsó és drága között változnak. Érdemes étterembe járni a kikötő hátsó részén, főleg családi kézben lévő és jó ár-érték arányú.

A férjemmel 2014 októberében 2 hetet töltöttünk Vilamourában. Az időjárás az utolsó hétvégét leszámítva gyönyörű volt - a portugál Golf Open akkor működött. Ki volt mosva. De addig az időmig a tengerparton vagy a medencénél töltöttem, hogy remekül barnuljak! Béreltünk egy szép 2 ágyas lakást közvetlenül a tulajdonostól, nagy áron. Barátaink rövid szünetre kirepülhettek hozzánk. A tulajdonosnak 2 engedélye van a helyi kerékpárrendszerre. Kedvesen engedélyezte, hogy használjuk a bérleteket. Vilamoura körül minden nap biciklizhettem és a strandra. Nagyszerű gyakorlat is. A kikötőtől egy háztömbnyire lévő éttermek sokkal értékesebbek, és az ételek remekek. Folyton visszamentünk az Ancora étterembe. Ez fantasztikus volt.

Élvezd. Bárcsak újra elmennék.

Akkor még szépnek kell lennie, de az eső esőzhet évről évre. Nem kedves enni a szabadban, Marina egy kedves étkezési hely éjszaka, rengeteg kiváló étterem.

az időjárásnak szeptemberben még mindig remeknek kell lennie, a félpanziós ellátás jobb, mint a kinti étkezés, de ez a szálloda étlapjától függ. bárok olcsóbbak a kikötőtől és a főutcától.

Szia, tavaly szeptemberben voltunk Vilamourában fiaink esküvőjén, és az idő dicsőséges volt. Vilamoura környékén rengeteg étkezési hely található. A kikötő általában valamivel drágább, de ez egy kedves hely enni, inni vagy csak vándorolni, és éjszaka zümmög. Sok bár szórakoztató. Van egy étterem Quarteirában (a következő városban), amely tipikusan portugál, A Cabanne nevű. Ez az a hely közepén, ahol az összes helyi lakos él. Az étel gyönyörű, olcsó és a személyzet barátságos. Imádni fogja Vilamourát. Élvezd.

Noha feleségemmel februárban jártunk, még mindig nagyon jó idő volt, így biztos vagyok abban, hogy szeptemberben ideális lesz a napozás, mivel a kinti étkezéshez rengeteg olyan hely tartozik, amely megfelelne a számlának, mivel keveredik a drága és alacsonyabb árú éttermek, a kikötő körül számos kávézó és bár található

A legtöbb évet szeptemberben töltjük. remek idő. mint a jó nyár az Egyesült Királyságban. Az élelmiszerárak változnak, de próbáljon ki a kikötő mögött a vízparton, különösen O 'Vitoria.