Szeretett üdülőhely Playa Mujeres Mexikói vakáció

Üdvözlet a sarki örvény közepéről! Itt vagyunk az 5. hónapon, ezért nem sokat hallottál tőlem a héten. A szélhűlés tegnap -40 volt, nem szakadt el a havazás, és mindannyian súlyos kabinlázban szenvedünk! Mi a jobb alkalom a napsütés és az esernyőitalok felidézésére? Korántsem vagyok utazási blogger, és nem vittem magammal a jó fényképezőgépemet, de volt néhány kérésem, hogy megosszam néhány részletet a legutóbbi utainkról! Tehát ma Mexikóról, vacak iPhone képekről és mindenről beszélek. Szeretett üdülőhely Playa Mujeres Mexikói vakáció

mexikói

Először is azt mondom, hogy a Mr. megkapja az összes elismerést az utazás megtervezéséért! Nem vagyunk nagy ajándék emberek, inkább tapasztalatokra szeretnénk költeni a pénzünket. Különösen, ha idősebbek és elfoglaltabbak vagyunk, és a gyerekeink is elfoglaltak. Az egymással eltöltött szabadidő nehezebb. Tehát, amikor a 15. házassági évfordulónkról beszéltünk, tudtuk, hogy kirándulni akarunk - csak mi ketten.

Nagy követelményeink a következők voltak: nap, strand, és semmit sem csinálni, egy-két margaritával dobva! Rengeteg helyet kutatott a Bahama-szigeteken, Fidzsi-szigeteken, Hawaii-on - mindenütt! Végül Mexikó egy egyszerű, közvetlen 3 órás járat Michiganből, ami több nyaralási időt és utazási időt jelentett, és az időjárás itt megbízhatóan pompás. Mentjük a további egzotikusabb vakációkat arra az esetre, amikor egy 10 napos kirándulást megtehetünk, amikor gyermekeink már felnőttek, és valóban van időnk felfedezni.

A Mr. megtalálta ezt a butikhotelt, az úgynevezett Szeretett üdülőhely. Playa Mujeres városában található, 30 percre északra a Cancun repülőtértől. Lenyűgöző vélemények voltak a Trip Advisor-on, de egy helyi utazási irodától is kértük a hozzájárulását. Nem volt más, mint pozitív mondanivalója róla, ezért nekünk volt a könyve. Az tetszett, hogy kicsi. Csak 100 szobájuk van, így nem volt óriási üdülőhely az egész túrázáshoz, ahol a strandon egy székért küzdő zillió ember túrázott. A szolgáltatás csodálatos és igazán személyre szabott volt.

Lefoglaltuk az egyik szebb szobájukat - egy tengerparti, 2 emeletes kaszitát (Hermosa-ban szálltunk meg, fent láthatod, kilátással az óceánra és a medencére). Ezek drágábbak, de ez volt az évfordulónk, ezért elpördültünk.

Itt éjszaka világít a másik oldalról. Mindegyik Casitasban csak 4 szoba található, így kellemes és magán érzés volt. Ez az egész bal felső rész a miénk volt. Nagy szoba volt az óceánra néző erkéllyel, nem tettem nagyszerű munkát azzal, hogy képeket készítettem ezen az utazáson (elhatároztam, hogy ellazulok és kihúzom magam), ezért elfelejtettem lefényképezni a tényleges szobát. A szobájuk fotóit megtalálja a weboldalukon itt. Az egész üdülőhelyen főleg fehér dekoráció volt, fehér falak, fehér bútorok stb., Így otthon éreztem magam;)

Az erkély volt a tökéletes hely reggel kávézni.

Saját privát tetőteraszunk is volt, merülőmedencével.

A kilátás csodálatos volt, és minden éjjel nyitott ajtókkal aludtunk, hogy hallgassuk az óceán hullámait. Kihasználtuk a tetőtéri fedélzetet azokon a napokon is, amikor szélsebesebb volt a tengerparton. Nagyon jó volt visszatérni erre a térre minden nap körülbelül 5: 00-kor, hogy töltsön egy pohár bort és nézze az óceánt, mielőtt felkészültünk volna a vacsorára. Ez egy all-inclusive üdülőhely, így a szobában szódát, bort, sört, alkoholt, valamint harapnivalókat töltöttek fel.

Ez mindenképpen az a hely, ahol szuper csendes, privát, hideg nyaralásra vágyik. Ha sok tevékenységre, éjszakai életre és tennivalóra vágyik, akkor nem ez a hely, de egy hét semmittevés volt éppen az, amire szükségünk volt!

A tengerpart itt gyönyörű volt, a székek és a strandágyak pedig olyan kényelmesek voltak. Minden reggel volt egy kis hínár a tengerparton, de azonnal megtisztították. Van egy tengerparti portájuk, ahol először áll meg, és segítenek megtalálni a tökéletes helyet az ülésre, letenni a székeket törölközővel és vízzel, és tudatni a tengerparti pincérrel, hogy ott vagy.

Itt igazán remekeltem a nyaralást, és itt töltöttem a hetem nagy részét:). A Mr. úgy döntött, hogy egészséges és minden reggel fut, miközben én tartom a partot értünk. Azon a héten 35 mérföldet tett meg, én pedig 7 könyvet olvastam - mindegyiknek a sajátját! A szolgáltatás a tengerparton remek volt - hideg törölközőt vittek magukkal, és mimózákkal és margaritákkal látták el. Minden nap más ebédet is szolgálnak a tengerparton. A ceviche nap volt a kedvencem, de a fajiták is fantasztikusak voltak!

Az elmúlt 3 napban ezt a kis kabanát béreltük, 50 dollár volt 3 napig, és nagyon jó volt, mert szekrények voltak, ahová be lehet tenni a cuccait, több árnyékban, és harapnivalókat és ebédet is rendelhetett.

Voltak kajakjaik és katamaránjaik a strandon való használatra, ha további tevékenységre és bérelhető jet-ski-re vágynak. A Mujeres-sziget egy kis sziget a Playa Mujeres-szel szemben, ahová hajóval vagy komppal felfedezheti a napot, de soha nem volt olyan viszketés, hogy elhagyjuk az üdülőhelyet.

2 gyönyörű medencerészük is volt, ezekkel a szuper kényelmes ágyakkal.

Ez a bár volt a kedvencünk, hogy minden este vacsora előtt megálljunk egy italra és garnélarákra. Általában itt is élő jazz zenészek játszottak. Támogatja a Mr.-t alkalmi modellezési pózáért a kanapén! Körülbelül fél 6 volt éjjel, és láthatja, hogy nekünk volt helyünk. Ezt értem csendes és magán alatt, az éjszakák többségében csak néhány másik asztal volt tele vacsoránál. Ja, és imádtam a martini poharakat, amelyek melegben is hidegen tartották az italomat.

Beszéljünk olyan étkezésről, amely eléggé eltalálható vagy elmaradhat egy all-inclusive ellátás során. Ami talán, beszéljünk egy percre először all-inclusive. Ez a lehetőség Mexikóban ezúttal a biztonsági aggályok miatt tetszett. Az évek során Mexikóban néhány különböző helyen jártunk, ahol még nem végeztünk el mindent, és mindig lenyűgöző éttermeket találtunk. Az utóbbi időben előfordult néhány incidens Mexikóban a hírekkel és a biztonsággal kapcsolatos aggályok miatt, ezért úgy gondoltuk, hogy ezúttal az all inclusive a legjobb útvonal. Ezenkívül, mint mondtam, egy hét semmittevésre vágyunk, így az új éttermek felfedezése ezúttal nem szerepelt a listán. Szerettünk volna egy héten átgondolatlan döntéseket.

4 éttermük van, ami nem tűnhet soknak egy egész héten keresztül, de a menük nagyok és változatosak, és nagyon kedvezőek voltak abban is, hogy valamit kivegyenek az étlapról. Ételallergiákról kérdeztek minden alkalommal, amikor leültünk, így ez nagyszerű lehetőség lehet, ha utazás közben küzd az étrendjének megfelelő étel megtalálása érdekében. 24 órás szobaszerviz, harapnivalókat kínáló kávézó és kreppkocsi is rendelkezésükre állt. Mindketten úgy gondoltuk, hogy az ételek a legjobbak közé tartoznak, amit az all-inclusive ellátás során kaphattunk.

Különösen szerettünk enni a tenger gyümölcseit kínáló étteremben, amely közvetlenül a fenti tengerparton volt - a grillezett homár csodálatos volt. A francia étteremben a kezek voltak a legjobb ételek (alul rizottós lazacot kaptam, és Mr. boros párolt marhahúst evett). Néhány hiányzó volt a hét folyamán (mindkettőnknek nem tetszett a kávéjuk, de az eszpresszójuk, a tejeskávéjuk és a cappuccinójuk tökéletes volt), de összességében az ételek minősége remek volt. Különösen a tenger gyümölcseit.

Egyik délután esett az eső, ezért masszázsok céljából eljutottunk a fürdőbe, és pihentető hidroterápiás körfolyamatot tartanak, amelyet az üdülés is tartalmazott. Gőzfürdők sorozatán vezetik át. szaunák, meleg medencék, hideg medencék stb., és szuper pihentető és szórakoztató volt.

Mindent összevetve fantasztikus hetünk volt - nagyon jó volt újracsatlakozni és csak úgy lógni a munka, a gyerekek és az otthon minden zavaró tényezője nélkül! Nagyon hálás vagyok mindazért a kalandért, amelyen az elmúlt 15 évben együtt voltam ezzel a sráccal, ő az abszolút kedvencem.

Ha bármilyen konkrét kérdése van, hagyjon nekem egy megjegyzést az alábbiakban, de azt kell mondanom az Instagram-on, hogy annyian küldtetek üzenetet nekem, hogy te is itt maradtál, és ez mindannyian biztosan kedvence volt!