Hogyan tettünk meg 4 utat 2018-ban, összesen 3000 dollárért

utazást

A 2018-as év eddig is az utazás éve volt a páromnak és nekem. Mindketten olyan emberek vagyunk, akik szívesen játszanak társasjátékokkal és főznek otthon, de szeretnek kijutni és felfedezni a világot is. Nemrég arra szántam az időt, hogy beárazjam az idén eddig tett kirándulásokat, és rájöttem, hogyan sikerült megtakarítani (és elherdálni) a különböző helyeket. Itt van egy lerobbant:

Hangulatos kabin hosszú hétvége (300 USD)

Februárban egy állami parkba mentünk otthonunktól körülbelül két órára (30 dollár gáz, oda-vissza út) egy téli hétvégi túrázáshoz és havas természeti városnézéshez. A park kabinjai köztudottan drágák, de egy véletlenszerű februári hétvégére éjszakánként csak 100 dollár volt egy apró kabin beszerzése, amely alapvetően egy szoba és egy fürdőszoba volt. Az ágy egy kényelmes futon volt, amely egyben a nappali kanapéja is volt (összesen 200 dollár a szállásért). A túrázás és a vízesés-nézés mind ingyenes volt, a kabinban pedig az Olimpia szerepelt a tévében, így az estéket kártyázással és síugrással nézhettük. Végül szinte minden étkezésünkhöz bevittünk élelmiszert, csak egyszer ettünk ki (30 dollár az étkezésért, 40 dollár az élelmiszerekért). Mindent elmondva, nagyon ésszerű hétvége van.

Csapkod: Szezonon kívüli utazás olyan helyekre, ahol a látnivalók ingyenesek és az éttermek ritkák, nagyon megfizethető lehet. Pedig valami hideg volt!

Főiskolai-baráti találkozó (300 USD)

Az egyik legjobb barátom hét órányira lakik tőlünk (vezetés), így a hétvégi kirándulás egyikünk számára is nagy gondot jelent. Egy háromnapos hétvégével azonban gondoltuk, hogy megnézzük, mi áll három-négy órányira mindkettőnktől; egy nyüzsgő egyetemi városban telepedtünk le, amely egyébként nem volt sok úti cél (50 dollár gáz). Találtunk egy kedves lakásbérletet egy sörfőzde felett (220 dollár két éjszakára, kb. Háromféleképpen osztoztak vele, tehát 150 dollárt fizettünk). Egy este azonban egy kellemes étellel kedveskedett nekünk, különben olcsón ettünk étkezési teherautókban és főiskolai bárokban, kóbor könyvesboltokban és ingyenes művészeti múzeumokban, és beugrottunk a kis üzletekbe. A teljes étkezési számlánk valamivel magasabb volt, mint egy élelmiszerbolt, de megúsztunk körülbelül 100 dollárt, sok csésze kávéval együtt. A fontos rész az volt, hogy együtt tölthettünk időt - könyveket olvastunk a parkban, cseveghettünk és emlékeket oszthattunk meg.

Csapkod: Osztozzon egy lakást egy barátjával, fedezze fel egy új várost anélkül, hogy nagyobb látványosságokat, például drága múzeumokat vagy vidámparkokat végezne.

Forgószél családi látogatások (150 USD)

Ennek az útnak az összes költsége gáz (80 dollár) és a család étkeztetése volt (70 dollár), mivel ingyenes szállást kaptunk, és étkezésünk nagy részében ételt kaptunk. Több embert láthattunk csak egy három és fél napos hétvégén (pénteken fél nap), de az ennyi utazás összességében elég kimerítő. Ezt valóban nem nevezném "hacknek", de igaz, hogy ha rengeteget vezetsz, általában eljuthatsz valahova, ahol egy családtag ingyen felrakja. Fontos volt számomra, hogy évente egyszer vagy kétszer lássam a családot, ezért érdemes volt, de általában véve inkább a mennyiségű időt részesítem előnyben a megtakarításokkal szemben, amikor a családot látom. Annak ellenére, hogy ez volt a legolcsóbb utazás, azt javaslom, hogy takarítson meg egy kicsit, és vegye igénybe a hosszabb, festőibb utat, ha a családja messze van: álljon meg egy szállodában, vigyen ajándékokat stb.

Mexikói tengerparti nyaralás (2250 USD)

Itt van az igazi klinikus: úgy döntöttünk, hogy egy hétre van szükségünk a tengerparton, és amikor összevetjük az összes költséget, a mexikói all inclusive üdülőhely nem legolcsóbb, de meg voltunk győződve arról, hogy ez lesz a luxus és a gondtalanság legszebb kombinációja. Az all-inclusive termékek elöl megadják az egy számlát, és mindaddig, amíg valamilyen borravalót tervez be, csak ez az, amit meg kell vásárolnia! Szerettünk enni a helyszíni éttermekben és inni egy italt az úszó bárban anélkül, hogy eldöntöttük volna, hogy ez szerepel-e a költségvetésben. Igen, ehhez repülésre és egy szép szállodai szobára volt szükség, ami azt jelentette, hogy egy hétig távol voltunk a munkahelyünktől, de mellette állok: az összes többi fapados utazás azt jelentette, hogy ez a fajta utazás pár évente megtörténhet anélkül, tönkretéve a költségvetést.

Csapkod: Megszabadultunk attól, hogy túl sokat gondoljunk a költségekre, pedig ez sokkal többe került, mint a másik öt út együttvéve.

Bónusz utazás! Munkaügyi konferencia Minneapolisban (0 USD)

Konferencián vettem részt Minnesotában, így szerezhettem munkalapokat szállásra, repülőjegyekre és ételekre, amíg ott voltam. Mialatt a konferencia nagy részét átdolgoztam, időt szántam arra, hogy minden este bejárjam a várost, meglátogassam a művészeti múzeumot, és általában élvezzem a kényelmet, ha egy olyan szobában tartózkodhatok, amely nem volt tele minden tulajdonomban lévő dologgal ... szeretem szállodák. Szilárdan kitartok azon érzés mellett, hogy napi nyolc vagy több órányi munkát végezhet egy út során, és a hátralévő ébrenléti órákat továbbra is vakációként kezelheti, miközben nem költenek rengeteg plusz pénzt.

Csapkod: Láttam egy olyan várost, amelyet még soha nem láttam a karrierem előrehaladása közben, és összesen dollár nem került ki a számlámból. A munkahelyi utazásoknak nem szabad egy körben számolniuk a nyaralási dollárok elköltésére, mivel ezt nem mindenki tudja megtenni, de ha teheti, akkor ez mindenképpen az utazási lehetőségek maximalizálásának számít.

Nincs két család, amely az utazási kiadások azonos módon történő rangsorolását választaná, de kíváncsi vagyok, hogyan néz ki az utazások lebontása 2018 első felében vagy 2017-ben. Mit kívánna, ha másképp csinálhatna, és milyen feltöréseket talált az út mentén? Mindig arra törekszem, hogy "körvonalazódjak" a hozzáértésemnél, amikor körültekintő, szórakoztató és tudatbővítő módon kell utaznom.

Laura Marie író és tanár Ohióban.