Japán útvonal 13 nap

Ismét valóra váltak az álmaim. Ez egy egyszerű mondat, de nagyon értelmes számomra, mert végre elmehetek egyik kedvenc országomba, Japánba. Horayyy.

Miért szeretem Japánt? Mivel Japánban olyan sok gyönyörű táj, vidámpark, anime múzeum, nagyszerű templomok/várak, szép kávézók és éttermek, finom ételek, hűvös éjszakai élet, bevásárló üzletek és sok tennivaló található.

Az őszi szezonban jöttem Japánba. Azért választottam az őszt, mert ott szeretném élvezni a sárga, narancssárga és piros momijit. És szerintem tökéletes döntés volt, mivel nem tudtam megállni, hogy ne szeressem a csodálatos látványt.

Az is kedves volt, mert a nővéreimmel, Raju-val és Elával jártam ott. A bátyám, Iwan sajnos nem tudott velünk menni, mert vizsgája volt. Tudom, hogy nagyon örülne, ha Japánba menne, mert szerette az Anime-ot, a Pokemon-ot, a Gundam-ot és más Japánból származó dolgokat.

A másik jó dolog az volt, hogy 13 napot töltöttem Japánban. Kérlek, ne irigyeld, ismerem az érzésedet, hehe. Mivel elég hosszú időm volt, Japán 5 különböző városába mentem. Ők Oszaka, Kiotó, Tokió, Kasawaki és Mt. Fuji. Félelmetes volt, hogy el tudtam menni azokba a városokba, de igen, egy kicsit nehéz volt egyik városból a másikba költözni, amikor annyi poggyász volt magaddal.

Nos, itt megosztom az útitervemet, remélem, hogy ez segíthet Önnek az ön rendezésében. Ez volt az én menetrendem, később minden városról részletesebb információkat osztok meg.

1. nap
Indult a jaekartai Soekarno Hatta repülőtérről 8.30-kor (helyi idő szerint) az Air Asia-val, és 23:00 órakor (helyi idő szerint) megérkezett az osakai Kansai repülőtérre. Körülbelül három órán át Kuala Lumpurban utaztam. A repülőtéren maradtam, mert akkor már nincs vonat. Ne aggódjon, olyan sokan maradtak itt, és az ülések elég kényelmesen aludtak.

2. nap
Kiotóba mentünk, csomagjainkat a Ryokan Ohto-ban hagytuk (a Ryokan egy hagyományos japán fogadó), és elmentünk a Kiyomizudera (tiszta vízi templom), a Higashiyama utca, a Kodaiji templom, a Pagoda (nem tudom a nevet) és a Gion területére.

utazás
Belépünk a Kiyomizudera templomba. Sétálgatunk a Higashiyama utcán. Az összes momiji levél vörösre és narancssárgára változik a Higashiyama utcán. Kiotói Ela romantikus pagoda a Kodaiji templom bejárata előtt áll. Békés Kodaiji templom délután. Érintse meg a harangot, és imádkozzon a jókívánságokért a Kodaiji templomban

3. nap
Még mindig Kiotóban járt a Kinkakuji templomban (Arany pavilon), a Tenryuji templomban, a Bamboo Grooves (bambusz út) mellett, és körbejárta a Kiotói állomást.

Látogasson el a kiotói Kinkakuji templom meglátogatásához. A Kyoto Tori kapunál lévő Tenryuji templomba látogatunk piros Momiji levelekkel a Tenryuji templomban Bambo barázdák vagy Bamboo Arashiyama, amelyek mindig tele vannak emberekkel. Számos tori kaput találtunk Kiotó bármely helyén, beleértve a bambusz barázdákat Kiotói állomás

4. nap
Fél nap Kiotóban a Fushimi Inari szentélybe (Fontos sintó szentély) ment, majd Shinkansen (Hikari) Tokióba ment. Bejelentkezett a Shinjuku városi szállodában, az N.U.T.S-ben és körbejárta Shibuyát, élvezve a várost.

5. nap
Még Tokióban járt a Tokyo Disney-tengerhez (Vidámpark) egész nap.

6. nap
Kijelentkezett a Shinjuku városi szállodából, az N.U.T.S-ből, és elment az Mt. Fuji. A terv az volt, hogy síelni fogunk, de problémánk volt, ezért későn érkeztünk, és ott is esett az eső, ezért úgy döntöttem, hogy nem megyek a síközpontba. Csak a K's House Kawaguchiko szállóban szálltunk meg, és kimentünk vacsorázni.

7. nap
Élvezte az Onsent (forró források) reggel a Royal Hotelben, amely a hostelünk közelében található. Kedvezményes utalványunk volt a szállótól. Ezt követően csak sétáltunk a Kawaguchiko-tó körül, hogy élvezzük a friss levegőt, és néhány képet készítsünk az ott található csodálatos kilátásról. Délután a Fuji-Q hegyvidéken (Vidámpark) játszottunk, majd éjszaka visszamentünk Tokióba, átköltöztünk a Sakura szállóba Asakusa körzetében.

8. nap
Meglátogatta Asakusut, ott voltak a Kaminari kapu, a Sensoji templom, az Asakusa szentély, a Dempoin templom, a Nakamise bevásárló utca és a Shin-nakamise bevásárló utca.

Elmentem Rikugienbe (Japán Tájkert) is, és körbejártam Akihabara környékét, hogy megnézzem a Gundam kávézót, az AKB48 kávézót, és vásároljak a Yodobashi Akiba-ban (hatalmas elektronikai üzlet).

9. nap
Körbejárta Tokió magaslatát, és elment Kawasakiba, hogy megnézze a Doraemon Múzeumot. Vásárlás a BIC Camera, a Harajuku Street és a Shibuya utcában.

10. nap
Shinkansen eljutott Oszakába. A terv az volt, hogy elmegyünk az oszakai kastélyba, de már sötét volt, amikor megérkeztünk Oszakába, így csak sétáltunk Dotonboriban és Namba körül, miután bejelentkeztünk a Lions Rock szállodába.

11. nap
Itt volt az ideje, hogy újra meglátogassuk a vidámparkot, így elmentünk a Universal Studio Japan-ba. Sajnos aznap esett az eső, de még mindig izgatottan játszottunk és fotóztunk a figurákkal, és beléptünk a Harry Potter területére is, amely új volt az Universal Studio Osaka-ban. A Harry Potter környéke nagyon szép volt, nagyon hasonlított Harry Potteréhez. Később még írok erről, hehe…

12. nap
Utolsó nap játszani és élvezni Japánt. Elmentünk az oszakai kastélyba, a vár körül és belül fotóztunk. Ezt követően visszamentünk Dotonbori környékére, hogy utoljára vásároljunk és természetesen élvezzük az ételeket.

13. nap
Az Air Asia (ismét) visszatért Jakartába, és ünnepünk véget ért.

Ez volt a menetrendem. Tudod, fárasztóbb volt az összes útiterv megírása, mint az összes ilyen tevékenység elvégzése 🙂

Szóval élvezze Japánt mindenkinek, aki oda akar menni. Soha nem fogod megbánni, ígérem neked.