az 5: 2 gyors étrend ™

Ez a témakör 55 választ tartalmaz, 44 hangot tartalmaz, és utoljára Couscous frissítette 3 évvel, 7 hónappal ezelőtt.

gyors

50 hozzászólás megtekintése - 1-től 50-ig (összesen 58-ból)

Szia. Újonc vagyok az 5: 2-es étrendben, és kíváncsi voltam, mit esznek mások reggelire egy gyors napon. Mindig reggelit eszem, így ezt jobban szeretném, mint egy gyors nap ebédjét.

Üdvözöljük egy teljesen új önnél - ezt a „diétát” (ne is nevezzük így) több gondolkodásmódnak találtam, ami a valaha volt leghatékonyabb és legkönnyebben fenntartható életmód. Eddig 16 kg-ot fogytam! Reggelire általában veszek egy 2 tojásos omlettet, mivel úgy találom, hogy ezután is jól megy a délután - sok sikert:)!

jól sikerült az utazás 5.2-vel történő megkezdése, mivel a Jilli72 már javasolta a tojások jót, sok böjtöltő kihagyja a reggelit, de nem tudom! Próbáltam mégis ...
Igyekszem távol maradni a szénhidráttól, így szoktam egy fekete kávét, esetleg egy apró palacsintát (szénhidrátot ismerek.), És 100 kála alatt tartom ...
biztos vagyok benne, hogy hamarosan további ötleteket kap a többi tagtól, sok sikert és boldog böjtöt! 🙂

Ma csinálom az első böjt napomat, reggelire volt egy gabonapelyhem. Tudd, hogy ez nem a legjobb, de engem csak 97 kalória töltött el. Ez nekem könnyebb, ha hétfőn megyek vissza dolgozni, főleg egyetlen anya vagyok. Azt akarom, hogy más alacsony kalibrációs opciókat nézzek, mint te, nem megyek nélküle.

Hmb26101977 Ugyanaz vagyok, reggel valamit előbb meg kell ennem,

még akkor is, mint te gabonapelyhek, vagy akár sonka 🙂

Megyek és keresek még néhány ötletet lol, sok sikert!

Általában zabkása van, az egyik vízzel készített csomag 125 kalória, a csomagokat már mértként használtam, így nem akaratlanul meghaladja a kalóriát. Néhány áfonya vagy málna a tetején csak néhány kalóriát ad hozzá, és körülbelül 18 óráig tart.
Miután azt mondtam, hogy karácsonytól kezdve normális napokon kissé kontrollálatlanul érzem magam, ezért tegnap fél 6-kor jól ettem, úgy döntöttem, hogy ma kihagyom a reggelit. Most 17 óra után kezdek gondolkodni, itt az ideje, hogy legyen mit ennem! Nagyon örülök, hogy jövő hétfőn visszatérek a normális kerékvágásba, amikor az összes látogató hazament, és befejeződött vasárnap a 89yo anyám születésnapi partija.

Minden böjti napon ugyanazt a reggelit reggelizem - 1 tojást rántottam egy apróra vágott paradicsommal, egy nagy marék apróra vágott spenótot és egy kockára vágott gombát - mindez kb. 97 kalászért hozzáad ízlés szerint borsot, esetleg petrezselymet = YUMMO. Hagy nekem 400 vacsorát, és DH kb. 450, mivel 2 tojása van.

msxjsds ... nagyon tetszik a reggeli hangja! Hogy is csinálod mégis olaj vagy vaj nélkül?

Szia TimeAndBeing! Először részben főzöm a paradicsomot, a gombát és a spenótot - ha szükségem van rá (általában nem teszem, attól függ, hogy milyen paradicsomot találok), akkor lehet, hogy teszek egy csipetnyi vizet, hogy az egész menjen. Egy kis tapadás nélküli serpenyőt használok, így semmi nem ragad. Ha kb. Félig megfőtt, hozzáadok egy enyhén felvert tojást és a VOILA kész.

Nagyon gyorsan elkészíthető - általában előző este apróra vágom a vegeimet egy kis tálba, és előző este kihozom a tojásomat is, így szobahőmérsékleten főz.

Próbáld ki - nagyon szép.

Ezzel azt mondta, hogy DH tegnap elkészítette a reggelimet, és egy kis mennyiségű olívaolajat adott hozzá, amikor a vege-ket főzte - ez nagyon szép volt, de természetesen valamivel több kalóriát tartalmazott.

Ma volt az első napom, és határozottan nem volt időm főzni semmit, így ment egy banán és alma, mivel gyorsak. Igazából rendben voltam. Volt néhány hasi dörrenés körülbelül 10 órakor, de nem sokáig tartottak. Próbáltam elfoglalt lenni. Azt hiszem, a férjemnek egyre nehezebb, mert csak azt kérdezte tőlem, kell-e neki mindennap levest fogyasztania, mivel az nem tölti el. A reggeli mellett ebédet döntött, de reggel ennem kell valamit, hogy végigvigyen az iskolai futáson!

Sziasztok,
Ma van az első hét második diétás napja. Reméltem, hogy valaki meg tudja erősíteni, ha az imént elfogyasztott reggelihez megfelelő a kalóriaszámom. Nekem 2 tojásfehérjéből készült omlettem volt, apróra vágott gombával, 1/2 közepes paradicsommal és 1/2 közepes hagymával, ízlés szerint friss bazsalikommal. Nekem is volt egy narancsom. Kb. 100 kalóriának számítottam ezt a reggelit. Meg tudja valaki mondani, hogy jó úton járok-e a számításaimmal? Köszönöm.

A narancs méretétől függ.

közepes narancs = 80 kal
köldök narancs = 154 kal

tojásfehérje/gomba/paradicsom/hagyma = 76 kal

Tehát még csak közepes narancssárgával is 156 kalandja volt

1 satsuma/klementin/mandarin 30 kalinnál 106 lett volna

A http://www.myfitnesspal.com egy könnyű kalóriakövető alkalmazás, amelyet használhatna egy-két hétig, mivel túlságosan könnyű lebecsülni a kalóriákat, ha tippel.

folytasd és ne ragaszkodj túl sokat ... néhány gyors napra van szükség ahhoz, hogy „belelendülj a hintába”

Köszönöm Sylvestra a kérdésemre adott gyors válaszát. Számításom messze volt! Tengeri narancs volt. Azt gondoltam, hogy 100 kalória valójában 230 kalória. Istenem, ezek a kalóriák gyorsan rád hála istennek, mostanában eléggé telinek érzem magam, és remélhetőleg nem sok kell a vacsorához.

Még egyszer köszönöm a segítséget, nagyra értékelik.

Szia, DES
Nekem (hím) van egy fél grapefruit és egy főtt tojás. Anélkül, hogy rögeszmés lenne a kalória/a tojás vagy a grépfrút méretével kapcsolatban, ez 125 kalória.
A feleségem nem szereti a tojást, ezért van 100 g alacsony zsírtartalmú joghurtja 60 g áfonyával, majd a grapefruit másik fele. Ez neki 130 kalória.

Mrs. Skellers: Nézze meg azokat a banánokat! (95 kalória 100 g-ra). Sokkal jobb gyümölcsök vannak (vagyis alacsonyabbak a káliumokban), amelyekkel feltölthet pl. sárgadinnye 29kalál 100 grammért, körte 35kalál 100 grammért.

Sok szerencsét - ez az életmód működik!
Silverback

Köszönet Silverbank. Tudom, hogy a banán elég magas kalóriatartalmú, de úgy gondolom, hogy csak egy banán és egy alma van bennem, akkor egy vacsora, amely kevesebb, mint 250 kalória, akkor valószínűleg megúszhatom 🙂

Ma nem vagyok gyors napon (hétvégén nem működik nálam), de igazán rajongó mogyoróvajra ébredtem. Igyekszem egészségesebb döntéseket hozni a nem gyors napokon, és általában egyáltalán nem foglalkozom a reggelivel. Egyébként nemrég készítettem egy adag banán és PB palacsintát, és fantasztikusak voltak! Gondoltam, megosztom itt, mivel tudom, hogy néhány ember inkább egy „nagyobb” reggelit fogyaszt el a gyors napokon.

Alapvetően ez 1 banán, meg kell mérnie, hogy pontos kalóriákat, 2 tojást és egy evőkanál ropogós PB-t kapjon. Készített 3-at, és 200 kalászig jutott az egészért.

Nem tudom, készítem-e őket gyors napokon, mivel inkább megtakarítom a kalóriáimat, és este később eszem, de néhányuknak segíthet!
Élvezd!

Szeleteled vagy pépesíted a banánt a tojással? Kedvesen hangzanak, nem igazán gyors napokon ettem őket!

Reggeli közben szoktam zabkását vagy tojásos szendvicset fogyasztani. A tojás fehérjében gazdag és segíthet a továbbhaladásban. Amikor nincs elég időm elkészíteni a reggelit, akkor a legkönnyebb ezt megtenni. Néha eszem granola bárot és természetes gyümölcsleveket.

Allergiás vagyok a tojásokra ... hatalmas hátrány, mivel ezek a tökéletes egészséges reggelik. Ehelyett van egy turmixom, amely 100 ml-es kókusztejet, egy jó marék spenótot vagy kelkáposztát tartalmaz, ugyanúgy, mint a kékfehérjét, egy tblsp chia magot és lenmagot ... ha túl sűrű víz hozzáadása. Finom, és 18 óráig tart

néha anyámhoz megyek látogatásra, és éjszakázom. a Redmond 250 multicooker segítségével főz (nekem is van, de egy másik modell, joghurt funkció nélkül). így néhány percig alacsony kalóriatartalmú joghurtot, palacsintát vagy párolt zöldséget készít nekem. ízletes és egészséges 🙂

Próbáld ki ezt: banán bögre torta: keverj össze 1 banánt egy tojással, tedd a bögrébe/tálba mikrohullámú sütőben kb. 1,20 percig, tedd meg egy tányéron, adj hozzá egy kis fahéjat és néhány apróra vágott szárított datolyát, fügét vagy aprított kókuszt, attól függően, hogy mennyi kcal, amit szeretsz.

Ez lehet egy banános palacsinta is: keverd össze és süsd 😉

Adjon hozzá zabpelyheket, ha több energiára van szüksége, vagy ha nem éri el a napot.

Az első reggelire elkészítettem a banántortát, és imádtam. A kefir híve vagyok, amelyből minden nap elkészítem a saját friss zsírmentes joghurtomat, keverés közben az olaj helyettesítésére a kefir savót is felhasználom. Általában naponta legalább egyszer van gyümölcsös turmixom (málna, eper, banán), ezért kíváncsi vagyok, mennyi kalória lenne 1 csésze zsírmentes kefir turmix.

Szia ez az első böjt napom és úgy döntöttem, hogy 18: 30-ig böjtölök, akkor elkészítettem egy ételt 390 híváson vegyes salátával és egy liberte joghurttal 84 kalappal. Nem ismerem a saláta kalóriáit, de remélem, hogy nem léptem túl az 500-at Próbálok nem túl sokat megszállni, azt hiszem, jól tettem

Hangzik folt a Catrionon. Szép munka.
További jó munkát. PVE

Ennek a tervnek az első hetét élem - volt egy főtt tojás és egy klementin a reggelimre az első böjti napon - ez könnyedén tartott ebédidőig. Ezután francia hagymalevesem volt, de ez egyáltalán nem tartott tovább. Körülbelül 15 órától könnyűnek és éhesnek éreztem magam. Holnap van a következő böjti napom, és ebédidőben meggyőződöm arról, hogy van-e fehérjem, hogy folytathassam. Azt hiszem, ez segít. Sok szerencsét.

Szeretem a rántottát és a spenótot tartalmazó reggelit, gombaféléket is párolok. Ezt egy fő étkezéssé változtatom a zöldségemmel, mint egy sült sütés helyett párolt keverés, zsír nélkül adjunk hozzá fokhagymát és gyömbért finomra vágva, könnyű szójaszószt és fekete borsot Befejez.

A weetabix is ​​csak egyenként 76 kalász, tehát sovány tejjel ez egy újabb teli reggeli. Vízzel főtt zabkása, majd egy kanál zsírmentes joghurt és kevés szelet banán jön be 100 ish alatt!

és ne felejtsen el sok vizet inni. A mai nap nem gyors, és nem hagytam abba az evést, a pirítóst, a vajat, a citromos túrót és a csokoládét, remélem, ez kb.!

Szia, megpróbálom tartani a reggelit 200 kalóriáig, 2 rántotta jó (a víz mint feltöltő összetevő, nem a tej, és győződjön meg arról, hogy közepes méretűek) hozzáadhat egy rivita kekszet textúrához és tömeghez.

A zabkása szintén jó reggeli. Minden fehérje alapú jó.

Sziasztok, én is új vagyok a Fast Diet-ben. (Nő) Ez az első hetem. Volt egy nap zabkása és gyümölcs (Michael könyvében szereplő recept alapján), a másnap pedig a rántotta és a füstölt lazac. A tojástál sokkal teltebb volt, és hosszabb ideig elégedettnek éreztem magam. A kalóriák ugyan ennél az étkezésnél magasabbak voltak, így a vacsora mennyiségét úgy kellett beállítanom, hogy a kalóriahatáron belül maradjon. A könyv receptjei sok olyan összetevőt tartalmaznak, amelyek főleg a melegebb hónapokban állnak rendelkezésre, például mangó, dinnye, padlizsán stb. Jelenleg rendben van, de szeretnék néhány ötletet őszre és télre, mivel inkább a szezonban vásárolok termékeket. Fél vegetáriánus vagyok, nem eszem húst, csak néhány tenger gyümölcseit. Minden ötletet szívesen fogadunk.

Szia, ma kezdtem el, ezért olvastam néhány megjegyzést, amit mindenki tett, köszönöm a reggelire vonatkozó tippeket, ha elfogynak a reggeli lehetőségei, csak írja be a Google 100 kalóriás reggelire rengeteg lehetőséget.

Ma vagyok az első böjt napom
B zabkása két eperrel, fahéjjal, fél teáskanállal és juharsziruppal
L két főtt tojás
D tál zöldségleves házilag
Kávéfekete nincs cukor
Méregtelenítő tea
Szerintem ez 500 kalász lesz
Holnap 1400 kalória

Holnap tervezem az első gyors napomat ... nagyon idegesnek érzem magam, hogy az első akadálynál elesem!
Általában kihagyom a reggelit az iskolai futam rohanásával, ezért arra gondolok, hogy a reggeli típusú lehetőségek egyikét használom délelőtti villásreggeliként, és remélem, hogy ettől tovább fogok menni a vacsoráig, amikor a férjem hazaérkezik kb. 8.30-kor. Meghatalmazás alapján diétázik, mivel nem vagyok hajlandó külön ételeket főzni nekünk 😉

Zabkását akartam venni, de úgy gondolom, hogy a szál általános érzése a fehérjét (tojást) javasolja kitöltőbb lehetőségként.

kopasz, nem, a tojás nem feltétlenül a legteljesebb megoldás, annak ellenére, hogy van fehérje találata. Ön különbözik az összes többi plakáttól. Tekintse meg mindannyiunk tanácsát és tapasztalatait mindenképpen, de meg kell találnia azt, amelyik a legjobban megfelel a nap végéhez. Nekem, hímnek, kihagyom a reggelit, és dél körül - 13.00-kor - házi készítésű zabkását fogyasztok (nem azonnal, nem elég tele). Az alacsony G.I. segít megtartani a napot. Körülbelül 18.30 körül étkezésemet fehérjével fogyasztom zöldséges hús formájában. Az étkezési ablakom mindig 8 órán belül van. 21.00 körül ágy.
Ez nekem működik, de amint láttátok, más plakátoknak más a böjt napja.
Kísérletezzen, amíg meg nem találja az Ön számára megfelelőt. Próbáld ki a tojásokat, hátha működnek. Ha valami nem működik, ne essen szívből, egyszerűen állítsa be, változtassa meg és térjen át valami másra, felismerve, hogy állandóan pozitív módon mozog a zsírvesztés és a belső egészség megszerzése érdekében. Felejtsd el, hogy ideges vagy, nem kell ilyennek lennie, egyszerűen fel kell ismerned a pozitív cselekedeteidet. Végül ne feledje, hogy ez rugalmas, így megváltoztathatja a böjt napokat, alkalmazkodhat a böjt napján, vagy pihenhet egy ideig.
Sok szerencsét.

Sok szerencsét - Holnap is kezdem. Azt hiszem, talán beviszem a zabkását a munkámba, és azt is villásreggelinek tartom. A munka megkönnyítheti és egyszerre megnehezítheti - elfoglalt, de máskor, amikor mások esznek.

egy dolgot érdekesnek találok olvasni - mindenkinek dolgoznia kell ezen - ezért nekem is fel kell készülnöm erre - néha, amikor éhesnek érzem magam, azt gondolom, hogy csak én szenvedek mindezzel - jó tudni, hogy van társaság, és hogy mindenki van és meg kell tennie az erőfeszítéseket, hogy odaérjen!

Nem tudom megoldani, hogy az „ebéd” valódi lehetőség-e. A könyvből az a benyomásom támad, hogy csak reggeli és vacsora. Ki csinálja mind a hármat ?

Van kalóriaszámláló mobilalkalmazás? Mindazok, amiket találtam, megkövetelik, hogy sorolják fel az ételeket, a testmozgást, a vizet stb. Csak egy sima számlálót szeretnék.