Étkezés a Val D’Europe költségeken?

DIS veterán

Általában 4 napra/3 éjszakára megyünk, de szeretnénk meghosszabbítani az utat 6 vagy 7 napra, hogy többet tudjunk tenni és jövőre nyugodt tempóban vegyük igénybe.

étkezés

A hosszabb tartózkodással arra gondoltunk, mennyivel olcsóbb lenne enni a Val D'Europe éttermekben. Fontolgatjuk az Adagio szállását is, hogy késő este főzhessünk, mivel megértem, hogy a Val D'Europe-ban van egy szupermarket, amely olcsóbb?

Minden tippet/útmutatást hálásan kaptunk! Köszönöm

Cuthbert1969

DIS veterán

Val d'Europe-ban sokkal olcsóbb enni, mint Disneyland-ben. Van egy Macdonalds, ha igazán olcsón vágysz, de hajlamosak vagyunk a Hippopotamusban enni, ami nagyon megfelelő a steakek számára, vagy a Creperie-ben az Adagio közelében.

Hűha! Köszönöm! Milyen árat keres egy étkezéshez 2 felnőttel, mivel még soha nem jártam a Val D'Europe-ban, és fogalmam sincs, mennyi lenne az étkezés. Csak egy durva számra van szükségem, hogy kidolgozhassak valamilyen élelmiszer-költségvetést, amelyet előterjesztenék a DH-nak, hogy el tudjam csavarni a karját ahhoz, hogy könyvelhessek ! Köszönöm

Az Auchan szupermarket sétatávolságra található az Adagio épületétől. Reggelire croissant-t és hasonlókat, valamint ebédre és esti ételekre is felszedhet. Ne feledje, hogy mikrohullámú sütő és főzőlap van a lakásban, így nem fog tudni sütőben vagy grillben főzni.

Daisyduck83

Keresem a fülemet

júliusban a Hotel D'elysse-ben szálltunk meg, és mesés volt. A szolgáltatás gyors, hatékony és nagyon barátságos volt! Szó szerint kívül van a bejárati ajtón és az auchan felé vezető úton, és este 10-ig van nyitva (ithink) - masszív és terhelhető, beleértve a meleg ételeket is, mint egy igazán hatalmas asda/tesco stb. Mindenük megvan! - Mc Donalds is bent van! A sarkon van egy kínai és egy pizzéria - és találkoztunk néhány emberrel, akik kebabokat stb. Vittek ki a vasútállomás melletti pici helyről (ami szó szerint a sarkon van - max. 5 perc)! A Disney-ben ettünk, ahogy a Cafe Mickey-t is többször (a gyerekek választása).

A szálloda bárjában harapnivalókat (pizzát, bagettet és chipset) is felszolgálnak! Nem tudtam eléggé ajánlani, valódi alkut kaptunk a Travel Republic-ról, és csak azért nem megyünk vissza márciusban, hogy 2 buggyunk van, és a felvonóra kellett várni a vonaton, ami elhalasztott volt., és az utolsó busz miatt elmaradt az álmok vége a nyáron, mivel olyan későn volt!

Az ingyenes busz is épp kívül van, és nagyon megbízható! Remek hely 2 felnőtt számára !

hth és én nem tülekedtem !

Cuthbert1969

Keresem a fülemet

Legutóbb a Hippopotamuson ettünk (április), a steak, a pohár bor és a desszert menüje 16 euró volt, és úgy érzem, hogy a kreppes menü kb.

Az Adagio-ban sok tésztát, rizst és ónozott/előkészített ételt eszünk, kiegészítve az Auchan friss ételeivel.

A múltban is az Elysee-nél voltunk, és nagyobb helyért szeretem az Adagio-t, de az ágyak kényelmesebbek az Elysee-nél!

DIS veterán

Legutóbb a Hippopotamuson ettünk (április), a steak, a pohár bor és a desszert menüje 16 euró volt, és úgy érzem, hogy a kreppes menü nagyjából azonos árú volt.

Jaj nekem! Ez olcsó a DLP-hez képest! Köszönöm szépen - úgy érzem, DH, és az az álmom, hogy 6/7 napot maradjak, sokkal közelebb áll ahhoz, hogy lehessen!

Ez a talajig megfelelne nekünk, mivel ez az a fajta étel, amelyet otthon eszünk, és a Karcsúsító Világot csinálom, ez azt jelentené, hogy nem térnék haza olyan nagy súlygyarapodáshoz, mint általában! lol!

A múltkor is az Elysee-nél voltunk, és a nagyobb helyért szeretem az Adagio-t, de az ágyak kényelmesebbek az Elysee-nél!

DIS veterán

júliusban a Hotel D'elysse-ben szálltunk meg, és mesés volt. A szolgáltatás gyors, hatékony és nagyon barátságos volt! Szó szerint kívül van a bejárati ajtón és az auchan felé vezető úton, és este 10-ig (ithink) van nyitva - hatalmas és rengeteg, beleértve a meleg ételeket is -, mint egy igazán hatalmas asda/tesco stb. Mindenük megvan! - Mc Donalds is bent van! A sarkon van egy kínai és egy pizzéria - és találkoztunk néhány emberrel, akik kebabokat stb. Vittek ki a vasútállomás melletti pici helyről (ami szó szerint a sarkon van - max. 5 perc)! A Disney-ben ettünk, ahogy a Cafe Mickey-t is többször (a gyerekek választása).

A szálloda bárjában harapnivalókat (pizzát, bagettet és chipset) is felszolgálnak! Nem tudtam eléggé ajánlani, valódi alkut kaptunk a Travel Republic-ról, és az egyetlen ok, amiért nem megyünk vissza márciusban, az az, hogy 2 buggyunk van, és a felvonóra kellett várni a vonaton, ami elhalasztott volt., és az utolsó busz miatt elmaradt az álmok vége a nyáron, mivel olyan későn tartott!

hth és én nem tülekedtem !

Határozottan nem tülekedés - minél több információ annál jobb, ezért nagyon köszönöm a posztolást!

Azt hiszem, biztosan étkezhetünk Annettesben DH-ként, és képtelen lennék kirándulni a DLP-be anélkül, hogy itt étkeznénk, mivel ez a kedvencünk! A Cafe Mickey-ben is eszünk, mielőtt beszállnánk az Eurostar-ba június utolsó napján, és amikor a fáradt és kimerült szórakozásod és a Mickey-vel játszott játékaid a varázs elhagyása előtt voltak a legjobb módja a vakáció befejezésének, úgy gondolja, hogy ezt jövőre is megtehetjük. De ha a másik 4-5 napban viszonylag olcsón tudunk enni, akkor a költségvetésünk keretein belül egy hét lenne a DLP-ben, és nagyon csodálatos hallani, hogy a Val D'Europe és az Auchan éttermeiben olyan csodálatos keverék áll rendelkezésre élelmiszerek!