5 napos 10 font súlycsökkenés - 1. nap

font

Miután 10 napot töltöttem a Bahama-szigeteken a feleségemmel, 10 kilóval nehezebben tértem haza, mint amikor elmentem. Gyalogláson és úszáson kívül semmilyen testmozgás nem történt. A Paleo-diétát, amelyen részt vettem, szüneteltettek, és sok zsíros ételt fogyasztottak. Rendkívül bűnösnek érzem magam, és emiatt megpróbálom leadni ezt a 10 kilót mindössze 5 nap alatt.

Hogyan tervezem ezt megvalósítani? Fogyókúrával és természetesen testedzéssel. De követek egy népszerű böjti stratégiát is, amely az emberek szerint nagyszerű eredményeket hozott nekik. Nézze meg az alábbi stratégiám összetevőit.

Fogyás kihívás stratégia

• Reggeli Kettlebell edzések - A munkahét folyamán (hétfőtől péntekig) különféle kettlebell edzéseket fogok végrehajtani 20 perces foglalkozáson. Ezek nagy valószínűséggel olyan edzések lesznek, amelyeket már megbeszéltem ezen a blogon.
  • Paleo diéta és szakaszos böjt - 2018 nagy részében a Paleo diétát követem, más néven a barlanglakó étrendet. Ez lehetővé teszi számomra, hogy a szénhidrát csökkentése közben élvezhessem az általam kedvelt ételek egy részét. A héten új ráncot dobok be szakaszos böjtöléssel. Ez azt jelenti, hogy csak napi 8 órás időszakon belül eszem. A reggelek rendkívül nehézek lesznek, mivel 14: 00-ig nem eszem.
  • Esti szobakerékpár rutin - Vacsora után azt tervezem, hogy 30 percig ugrálok a szobakerékpáron, alacsony-közepes ellenállással.

Reálisak az elvárásaim? Nem vagyok benne biztos. A legrosszabb esetben valamilyen fogyást kell elérni. Határozottan vágyom arra, hogy továbbra is elérjem az optimális testsúlyom célját.

A következő szakaszok sablonként szolgálnak arra vonatkozóan, hogyan fogom dokumentálni tevékenységemet a kihívás során minden nap. Lehet, hogy kicsit ismétlődik, de meg kell adnia néhány betekintést másoknak, akik fogyni szeretnének!

Reggeli mérlegelés és Kettlebell edzés

Minden reggel azzal kezdődik, hogy a súlyomat feljegyzem a mérlegre. Jelenleg nagyjából 10 kilóval vagyok nehezebb, mint a súlyom ezen a fogyókúrás utazáson.

Van egy bizonyos pszichológiai hatás, amelyet akkor éreztem, amikor megtanultam, hogy átléptem a 200 font küszöböt. Nem számítottam rá, hogy valaha is meghaladom ezt a súlyt, tekintettel arra, hogy mennyit dolgoztam a fogyáson. Arra gondoltam, hogy az összes úszás és séta kiegyenlíti a rossz étkezésemet a Bahama-szigeteken. Természetesen nem ez volt a helyzet!

Kettlebell swing, Push-up és Sit-up edzés

A reggeli kettlebell edzés reggel 7:30 körül kezdődött. Alapvetően megegyezett a több hónapja közzétett nagy intenzitású kettlebell edzéssel.

Kicsit módosítottam az eredeti edzésen, amely 20 orosz Kettlebell Swingből állt, majd ezt követte 10 fekvőtámasz. Akkor az a készlet lenne 10-szer megismételve. Az új változat felváltva 10 fekvőtámasz és 10 felülés a hinták után.

A felülések során a kettlebellet fogantyúnál fogtam mellkas szintjén. Az egyes ülésekhez hozzáadott extra súly kissé nagyobb kihívást jelent, mint a szokásos ülések. Bár úgy gondolom, hogy a fekvőtámaszok valamivel nehezebbek, a kettő váltogatása jobb az összpontosításom és a motivációm szempontjából.

Reggeli ebéd

Időszakos böjtölésem lehetővé teszi, hogy 14 és 22 óra között egyek. Ezért a reggelit és az ebédet egy szünetbe tömörítettem, hogy 14:00 órakor étkezzek. Az alábbiakban bemutatom az ételeket és italokat, amelyeket ebben a szünetben fogyasztottam.

Piña Colada Shake

Nincs alkohol ebben a turmixban! Böjt előtt reggel úgy rázódnék, mint ezek. Most délután közepéig kell várnom. Nehéz, de a böjt alatt megengedett a víz, így ez segít.

A feleségem az év elején megtalálta ezt a receptet, és finom! Tejtermék-mentes, mivel kókusztejet használ az alapjához. Egyáltalán nem nehéz elkészíteni. Adagjainkhoz 18 uncia palackokat használunk, ami önmagában étkezéssé teszi.

A shake meginni után azonnal elkészítettem a salátát, amely minden nap nagyon ugyanaz lesz. Amint a fotón látható, körülbelül 7 uncia különféle összetevő van a salátához. Hozzávalók: tavaszi keverék saláta, szőlőparadicsom, cheddar sajt, mandulalisztes keksz, prosciutto, crasins és olívaolajos vinaigrette.

A szigorú Paleo diétázók számára a sajt nem engedélyezett. A feleségem és én azonban nem vagyunk szuper szigorúak, mivel böjtölünk és tornázunk is. A tejterméket gyakran szürke területnek tekintik a Paleo számára, ha követi a laza irányelveket.

Az M & M biztosan nem Paleo, de az összeget arra korlátoztam, amit látsz. Ez a szokásos és a mogyorós M & M kombinációja. Általában nem lenne ilyen uzsonnám, de van egy kis cukorkánk az esküvőről, amitől megpróbálunk megszabadulni.

Vacsora

A munkanap befejezése után itt volt az ideje a vacsora elkészítésének. A ma esti választék a finom tojástekercs egy tálban. Hozzáadtunk néhány saját hozzávalót a keverékhez, hogy kicsit teltebb legyen, és 19:30 körül ettünk.

• Mogyoróhagyma (zöld hagyma)
  • Szezámolaj

• Almaecet
  • Rántotta
  • Szalonna

Az alapvető recept megváltoztatása további ízeket ad neki. Ez az egyik kedvenc paleo étkezésünk és valami, amit nagyon várunk. Párosítson egy kis organikus almaborral, és nem tévedhet!

Esti kerékpáros edzés és desszert

Amikor a vacsora megemésztett, kb. 30 percig ültem az álló szobakerékpáron. Szeretek az ellenállást közepesen beállítani. Általában csak 4-en hagyom.

Ha figyelemmel kíséri az időt, a biciklire felszállás 20:30 és 21:15 óra között történik. Ez elegendő időt ad a desszertre a 22 órai éhgyomri vágásom előtt.

A nap utolsó étkezése desszert. Általában 21:30 és 21:55 között fogyasztják. Ma este 21: 50-kor volt közelebb. Szerintem a desszert az egész héten ugyanaz marad. Része Paleo, míg a másik nem!

Mivel ünnepek vannak, megengedjük magunknak, hogy egy-egy kis pohár tojásos tojást fogyasszunk. Nem akármilyen tojás. Csuklyás tojáscsirke! A legjobb ott van!

Hogy ne maradjak le teljesen a diétáról, a feleségem elkészítette ezeket a mandulavajú Reese csészéket, amelyek remekül helyettesítik az igazit. Alacsony a kalóriatartalom, és segítenek az édes fogak jóllakásában.

Csomagolás 1. nap

Természetesen nem volt könnyű megkezdeni ezt a kihívást. Gyakorolni, böjtölni és kiküszöbölni azokat a ócska ételeket, amelyeknek nászútra tettem szert, nem könnyű feladat. A nap végén azonban teljesnek érzem magam. Már csak 4 nap van hátra!