Florida tengerpartja: Tennivalók a 30a-ban

tengerparti

2018.10.05

Apró kislány korom óta járok Florida 30a körzetébe! Annyira sok tennivaló van a 30a-ban! Ez egy tengerparti célpont sok ember számára, akik a tennessee-i Nashville-ben élnek, ahol én nőttem fel. Őrült, hogy mennyi minden változott azóta, hogy kicsi voltam! A tengerparti Florida abban az évben jött létre, amikor én születtem - szeretem azt gondolni, hogy együtt nőttünk fel 🙂

Mi az a 30a?

Az elmúlt években, mióta magunknak is vannak gyerekeink, elképesztő volt visszamenni és megmutatni nekik az összes kedvenc helyünket és az összes tennivalót a 30a-ban! [Azok számára, akik nem tudják, a 30a az autópálya, amely a Florida Panhandle imádnivaló városai mellett halad! A környéket szeretettel hívták „30a” -nak!]

Mivel a 30a-en belül nagyon sok különböző terület található, a kedvenc tennivalóimat felosztom a környéken! Elfelejtettem valamelyik kedvencedet? Hozzászólás alább!

Seaside egy szuper aranyos város, amelyet 1989-ben hoztak létre, abban az évben, amikor én születtem. Szeretem meglátogatni, amikor 30a-ba utazunk, mert ez emlékeztet engem gyermekkoromra és az öbölbeli utainkra!

Nyers és lédús

Van egy drága sor apró, felújított légáramlatokból, amelyek finom ételeket és italokat szolgálnak fel ... Óriási álmom van arról, hogy egy nap egy Apró Otthonban éljek, szóval bármi „apró” vagy légáram olyan boldoggá tesz.

Kombinálja a légi folyamok iránti szeretetemet a gyümölcslevek iránti szeretettel, és Önnek megvan a „Nyers és lédús”. Komolyan megállok itt, minden egyes alkalommal, amikor a tengerparton vagyok egy nagyszerű léért!

Sundog Books

Kiskorom óta járok ebbe az értékes könyvesboltba! Komolyan, őszintén elmondhatom, hogy ez a kedvenc könyvesboltom a bolygón! Nagyszerű könyvválasztékkal rendelkeznek minden korosztály olvasói számára! (Itt vagyok a képen azzal, amit tavaly nyáron olvastam - Chip és Joanna Gaines imádnivaló könyvét, a Magnólia történetet!) Ha még soha nem próbáltad ki az Audible hangoskönyveket, ez a könyv remek alkalom lenne erre! Szeretem, hogy Chip és Joanna elolvasta a könyvet, és olyan nagyszerű érzést kapsz élettörténetükből! Külön elemet ad hozzá a könyv olvasásához!

Modica Market

A Modica Market a Seaside alapeleme! A Modica család akkor jött a tengerpartra, amikor 50 év után létrehozták az alabamai élelmiszeriparban, és azóta élelmiszerboltjukat művelik. Órákig tölthetném ezt a drága élelmiszerboltot! Annyira sok szórakoztató, érdekes lelet található ebben az üzletben!

Duckies Shop of Fun

Biztos vagyok benne, hogy ez minden idők legaranyosabb játékboltja! Annyi nagyszerű játék közül választhatnak, és nagyszerű állomás a gyerekeknek, ha a Seaside környékén vásárolsz, és készen állnak a szünetre!

Van még néhány értékes ruhájuk a kiddókhoz (elég magas kategóriás), beleértve a Freshly Picked kedvenceket!

Amavida kávé + tea

Ez a kedvenc kávézóm a 30a-ban! Van egy hely a tengerparton, és görgessen lefelé, hogy többet megtudjon a Rozmaring részben 🙂

La Cocina

Amikor 6 felnőttel és 5 gyerekkel a strandon tartózkodsz, az étkezés nagy kihívást jelenthet ! Az évek során megtaláltuk a számunkra megfelelő módot. Minden család főz egy éjszakát, minden pár randevú éjszakát kap (míg a másik 2 pár elveszi), mi pedig egy este kimegyünk enni! Amikor egész csoportban kimegyünk enni, mindig a La Cocinát választottuk! Szuper friss, finom mexikói ételek. Annyira befogadják a nagy partikat, különösen, ha korán indulsz, mint mi

Lásd a teljes La Cocina menüt itt.

A Pearl Hotel

A Pearl Hotel gyönyörű ! Ez egy butik, 55 szobás szálloda, amelyet 2013-ban építettek! Szuper kedves szállásnak tűnik! De csak élvezzük a finom Havana Beach Bar and Grill étteremben és a 30a legjobb tetőteraszán!

Ha szeretsz aktív lenni, akkor remek szállás! Van hozzáférésük a golfhoz és a strandhoz, ingyenes kerékpárok, YOLO deszkák, kajak, nevezzük!

Kép a St. Joe Club & Resorts jóvoltából

Amavida kávé + tea

Az Amavida Coffee egy újabb szerelmem! 2004-ben nyitották meg kapuit, és azóta is alapművek! A kávé olyan JÓ, de még ennél is jobban szeretem az Amavida kávé mögött rejlő szívet! Ők egy minősített B Corporation, vagyis azt akarják, ami a világ legjobbja.

ÉS, nem nagy, ők voltak a Roast Magazine év mikrobozosai!

Vannak helyeik egész Floridában, de a két kedvencem Rosemary beach (a fenti képen) és Seaside!

Amici 30a

Az Amici 30a 2016 decemberében nyílt meg ... Beszélnem kellett a tulajdonosral arról, hogy hogyan került oda, ahol most és családjával van. A múlt életében kaszinók voltak! Tehát ő tudja Vevőszolgálat! Ez volt az egyik legjobb étkezés, amit valaha elfogyasztottunk. Szó szerint valaha!

Amici 30a lehetőséget adott arra, hogy az egész étkezés mellett üljünk együtt Lock Chef Lock-szal, és ő hozta ki nekünk az összes kedvenc ételt. Fel kellett tennünk neki kérdéseket, és figyeltük őt és a csapatmunkáját!

Hadd mondjam csak el, hogy egy 6 hónappal korábban nyitott étterem esetében CSOMAGOLVA volt. 17: 30-kor értünk oda (mert a lehető legtöbbet akartuk kihozni a randevú éjszakánkból!), És már teljesen tele volt!

Mivel azt ettük, amit a Chef Lock választott, nem Paleo volt ... Ugyan, végül is ez egy olasz étterem! 😉 DE a főételünk abszolút Paleo volt, és a legjobb hal, ami valaha volt! Fekete sügér volt. Ezt a püré tetejére tálalta, és kitalálta, mi ez ... Az ihletet sós karamell idézte. Gazdag narancssárga színű, azonnal tudtuk - sárgarépa volt. De megtennéd soha tudni. CSAK karamell íze volt! Hihetetlen volt! Ha az Amici 30a-hoz érkezik, és Paleo-opciókat keres, akkor minden kétséget kizáróan szerezze be a fekete csoportosítót!

A crostinivel kezdtük, 4 különböző feltéttel (YUM).

Volt egy pizzánk pestóval, fetával, paradicsommal, szárított paradicsommal, mozzarellával, hagymával, tetején friss sült saláta kitûnõ. Lényegében, ha létrehozhatnám a tökéletes pizza, ez lenne ez a pizza. Minden kedvenc feltétem benne van, és remek volt!

Chef Lock felvert nekünk egy tészta bolognesét. Becsomagolta az egészet, friss bazsalikomos szeletekkel és parmezánnal töltötte meg. Nem tudom, hogy gyakran kaptam már ilyen tésztát, de ember ó ember! Nagyon finom volt.

Ha kényeztetni akarja magát, feltétlenül szerezze be a Tiramisut. Amikor Olaszországban voltam, és külföldön tanultam, mindenki állandóan kapott zselét. Nem kaptam túl gyakran gelatot ... Ehelyett Tiramisut kaptam! A mai napig ez a kedvenc desszertem. Az Amici 30a Tiramisu pedig megfelelt a magas olasz normáimnak! Ez egy tökéletes befejezés egy estének.

Komolyan, ha EGY étkezési ajánlásunk lenne a 30a területen, akkor azt FAR-tól Amici 30a!

Otium | Jóga + gyümölcslé

Az Otium egy butik fitnesz- és wellnessstúdió, a floridai Inlet Beach gyönyörű 30Avenue bevásárlóközpontjában.

Az Otium gondosan gondozott butikja több mint 85 sor luxus aktív ruházatot, jóga alapanyagot, ékszereket, kiegészítőket és természetes patikusokat tartalmaz.

Órák széles választékát kínálják, így fogadok, hogy van valami az Ön számára: Power, Sculpt, Hot Yoga, Gentle Flow Yoga, Barre, Restorative Yoga, TRX és privát foglalkozások.

A menetrend és a könyvórák megtekintéséhez kattintson a gombra itt. És ha örömmel tölt el hosszabb ideig a 30a-ban, akkor náluk is vannak osztálybérletek és tagságok!

Az átalakulás nem a dolgok hozzáadásával jön létre, hanem azáltal, hogy eltávolítja azt, ami eleve nem tartozik.

Részt vettem egy jógaórán, és ez Döbbenetes volt. Szerettem találkozni a helyi 30a'erekkel! Az osztály rendkívül kihívást jelentő és kielégítő volt, és megadta az egész nap alaphangját! Azt hiszem, egy egész hét bérletet kapok, amikor elmegyünk idén júniusban!

A Hub

Y'all, a Hub a LEGJOBB. Kerékpározhatunk hozzá a Seacrest-től. Ez egy hosszabb kerékpár, de megéri, és az étel + ital sokkal többet ér.

A Hub az, aminek hangzik - összejövetel, ahol rendezvények, TONNAK kell enni és inni, sőt üzletek is! Komolyan csodálatos! Általában hagyjuk, hogy a kiddók későn maradjanak, és gyerekfilmeket nézzenek, amelyeket a gyepükön rendeznek. Mmmmm, az ideális nyári éjszakám!

Néhány kedvencem az egészséges ételek „friss és gyors”, valamint a „helyi füst”, mert soha nem tudom elutasítani a grillezést! (Az egészséges, Whole30 által jóváhagyott barbecue szósz receptemhez, amelyet otthon készíthet, kattintson ide!)

Mivel mindig Seacrestben maradunk, Aly strandja egy rövid kerékpárútra található! Azt hiszem, nincsenek szavam, hogy elmondjam, mennyire szeretem az Alys Beach-et. Ez egy új urbanizmus projekt, amely visszatér egy járható város útvonalaihoz. A városnak és az építészetnek is csak a szükségesek vannak. Az egyszerűség teszi olyan mennyei. (Ugyan, tudod, hogy a minimalizmus balekja vagyok!)

Volt olyan év, amikor az Alysba járt, csak a Fonville Press volt… Ez egy értékes kávézó. Most még annyi tennivaló van Alys Beachen!

Fonville Press

Ez az egyik kedvenc helyem, amikor strandolni megyünk! Reggel megfogom kedvenc könyvemet, Bibliámat és folyóiratomat, és a Fonville Press felé tartok. Mivel jellemzően Seacrestben tartózkodunk, ez egy rövid, 5 perces kerékpárútra van! Rendelem a kedvenc jeges eszpresszó italomat, és kint ülök a teraszon. Chaz és én még minden nyáron itt folytatjuk negyedévente egyszer a családi/házasság-átértékelési csevegést ... Chaz férjemmel hagyományaink vagyunk, hogy minden évben ülünk a Fonville Press-ben és álmodunk a következő évről ... átnézünk egy munkalapot arról, hogy mi a mi prioritások, mire fókuszálunk személyesen és családként. Hogyan növekedhetünk emberként és szakmailag. Ez mindig néhány órás (szunyókálás közben!), És ez a legjobb módja annak, hogy egy délutánt eltöltsön!

Ez az év TÖKÉLETES időzítés lesz annak tükrözésére, hogy Isten mit tett Atlantában az elmúlt 3 évben, és felkészítette a szívünket arra, hogy hamarosan Coloradoba költözzünk!

És az elmúlt nyáron, amíg ott voltunk, új játszóteret nyitottak a szomszédban! Van egy csúszda, amely egy kis dombra épül. Ez a legaranyosabb, legművesebb kis játszótér, amit valaha láttam! A kiddók SZERETTÉK. Ez segített megnyújtani fonville-i látogatásainkat 🙂

Ételük is * hihetetlen. * Egy késő délután csak egy kis szedésre volt szükségem, és kaptunk egy Caprese szendvicset gofrisültekkel. Minden helyi volt, tanyasi friss, és a mozzarella megolvadt a szánkban!

George's

A George's egy nagyon aranyos kis ebéd- és vacsorahely, mely finom parti ételeket kínál! Szeretünk biciklizni George-ba egy késő délutáni lakomára! Ételük bio és helyi eredetű, amit tudod, hogy szeretem! Van egy egész tábla salátájuk, így könnyű maradni a dolgok egészségesebb oldalán!

Charlie fánk-teherautója

Srácok. Üdvözöljük a #vacation oldalon. Az Alys Beach-i Charlie fánk-teherautója kb. 2 percre található Seacrestben! Annak ellenére, hogy megpróbálom minimálisra csökkenteni a látogatásokat, látja-e azt a tengeri sós karamellát és szalonnát azon a fánkon?!

Ismét van egy másik szeretetünk (fánk), amely a légifolyamok iránti szeretetemmel keveredik.

Fogod, hogy mennyire furdalom a SZERETET 30a-t ?! 🙂

Korán érjen el Charlie fánk-teherautójához, mert a fánk mindenből el fog fogyni. egyetlen. nap.

NEAT kóstoló és palackbolt

Szeretem az Alys beach minden egyes dolgát, és a NEAT Kóstoló és Bottle Shop sem különbözik ettől! Chaz és én vacsora utáni időpontra mentünk ide, és megkaptam a Pimm-kupát, és ez megváltoztatta az életemet ! Van néhány ülés bent, vagy rengeteg szabadtéri ülőhelyük van.

Különleges helyet foglal el a szívemben is, mert amikor tavaly ott voltunk, Chaz megkapta az e-mailt, hogy Denverben kapta meg az ösztöndíjat ! Most, majdnem egy évvel később, felkészülünk ezeknek az álmoknak a teljesítésére és a költözésre! De édes.

A palackboltban minden megtalálható, amiről valaha is álmodhatott! Gondosan összeállított kézműves szeszes italok, borok és kézműves sörök gyűjteménye van tele. Még az összes eszköze megvan, amit valaha is szeretne koktélok készítéséhez használni! Olyan szórakoztató módon zárja az éjszakát!

Gluténmentes leletek a 30a-ban!

Most egy új Öt lánya pékség működik Rosemary Beachen! ELÁJUL! Nashville-ből származom, ahonnan öt lánya indult, így ez NAGYON boldoggá teszi a szívemet! Öt lánya pékség a 30a-ban Paleo fánk opcióval rendelkezik, és kívül vannak ezen a világon!

Az Amici 30a (görgessen felfelé a teljes áttekintéshez) gluténmentes tésztával is rendelkezik, és annyira JÓ!

Most jártunk a szörfös szarvashoz Seagrove-ban, és olyan sok gluténmentes ínyenc lehetőség volt - nagyon ajánlom!

Mindig megnézem a Find Me Gluten Free-t is, hogy az opciók szuper teljes listáját is megtekinthessem!