Dukan-diéta 15. hét

15. hét - Hajózási fázis

ramsey

Ebben a jelentésben néhány számot összegyűjtöttem a fejlődésemmel kapcsolatban. Nekem is több vétkem van. Ki tudta, hogy a Cracker Barrel-nek alacsony szénhidráttartalmú étlapja volt?

Október 24., hétfő, 99. nap

Reggeli - Dukan palacsinta és pulyka kolbász, kávé

Ebéd - maradék fasírt, joghurt

Vacsora - Sertésszelet, joghurt, fehérjeturmix

Október 25., kedd, 100. nap

Reggeli - Dukan palacsinta és pulyka kolbász, kávé

Ebéd - Sertésszelet fölött maradt

Vacsora - Pörkölt egy Dukan mártás recept, joghurt

Olvastam egy olyan oldalt, amely valami nagyon hasonlót csinál, mint amit itt csinálok. Lásd itt. Ma olvastam a 22. heti tapasztalatairól, és abban a pillanatban - körülbelül a 150. napon - elérte az 50 kilós teljes fogyást. Ez 3 font minden napra leadott font, nagyon lenyűgöző. A legutóbbi jelentett pénteki számom alapján 4 naponta (pontosabban 3,9 nap) jobban futok, mint egy font, tehát nem állok nagyon távol a tempójától.

Úgy gondolom, hogy a teljesítménybeli különbség kétszeres, a testmozgásra való hajlam és a koktéloké… és ezt az értékelést többnyire komolyan gondolom. Az étrendi vétségeim nem mérhetően rosszabbak, mint az övéi, de jelentős időt fordít az edzésprogramjára. Méltó ügy és az eredmények nyilvánvalóak.

Mégis, egy mögöttes üzenet nagyon világos. Rendszeresen fogyok, és minden nap jobban érzem magam edzés nélkül. Nem szorgalmazom, hogy ne sportoljak, ezt hosszú távú egészségem érdekében meg kell tennem. De amit mondok, olyan vagyok, mint egy tudományos kísérlet. Intenzív testmozgásokon mentem keresztül, beleértve a P90X program sikerét is. Ezekben az idõszakokban nem változtattam lényegesen az étrendemet, és bár a testmozgás miatt jobban éreztem magam, nem igazán fogytam. Ezen a programon, amikor akaratlanul megfordítom a bevitelt - jelentős étrendváltozások kevés testmozgással, a súly olvadni kezd.

Egyértelműen az optimális megoldás mind a diéta, mind a testmozgás elkötelezettsége, és ismét megjegyzem, hogy többet akarok gyakorolni, és ugyanolyan komolyan gondolom, mint valaha. Azt is tudni fogom, hogy jól teljesítek, még ha lassabb klipnél is, és hogy tetszik, amerre tartok.

Október 26., szerda, 101. nap

Reggeli - Dukan palacsinta és frittatas, kávé

Ebéd - lazac salátaágy fölött… csokoládé

Vacsora - Lean pot sült

Megálltam egy kolléga íróasztalánál egy munkával kapcsolatos beszélgetéshez, és kiderült, hogy ő csokoládét adott el pénztárként. Beszélgetésünk idejéig egészen a végéig belemerültem a bárokba, amikor megkérdezte, támogatni szeretném-e a fia zenekari útját. Hmm, hátulról el kellett volna hagynom a dollárt és a cukorkát is, de inkább otthagytam a dollárt, és elvettem a cukorkát. Jó volt és nagyon gyorsan ment. A rúgások után megnéztem a lable-t, és meglepetés volt. A bárban 240 kalória és „csak” 24 gramm szénhidrát volt. Hú, ez egy tiszta csokoládé (mandulával), és kevesebb kalóriát és szénhidrátot tartalmaz, mint bármelyik granola rúd a kamrámban. Meglepődtem, amikor ezt láttam. Most már engedélyezve volt, hogy az édességben sokkal több zsír volt, de nemrégiben végzett kísérletem azt bizonyítja - számomra mindenképp -, hogy a szénhidrát nagyobb ellenség, mint a zsír.

Október 27., csütörtök, 102. nap

Reggeli - Dukan palacsinta, kávé

Ebéd - Apróra vágott saláta a PF Changs-tól - lapos, rettenetes saláta, yuck ... A fortune sütit is megettem

Vacsora - Fajitas, és újrafeldolgozott bab ... igen, újabb szabálysértés

Ma késő este dolgoztam, mert pénteket és hétfőt szabadságolok. A feleségem úgy döntött, hogy ennek eredményeként kiveszi, és megrendelte kedvenc helyi mexikói együttesünktől. Remek étel és a Fajitas elég alacsony szénhidráttartalmúak vagyunk. A kevés olvasztott sajttal ellátott, finomított bab túl jól nézett ki ahhoz, hogy ellenálljon, és úgy gondolta, hogy ezek lehetnek a legjobb újrababozott babok, amelyeket valaha ettem.

Október 28., péntek, 103. nap

Reggeli - dukani palacsinta és fritatták kávéval

Ebéd - 2 hamburger pogácsa

Vacsora - hamburger steak és zöldbab

Ma délután indultunk Atl-ból egy hétvégi kirándulásra egy hegyi kabinba barátaival. A meghajtón megálltunk egy Cracker Barrel-nél - nem éppen olyan helyre gondolok, amikor alacsony/nincs szénhidrátra gondolok. Nagy meglepetésemre azonban van egy speciális alacsony szénhidráttartalmú menüjük - nem alacsony zsírtartalmú vagy alacsony kalóriatartalmú (bár vannak párhuzamok), hanem kifejezetten alacsony szénhidráttartalmúak. Azt hiszem, az étkezésemnek volt nettó 4 szénhidrátja, ami nagyon jó egy éttermi étkezéshez. Ezt a jövőbeni étkezéseken is szem előtt tartom.

Pénteken késő este volt egy pár koktélom Sprite keverőkkel ... és vegyes diófélék

Október 29., szombat, 104. nap

Reggeli - 3 buscuits és mártás, kávé

Ebéd - hamburger pogácsa, joghurt

Vacsora - Taco saláta - koktélok…

Igen, elég nagy módon törte meg a mai étrendemet. A kabinban az egyik hölgy rendkívül korán ébredt, és házi készítésű kaparós buszt készített. Ó, jaj, tudtam, hogy a hétvégén valamikor vétkezem, de azt gondoltam, hogy a tábortűz mellett elcsábítanak, vagy néhány extra koktélt. De kiderült, hogy a reggelizőasztalnál sorokat rontottam, de ki ésszel képes ellenállni a friss, forró házi kekszeknek házi kolbászos mártással? Nem ez a fickó.

Jó voltam a nap hátralévő részében vacsoráig - kivéve egy magányos koktélt. A vacsoránál nachós salátákat fogyasztottunk, és nem tudtam ellenállni, hogy az enyémmel chipset kapjak. Na jó, újabb vétek. Azt hiszem, kimerítettem a jutalom vacsorát, amelyet azért kaptam, hogy elértem a 25 fontot - annak ellenére, hogy hivatalosan még nem értem el.

Október 30., vasárnap, 105. nap

Reggeli - 1 buscuit mártással…. csak segít a bal oldali túloldalon, jobb.

Ebéd - Újabb Cracker Barrel megálló, és ezúttal az alacsony szénhidráttartalmú reggeli menüből ettem - 3 tojás szalonnával és teljes kiőrlésű pirítóssal, étlaponként kb. 8 szénhidrát - nem rossz, ha figyelembe vesszük, hogy az átlag amerikai körülbelül 300 szénhidrátot fogyaszt. A szalonna technikailag nem Dukan által jóváhagyott, de szénhidrátmentes ... technikailag több Akins által jóváhagyott, mint Dukan

Vacsora - fazék sült és zöldbab ... helyi atlantai kedvencektől - OK Cafe - nagyon jó, de valószínűleg magasabb a zsírtartalma ... egy joghurt is

Dr. Pierre Dukan francia orvos, aki karrierjét az emberek fogyásának segítésével töltötte ki, elutasítja a kalóriák számolását és tartós fogyást ígér, miközben a hívei annyit fogyaszthatnak, amennyit csak akarnak.