Az összes hozzászólás: tshelt

milyen egy év, ennek már vége? viccelek

szóval ... hiányoztak a posztok. az utolsó bejegyzés 2019 összefoglalója volt. röviddel ezután volt egy vulkán a Fülöp-szigeteken. majd néhány hónappal később a világjárvány következett be.

a banda (almie, tara, terem) továbbra is erősen tartja magát a kavitban, phi, miközben a terence oda-vissza van manila és seattle között. ez több évig folytatódik, amíg nem.

ez év elején házat is vettünk. építés alatt áll. a járvány lelassította az építkezést. bár szeretjük, hogy most maradunk, nem teljesen érezzük otthonunkat. ez a vásárlás megszilárdítja döntésünket, hogy születésünk országát (almie és terence) állandó otthoni bázisnak nevezzük. ahogy hommie „gyökeret eresztett”.

életünk nagy részében, de átgondoltan repültünk a nadrágunk ülésén. amolyan kiszámított káosz. de ez eddig sikerült. így utoljára otthon voltam, mintha vállalkozást kellene indítanunk, mivel észrevettem egy kerékpárüzletet, amelybe jártam, franchise volt. almie franchise-ba lépett be, ami kerékpáros házhoz vezetett bennünket. így a cél egy kerékpár \ motorkerékpár alkatrészek és szerviz bolt megnyitása a következő 4-6 hétben. amint ez felszáll, végül átveszi a nemzetközi munkát.

ez egy furgon blog? sup a kisteherautókkal? egy kis összefoglaló. miután 2018-ban egy évig élt Vanessa-ból, végül 2019 elején adták el, de a márkakereskedés nem téliesítette. 19-es tavasszal bérelték San Franciscóban, amíg a kereskedelem hibájából egy csomó vízprobléma felmerült. végül 2018 végén vásároltunk nagyfiút (ma már szekérnek hívják) a kisteherautók leépítésére. de ekkor úgy döntöttünk, hogy a tengerentúlra költözünk. A nagyfiú bérlése 2019-ben véget ért. Jó tapasztalataim voltak, és úgy döntöttem, hogy szerzek egy másik furgont. a furgont, amit nagyon szerettem volna, egy furgon megcsinálja. 2019 novemberében érkezett. Ezt is ki akarta adni, de a járvány átesett. a vörös kisteherautót állítólag módosítani kellett volna, benne tetősátor és szekrények, de a járvány. tehát van 4 kisteherautónk, igen 4 kisteherautónk. 3 kiadó most. a negyediket valamikor hamarosan ki kell bérelni, de most jó, ha egy kiságyra a hegyikerékpárjával belsejében kempingezik. a kisteherautó üzlet klassz, én nagyon szeretek tapasztalatokat megosztani az emberekkel, és ízelítőt kapnak a kisteherautó életéből, a kicsi életből és a tábortüzekből.

maradj biztonságban. ne feledd, hogy valaki odakint törődik veled. ha nem találja meg őket, forduljon hozzánk. ezt kijavíthatjuk.

Terence vállalja

Tehát 2 hete vagyunk itt a Fülöp-szigeteken. Szürreális volt. Nagyon jó volt Titámnak, hogy hazajöttem és találkoztunk. Ő a Nava család matriarchája 85 évesen. Kegyesen megengedte, hogy a társasházban maradhassunk. Nagyra értékelem őt és a családommal kapcsolatos összes történelmi információt.

Szóval mit csináltunk. Elég sokat fog enni. Van egy oka annak, hogy a filippínóiak ismerik az ételeiket, mert rohadt jó. Egy csomó bevásárlóközpontot ütöttek meg, hogy lássák a családot, amely a Fülöp-szigeteken múltkor. Nagyjából minden bevásárlóközpontban beszerezheti az összes háztartási cikket, készüléket és élelmiszert. Más normál bevásárlóközpontokkal együtt.

Én is dolgoztam. 21 óráig tartottam, amikor csak órákra készülök. Kissé megváltozik, amikor augusztusban visszatérek. Az időbeállítás egy kicsit nehéz ok volt, hogy hozzá kellett adnom a munkát. Az első hét is úgy tűnt, hogy megyünk és megyünk. Mondtam, hogy anyukám is itt van? Ő megy és megy, és természetesen én is megcímkéztem.

Mivel 2018-ban beköltöztünk a kisteherautóba, az edzés és a kerékpározás módja csökkent. Kicsit hízok. Tehát körülbelül 2-3 héttel a költözésünk előtt úgy döntöttem, hogy teljes maratont fogok teljesíteni. Miért? Mert lehet. Haha. Joe haverom teljes vasembert csinált, amelyben az első teljes maratont teljesítette. Arra gondoltam, hogy meg tudja csinálni, a kövér énem is. Azóta biztos vagyok benne, hogy a futással, a hővel és a forrósággal csökkent egy kis súlyom. Mondtam neked a hőségről. Forró és dögös, imádom.

Tehát ideértünk, amikor Almie és Tara 5 nappal később elindultak Görögországba. Biztos volt rúgás ideje. Ez volt Tara ballagási ajándéka, valamint 18. bday ajándéka. Ami szar, az a PHI-be és vissza tartó járatuk megváltozott. Kedden 23: 30-kor indulok vissza Seattle-be, és este 8-kor érkeznek. Reggel kellett volna megérkezniük. Tehát 11 napja nem láttam őket, és valószínűleg csak július végén látom őket.

Terence miért ésszel hagynád el a családodat egy hónapra? A Fülöp-szigetekre költözés választás volt Almie és én néhány okból.

1) Nem akarok sajnálattal élni. Az ajtó nyitva állt, hogy mozoghassunk. Utálnék 10-20-30 évet az úton, hogy rohadtul azt mondjam, bárcsak költöztünk volna.

2) A megélhetési költségek itt nagyon alacsonyak az USA-hoz képest. Ezt az időt arra szeretném felhasználni, hogy minél több pénzt spóroljak meg. Ez része a 8 (most 7) ​​éves tervnek. 50 éves koromban annyi zsákmányt akarok bankolni, hogy eldönthessem, dolgozom-e vagy sem. Hogy ne kelljen dolgozni, hanem választani. Ne érts félre, SZERETEM a jelenlegi munkámat. Megengedték nekem ezt a lehetőséget. A munka jó, és nekem is megfelel.

3) Hiányzott, hogy itt nőttem fel. Anyám nehéz döntést hozott, miután megszületett apám meghalt. Azt akarom, hogy a gyerekeim kapjanak esélyt az „élő filippínónak”. Hogy megtapasztalják a kultúrát, az ételt, a forgalmat

kisteherautónk

Milyen gyorsan jön és megy ...

Tehát az utolsó bejegyzés a Valentin-nap volt. Almie Texasban, Austinban dolgozott. Aznap este Butchie bácsi hozzám fordult a messengeren, és megkérdezte, hogy Tara érdekli-e a Fülöp-szigeteki Nők Nemzeti Futballcsapatának kipróbálását. Értesítettem Tarát, és ő elkezdte elgondolkodni rajta.

Másnap este felvesszük Almie-t a repülőtérről, szomszédaink 3/4-étől - a Cari klánnal együtt. Aznap este felvettük a Hawaiiról repülő Rod professzor bácsit is.

Tehát a mai napokban eldőlt, hogy Tara odahaza próbálkozik. Szomorú vagyok, mert Almie lesz az, aki megy. Haha. Bárcsak elmehetnék! Ilyen izgalmas pillanat Tara foci életében. 2016 olyan sarkalatos volt az egész családom számára. Almie-nek (kétszer) és Terennek esélyt adott arra, hogy először menjenek haza. Nyújtott Tarának nyári tartózkodást a PI-ben és focizni Kínában. Lehetőséget adott arra, hogy hazamenjek, és újra felélesszem azt a vágyat, amellyel olyan szívesen éltem meg a puso ko-t (szívem hátulján), hogy visszamenjek a szülőhelyemre. Bár csodálatosak voltunk, sajnos gyors volt, és jött, és ment.

Amíg Rod bácsi itt volt, meghívást kaptam, hogy nézzem meg a Bambu show-t. Olyan régen láttam, mint régen. A Geologic megjelent. Ez a bemutató eléggé dope volt. Ez arra késztetett, hogy gondolkodjak a napirendeken, a szövegeken, a politikai kérdéseken és hallgassak egy jó zenét. Arra is késztetett, hogy megkérdőjelezzem a filippínó létem saját jelentését. Rod elejtette az 1,5 generációs tudását. Azt hiszem, egész életemben ismertem, de soha nem tettem rá címkét. Valószínűleg ezért voltam dühös fiatal koromban. 1,5 azok, amelyek nem itt születtek, hanem fiatalon költöztek ide, ahol nem a Fülöp-szigeteken nőtték fel az „egészet”. Szükségem van némi önreflexióra. Másnap megláttuk Ruby Ibarrát. Nincsenek szavak . de jaj, és jó.

Vissza a jövőkhöz és a menéshez. Tara ma interjút készít a PLU-nál, ami potenciálisan egy teljes út lenne. A 106-ból csak 5 kapja meg, de a listán való szereplés még mindig eredmény. Középiskolás élete majdnem véget ért, amely hamarosan felrobbant, és hamarosan belép a főiskolai életbe, amely jön és megy ... egy szempillantás alatt.

Csak emlékeztetni szeretném, ha ezt olvassa, mint abban az egy dalban, hogy "nem ígérjük meg holnap". Szóval szeresd magad és a hozzád közel állókat, mintha elveszítenéd őket. Gyorsan múlik ...

Óvoda, ekkor már körülbelül 2 éve futballozott

9. életkor. Az első klubcsapat kipróbálja. Megcsinálta.

2016. kor. Interjú Tarával és csapatával a Fülöp-szigeteki CNN-ben

Kis haverom régóta focizik. Azt hiszem, ez a régi kis rúgók épülete.

Nem igazán készített képeket, csak ezt. Élvezte a th.

Kedves Naplóm…

Mondtam a családomnak, hogy a következő blogbejegyzésemet valami kedves naplószarral kezdem. Tehát egy hónap telt el az utolsó bejegyzés óta. A barátaink alagsori lakásában, a Cari-ban vagyunk letelepedve. Bassza meg igazán, nagyon jó volt. A gyerekeik és a mi gyerekeink kijönnek. Nem tudom elégszer elmondani, hogy az univerzum mennyire hálás vagyok, ide tett minket. Rossz helyzetet (szivárgó tető van van) olyan helyre vitt, ahol mindannyian otthon érezzük magunkat. Volt 3 vasárnapi vacsora egymás után, és ó, rengeteg étel volt.

Egy közös barátunk nemrégiben rákos híreket kapott. Ha nem ő mutat be minket néhány évvel ezelőtt egy biciklizésen, nem találkoztunk volna a Cariékkal. Hálás vagyok! Egy másik barátnak gondjai vannak a házassági helyzetükkel. Remélem és imádkozom, hogy ezek az emberek békét és vigaszt találjanak helyzetükben, amelyben vannak. Véleményem ebből az egészből az élet rövid, éld meg jól.

Snowmaggedon. Seattle-t szokatlan időjárási varázslat sújtotta. Már majdnem vége, hideg volt. Túl sokat ettünk. Kabinláza van. De a gyerekek jól érezték magukat a hóban játszva.

A furgon remekül teljesít. Van néhány fenntartásom a motorral kapcsolatban, de semmi sem őrült, ez rendbe jön. A szivárgás rögzített. Hálás ezért. Úgy döntöttünk, hogy bérbe adjuk a kisteherautót.

És RVshare, de most nem találom a linket.

Íme néhány kép a hónapból.

Karaoke az új helyszínen

Talált egy nyomtatott képet. 1998 körül

A furgon aka nagyfiú új otthonában.

CC és én elbúcsúzunk az 1D plakáttól, mielőtt újrahasznosításra kerülne

Hosszú biciklizésre indulok

Egy templom nyitott tornateremének b-bálján kezdődött

A hóban játszó házigazdák

Iskolabezárási hó

Késő esti túra a zöld tóhoz

Önportrék küldése Almie-nek, amíg ő egy munkabeszélésen van

A Street Fighter 2 legyőzése Xboxon

Vann Anniversary, 1. évf

Tehát egy évvel ezelőtt ma elbúcsúztunk a tízéves városházától. Ez az egyetlen ház, amelyet Teren valaha ismert. Mindannyian ott „nőttünk fel”. Aznap este beköltöztünk a kis lakóautóba, Vanessa Hudgensbe. Emlékszem, még nem is volt folyóvízünk, mert nem tudtuk, hogyan kell téliesíteni. Az első pár éjszakánkat egy lakóautó parkban töltöttük. Olyan új volt az egész.

A lakóautó parkban töltött kis kikapcsolódásunk után a szörfözést folytattuk a barátunk/családunk autóutain/utcáin ... Angulo's, Cari's, DeCastro's, Jolly's, Rigel's, Rimando's, Pajimula's, Shelton's, Sy's, Wojick's. Nagyon hálás mindannyiótoknak, hogy megengedték nekünk, hogy betörjünk a teretekbe. 3 fantasztikus házi ülési lehetőségünk volt a Jolly's, a Kogan's/Chan's és a Pan'snál. Közút San Franciscóba a Vanessával. Almies triathalon Kanadában, be kellene hoznunk a furgont! Nyári futball vakáció Hawaii-on. Kirándulás kis piros kisteherautónkban, meglátogattuk San Diegót és a Salavation hegyet. Hálaadás nekem Fülöp-szigeteken. Legutóbbi kirándulásunk új kisteherautóért, majd családi vakációnk (mínusz kisteherautók) San Franciscóban. Mondhatni, hogy ez állandó változás és mozgásállapot volt. Egyesek kalandnak hívják. Számomra ezt hívom életnek.

Frissítse a kisteherautót. Tehát az elmúlt 8 napban a Wu-Sy házban voltunk. A minap vettem fel a kisteherautót Bremertontól, és Portlandbe hajtottam, hogy néhány furgon srác megnézze a szivárgást. Újra lezárták. Másnap teszteltük, még mindig szivárgott. Mondhatni, hogy borzalmas kezdet volt az új furgonnal. De mint minden, ezüst bélést is kaptak. Népem házában kellett maradnunk a tervezettnél tovább. A Wu-Synél kellett maradnunk, és nagyon jó volt.

"Nem ironikus ... nem gondolod ... olyan, mint az eső az esküvőd napján." Átadom a hajózási történetemet, és nem élek egy kisteherautóban. Néhány órával ezelőtt úgy döntöttünk, hogy a következő 5 hónapban egy haverok alagsori lakásában maradunk. Miért 5? Mert kevesebb, mint hat. Valami 7 perces abs szar ott. Nem, nem tudom, mikor szűnik meg a szivárgás. Őszintén szólva egy kicsit fáj a szívem, mert tudom, hogy az otthonom kívül van, és nem élhetek benne. A valóban mobil életmód lehetővé teszi, hogy mindezt megcsináljam. Ezt az életet választottuk. Tehát mától valami mást választottunk, mert folyékonyak vagyunk, mint a vízszivárgás. Hahaha

Néhány véletlenszerű kép az évről.

Robottisztítás, amikor közelebb kerülünk a kiköltözéshez

Azt hiszem, ezek voltak az utolsó képek, amelyeket a városházán készítettek

Angulo képeket készített Vanessáról kint kutyája sétálása közben