Ez, Tatt és a másik

Étel, cipő, utazás és tetoválás

Nem, nem szedek drogot!

Pár hete láttam, hogy a Twitteren pár ember (@CarrieanneDrew a beautiesunlocked.com-tól és @QueenBeady a queenbeady.com-tól) egy diétáról beszél, ahol egy hét alatt elveszíthet egy követ.

Most már tudom, hogy ez nevetséges és egészségtelen, és minden ilyen jazz. De nem vagyok türelmes ember, és szeretem az azonnali eredményeket, ezért gondoltam, hogy ez egy kicsit megindíthat, és inspirációt ad arra, hogy levegyem a lusta fenekemet, és elkezdjek dolgokat csinálni. Nem volt illúzióm, hogy elveszítek egy követ (valójában nem is nagyon akartam, ez félelmetes dolog!), De egy fél kő jó lenne, és aztán áttérhettem az egészséges táplálkozásra és a testmozgásra.

Míg az alapja a nagyon korlátozott kalóriatartalom, a sikert az étkezések és az ételek összetétele adja, valamint az, hogy hogyan reagálnak együtt a fogyás kiváltására. Nem lehet helyettesítő, még az azonos fűtőtartalmú termékek esetében sem, mivel ez összekeveri a dolgok kémiai oldalát.

diéta

Most szeretem a főtt tojást és a grapefruitot, így ez számomra tökéletesen képesnek tűnt. Sok olyan fórumot olvastam, akik megtették, és sokan panaszkodnak a grapefruitra (úgy tűnik, ez egy megszerzett íz). De a túlzott visszajelzés az, hogy működik.

Így kerültem be:

Kezdő súly - 11 kő (eek!)

1. nap - optimista és izgatott érzés. Ideges is! Jó volt a pirított konzerv paradicsommal. Nem számítottam arra, hogy az ebéd gyümölcs megtelik, de mégis! Volt eperem, málnám, szederem és ananászom. Főtt tojás vacsorára. A saláta spenótból, rakétából, pirospaprikából, reszelt sárgarépából és friss céklából állt.

Nem vagyok biztos benne, hogy ez megfelel-e a saláta irányelveknek, de nem szeretem a hagyományos saláta/paradicsom/uborka kombót. A grapefruit vacsora után jó volt - a vörös fajta sokkal édesebb.

2. nap - A reggeli tojásból és grapefruitból finom volt.

Nem élveztem túl sokat az ebédet, mivel át kellett melegítenem a csirkét. Használt 4 meggyparadicsomot és egy csepp ónozott apróra vágott paradicsomot, így volt egy kis gyümölcslé, amibe belemártottam a pirítóst. Alig vártam a steaket vacsorára, de fűszerezés nélkül kissé unalmas volt. A saláta jégsaláta, lilahagyma és apróra vágott piros chili volt. Sajnos túl sok chilit és hagymát adtam hozzá, és az éjszaka további részében megkóstolhattam. Csokoládéra/valami édesre vágyott, de ellenállt.

3. nap - Megmértem magam és 4 kg-ot fogytam!

A tojásból és grapefruitból készült reggeli megint élvezetes volt, bár éhesnek éreztem magam, mire munkába álltam. Gyümölcs ebédre - volt eper, málna, szeder, ananász, mangó és vegyes szőlő.

Mire befejeztem a munkát, kissé szeszélyesen és remegve éreztem magam, mintha nem ettem volna eleget. Elakadtam az autópálya-forgalomban, ami nem segített, majd meg kellett állnom benzinért. Egyszerre eszembe jutott néhány sajtdoritó a szekrényben, amelyek megszállottja lettem! A grapefruitom fele volt, amint beértem, hogy elhárítsam az éhség fájdalmait és adjak egy cukorlökést, majd megadta magát, és volt két doritója. Hideget főztem a férjnek, és el kell mondanom, hogy a chilim nagyon jó, ezért barlangászkodtam, volt pár kanál és még néhány doritó. Bárány jó volt (szeletem volt karaj helyett). A salátához apró darabokra aprítottam néhány lilahagymát és paradicsomot, és hozzáadtam néhány fokhagymás paprikát, hogy salsa típusú öntetet készítsek (ezt a javaslatot egy fórumon olvastam). Minden csak kissé unalmasnak tűnik, bár a fűszerezés hiánya miatt. Így engedtem, és volt még egy kis chili (csak még egy pár kanál) és pár marék doritó. Annyira jó! Aztán a születésnapomtól befejeztem a Cadbury csokoládé cipőjét. Szörnyen bűnösnek érezte magát, de jóllakott, hogy valamilyen tényleges íze volt! Valószínűleg még mindig az ajánlott napi 2000 kalória alatt voltam, mert nem ettem sokat reggelinél vagy ebédnél, de teljesen felhúztam a diéta kémiai egyensúlyát.

4. nap - mérlegeltem magam, hogy rossz dolgokra számítottam, de semmi változás; még mindig 4 kg-ot lefelé

Nem vártam egy szelet száraz pirítóst, de meglepően ehető volt. Gyümölcs ebédre - ugyanaz a kombó, mint tegnap. Vacsora főtt tojásból és salátából, péntek este, jesszus! Az életem állapotát (!) sirató férjnek szóló délutáni szöveget viszonozták vele, és valami szépre is vágyott, így végül kimentünk marokkói ételért, hoppá. Az étel elég egészséges volt (kezdetben kagyló, csirke tagine kuszkusszal, pirított burgonyával, paradicsom és hagyma salátával), de a sör és a bor nem. Olyan könnyen meggyőzök! De nagyon hiányzott az íz, a fűszer és az íz, ezért nem is éreztem bűnösnek!

5. nap - kissé másnaposnak éreztem magam, és a száraz pirítós gondolata nem tetszett, ezért átváltottam, és helyette grapefruitot fogyasztottam. Gyümölcs ebédre - ananász, mangó és vegyes szőlő. Ebédidő táján kezdtem rosszul érezni magam náthával, és egész délután szipogtam és tüsszentettem (ha a tüsszentést testedzésnek minősítettem, akkor másfél edzést végeztem!) Le kellett mondanom a baráti találkozásról szóló terveket, amelyek szintén nagyon vágyakoztak. elvihető, de olyan rosszul éreztem magam, és sajnáltam magam, hogy csak két szelet száraz pirítós és néhány konzerv paradicsom volt. Nem szeretem azt hinni, hogy a betegség büntetés volt, amiért péntek este látványosan leesett a diétakocsiról, de ki tudja?!

6. nap - mára rájöttem, hogy gyenge és szánalmas ember vagyok, aki megérdemli, hogy nehezebb legyen, mint örökké, ezért úgy döntöttem, hogy nem is teszek úgy, mintha tovább ragaszkodnék ehhez. Egészséges reggelit fogyasztottam omlettből (két tojás, gomba, paprika, egy babybel és néhány apróra vágott paradicsom és hagyma), majd este sült vacsorát készítettem csirkével, sült burgonyával, pasztinával, töltelékkel, hajtásokkal, sült sárgarépával és mártással. Buja.

Szóval, mit tanultam? Meglepő módon elég sok. Valójában nem volt teljes időpazarlás!

Megtudtam, hogy nem kell falatoznom étkezések között, amikor munkahelyemen vagyok - és nem halok meg, ha éhesnek érzem magam.

Megtanultam, hogy a gyümölcs sokkal teltebb, mint rájöttem, és ehetem étkezésként.

Megtudtam, hogy elfelejtettem, mennyire szeretem a grapefruitot! Ezentúl határozottan egy heti alaptermék az élelmiszerboltokban.

Megtudtam, hogy a héten az alkoholszokás megszüntetése nem olyan nehéz.

Nyilvánvalóan azt is megtanultam, hogy akaraterőm még szánalmasabb, mint gondoltam.

És hogy az ízekben és a fűszerekben bízom az étkezésekben.

Fogyókúra után reggelire fél grapefruitot és főtt tojást fogyasztottam, ami ebédig tartott (korábban két főtt tojás és egy délelőtti harapnivalóm volt alacsony zsírtartalmú chipsből). Ebédre zöldségeket és húsokat fogyasztottam - valószínűleg kb. 250 kalória -, és nem kellett délutáni uzsonna (általában babybellem lenne). Tegnap és ma csak reggelire volt gyümölcsöm (fél grapefruit, majd málna és szeder) és a világom nem ért véget. Nem ájultam el, és nem ettem meg a saját karomat.

Tehát ez a haladás!

Lehet, hogy pár hét múlva újra megpróbálom a diétát, de néhány apró változtatással, hogy kibírjam. Talán valamilyen ízesítő a húsra vagy egy balzsamecetes spray a salátára.

Addig is ragaszkodni fogok a reggeli és az ebédidőmhez, megpróbálok eljutni az edzőterembe (híres utolsó szavak), és az alkohol kedvéért kivágom az alkoholt (zokogás, nagyon szeretek egy esti italt munka után).