Egy héten át szeretem Erzsébet királynőt, és ez királyi fájdalom volt

A királyi étrendhez való ragaszkodás sokkal nehezebb volt a vártnál.

Amikor először felkértek, hogy egy hétig kövessem Erzsébet királynő diétáját, annyira izgatott voltam. Halmozott tányérokat képzeltem el lédús sültekből, tejszínes krumplipüréből, frissen sült kenyérből és dekadens csokoládétortákból. (Hogy én, filléreket kereső junior szerkesztő, gondoltam, hogy megengedhetem magamnak ezeket az extravagáns terjedéseket, sem itt, sem ott). De amikor megtudtam, hogy Erzsébet királynő nem ismert az étvágyáról, akkor elkeseredtem. Egykori személyes séfje, Darren McGrady még 2015-ben a The Telegraphnak elmondta, hogy a királynő „nem gasztronómiai”, és inkább „élni eszik”, nem pedig enni.

Most, általában, nem bíznék senkiben, aki az ételt a túlélés eszközének tekinti, nem pedig a napja legjobb részének, de mivel Erzsébet királynő hihetetlen formában van, és 92 évesen valószínűleg köröket futhatna körülöttem, én rájött, hogy talán tud valamit, amit én nem. Ahogy elkezdtem kutatni az uralkodó étrendjét, pánikba estem. Étrendje fájdalmasan monoton, ugyanazt a napi formulát követi: tea és gabonafélék reggelire, fehérje és zöldségek ebédre és vacsorára, délutáni tea szendvicses snack szünettel. Tartózkodik minden kenyértől, tésztától és keményítőtől. Nem hiszem, hogy még ketchupot is használ.

Remegett a világom, amikor végigolvastam fájdalmasan nyájas étlapját. Ez az egyetlen nő az útlevél vagy a vezetői engedély nélkül a világon, aki nemzetközileg utazott és vezetett - mondhatni, hogy hatalmas, alábecsülés lenne. Ennyi erő globális finomságokkal a keze ügyében, és mégis a Special K-t választja naponta? Berepültem.

Ha az a borzalmas rémületem, hogy egy hétig grillezett csirkét és párolt zöldségeket eszem, nem billent meg, nagyon szeretem az ételeket. A mártások mártása iránti vonzalmam és az a hajlamom, hogy egy festő palettához hasonló tányért rögzítsek minden rendelkezésre álló mártással, elnyerte a Fűszerkirálynő becenevét az egyetemen. Persze, talán nem egy azonos kaliberű királynő, de ennek ellenére egy királynő. Durva hétig voltam.

Az 1. nap egyszerű, de meglepően ízletes reggelivel kezdődött.

Erzsébet királynő egy csésze teával kezdi a napját - Earl Grey kifejezetten - hozzáadott cukor és tej nélkül. Ittál már teát cukor nélkül? Mivel aktívan kerülöm a meleg fű ízű italok fogyasztását, általában nem. Fojtottam, hálás vagyok, hogy legalább reggel koffeinez.

erzsébet

A királynő az adott napon három reggeli közül választhat: gabonafélék friss gyümölcsökkel, pirítós lekvárral vagy rántotta füstölt lazacgal és szarvasgomba reszelékkel. Mivel nem vagyok Rockefeller, a gabonafélét (általános kukoricapehellyel mentem, mivel ez volt nálam) a szeder mellett döntöttem. Valójában nagyon jó távozás volt a jellegzetes kemény tojást tartalmazó reggelimtől, és biztos vagyok benne, hogy asztaltársaimnak nem hiányzott az illata.

A 2. nap olyan snacket tartalmazott, amelyet nehéz volt megenni.

Miután megszorítottam az orrom, és visszadobtam egy keserű csésze teát, majd egy tál kukoricapehely és eper következett, az épület kávézójában brokkolival grillezett csirkével kedveskedtem. Sima és zamatos volt, és nagyon szerettem volna a tányéromat BBQ szószban felhasználni. Készen álltam a barlangozásra, de amikor a palackért nyúltam, amit az asztalom fiókjában tartottam - igen, ezt jól olvastad -, Erzsébet királynőre gondoltam, aki még mindig egészséges és aktív volt 92 éves. mell, morogva magamban.

Minden nap 17 órakor. pontosan, a királynő nagy teát enged, ahol egy teljes délutáni terítékkel kényezteti magát. Van még tea (ugh), pogácsa és ujjas szendvics. Egykori komornyikja szerint a királynő az asztal alá dobta a pogácsát, hogy a corgjai lakmározhassanak, így tudtam, hogy terjedésének egyetlen része, amely valóban élvezetesnek hangzott, kint volt.

Ezeknek az uborkás szendvicseknek elkészítése nagyon egyszerű volt. Erzsébet királynő ujjszendvicsre vonatkozó szabályait betartva (kéreg nélkül és soha ne vágjanak téglalapra, nehogy koporsóra hasonlítsanak és balszerencsét ne hozzanak), összeszereltem a délutáni snackemet teljes kiőrlésű kenyérrel, szeletelt uborkával és krémsajttal. Ez volt. bruttó. Nem hiszem, hogy a krémsajt a pirítatlan búzakenyérhez tartozik, de ettem az egészet.

A 3. nap vacsora volt a hét egyik csúcspontja.

Mivel ez volt az egyetlen étkezés, amelyet valóban élveztem az elmúlt napokban, ragaszkodtam a gabonafélékből és bogyókból készült reggelimhez. Ma kihagytam a teát; az a tény, hogy a koffein mellőzését választottam, bizonyítékul szolgálhat a cukor nélküli tea iránti ellenszenvem iránt. Ebédre egy disznóvágást kaptam cukkinival - vagy cukkini, ahogy a britek hívják. Három nap, és legfeljebb annyit mondhatok, hogy egyszerűen hiányzik az íz. Erzsébet királynő olyan mértékben utálja a fokhagymát, hogy kitiltották a Buckingham-palotából. Olaszként ezt személyesen megsértem, és küzdöttem nélküle.

A délutáni teát is kihagytam ezen a napon. Csak nem volt kedvem egymás után harmadnapra lemosni a krémsajtot és az uborkát keserű teával.

Vártam azonban a vacsorát. Az előző két éjszakát ízléstelenebb grillezett csirkével és laza, párolt zöldségekkel töltötték meg. Hiányzott a krumpli. Noha nem töltötték be a francia pirítás alakú lyukat a szívemben, ezek a húsos lazacdarabok szépen feltöltöttek, sőt másnapi ebédem is maradt.

A 4. napon finom, könnyen elkészíthető snack került bemutatásra.

Ma úgy döntöttem, hogy készítek lekvár filléreket - kör alakú szendvicseket egy vékony vajréteggel és egy málna zselével, amelyet egy régi angol fillér nagyságú körbe vágunk - magas teához. Mivel nem tudtam, hogy mekkora egy angol fillér, és a Google képei nem voltak hasznosak, szárnyra tettem, és kissé nagyobbnak tartottam őket, mint a Kennedy féldolláros érméi. Nagyon jók voltak. Ezek végtelenül jobbak voltak, mint az uborkás szendvicsek. Olyannyira, hogy egy fotózás előtt felfaltam őket.

A reggeli a szokásos volt, ebédre pedig maradt egy lazacom egy kis melléksalátával az épület kávézójában. Bárcsak azt mondhatnám, hogy csak a salátakészítéssel csaltam meg a királyi étrendet, de sajnos barlangászkodtam, és vacsorára dobozos macit és sajtot fogyasztottam. Nekem kifogott a csirkém, és nem akartam elindulni az élelmiszerboltba. A húsok és a halak ebédre és vacsorára való fogyasztása minden nap kezdett drágulni, különösen akkor, amikor rendesen rizs, bab és tészta étrendben élek. Kicsit csalódtam magamban, de megígértem magamnak, hogy holnap jobb leszek, ez volt az utolsó napom is a kihíváson.

Az utolsó nap azt jelentette, hogy megittam az utolsó csészém Earl Grey teát.

Amikor befejeztem az utolsó pohár Earl Grey-t, úgy döntöttem, hogy soha többet nem iszom meg, és a dobozt a kukába dobtam (mármint üres volt, de mégis katartikus volt). Ebédre elindultam az épület kávézójába, szomorúan elhagytam a taco állomást, és ehelyett arra kértem a grillezőt, hogy tüzeljen fel nekem egy darab rágós csirke. Ahogy megtöltöttem a tartályomat egy sor zöldséggel, megvigasztaltam magam azzal, hogy hamarosan újra találkozom egyetlen igaz szerelmemmel, a barbecue szószmal.

Forró teához volt még néhány lekvár fillérem. Sajnálom, hogy először próbáltam ki őket az ötödik napon, mivel ők voltak a nap egyetlen ételei, amelyeket igazán élveztem.

A barátom hamburgert készített vacsorára. Erzsébet királynő néha vörös húst fogyaszt vacsorára fazék sült formájában, de mivel nálunk csak darált marhahús volt, gondoltam, hogy ez elfogadható. Megkértem, hogy az enyém legyen jól elkészítve, mivel a királynő nem szereti a ritka vagy közepes húst és sajt nélkül, mivel kerüli a tejtermelést (és látszólag a szórakozást). Szomorúan néztem, ahogy a barátom betölti a hamburgerét ketchuppal, de felpörgött, amikor rájöttem, hogy valószínűleg ez volt az utolsó alkalom, amikor akaratom ellenére egy zsemle nélküli hamburgert ettem.

A királynő étkezési terve emlékeztetett a korábbi, korlátozó étkezési szokásokra, amelyeket korábban lefogytam.

Nagyon sokat panaszkodtam a királyi étrend alatt töltött hetem alatt. Hiányzott a szénhidrát és a tejtermék. Hiányzott a fokhagyma. Hiányzott a kávé. Egyértelműen a szokás teremtménye vagyok, de szerintem néhány panaszom igazságos volt. Egyrészt nem vagyok szakképzett szakács, így bár biztos vagyok benne, hogy Erzsébet királyné séfje csak a legszaftosabb csirkemellet kínálta, én túl főztem az enyémet, és végül egy rágós húsdarab lett.

Ez a hét visszatért azokba a napokba is, amikor a középiskolában kalóriaszámlálást használtam. Akkor enyhültem a grillezett csirkén vagy halon, rengeteg zöldségen, hozzáadott cukor nélkül, és korlátoztam magam az igazán kedvelt ételektől. Bár ezen a héten sokkal más célokból tettem, mint testsúlymániás tinédzserként, amelyet az étrend-kultúra és a társadalmi normák romboltak meg, azon a gondolatmintákon találtam magam. - Lehet, hogy utálom, amit eszem, de talán elveszítek néhány kilót. Amikor barlangászni ettem és megettem a macit és a sajtot, kudarcnak éreztem magam, ugyanúgy, mint akkor, amikor a középiskolában megszegtem az étrendemet.

Ha ezen a héten a jogdíjmentes étkezés bármit megtanított, akkor az Önnek megfelelő étrendet kell követnie. Ha Erzsébet királynő elégedett a heti menüjével, akkor ki vagyok én, ha mást mondok neki? Személy szerint sokkal boldogabb vagyok, amikor keverhetem az ételeket és az ízeket, mértékletesen elfogyasztva a kedvemre valót. A legfontosabb azonban, hogy megtanultam, hogy valóban megvetem a sima tea ízét. Hogy van ez az önfelfedezéshez?