fit by tash

Miért érezzük úgy, hogy szükségünk van egy méregtelenítőre a nyaralás után, és hogyan kell lebontani?

Ha egy hét kényeztetés után hazatérünk, hogy lépjünk egy olyan skálára, amely azt mondja nekünk, hogy 5 fontot híztunk, ez minden motiváció lehet, hogy agresszív edzéstervet és szigorú diétát találjunk. De vajon valaki más irányelvének követése és a korlátozott akaraterőre hagyatkozik-e a válasz? Ha egészséges életmódot követünk, az év 90% -a biztosítja, hogy egy hét vakáció, nulla edzés és egészségtelen ételek nélkül.

A jó hír az, hogy a méretarány növekedése leginkább a nátrium feleslegéből, a nehezebb ételekből, a napsütésből és az alkoholból eredő vízvisszatartás következménye. Íme egy egyszerű példa arra, hogy miért lehetetlen egy hét alatt több kiló zsírt felvenni.

hogyan

Vegyünk egy nőstényt, aki 5 "7 és 150 font, és hetente 1-3 alkalommal gyakorolja. Naponta közel 2000 kalóriát éget el, ami csak a súlyának megőrzéséhez szükséges. Egy font zsír több mint 3500 kalóriát jelent eléget. Ahhoz, hogy egy hét alatt 2 kg-ot gyarapodjon, napi körülbelül 3000 kalóriát kell megennie. 5 kg-os felszívásához 4500 kalóriát kell megennie naponta. Nem támogatom a hosszú távú kalóriaszámlálást, de pont 3000–4500 kalória minden nap egy héten, hatalmas mennyiségű étel.

A nyaralás utáni puffadás elfogyasztása érdekében fogyassza a testsúly felét unciában sima vízben, citrommal. Próbáljon hozzá szelet citromot, uborkát, gyömbért és mentát. Az ivóvíz elősegíti a megmaradt folyadékok testének öblítését.

Amikor nyáron a gyönyörű Block-szigeten nyaraltam, 10 napot töltöttem súlyemelés nélkül. Az út elején felébredtem, és mentem egy hat mérföldes futást a sziget körül. A héten végig sétáltam a tengerparton és a városban is. De a testmozgásom nagy része csak a szörfözéssel, a tengerparti szundítással és a sziget legjobb felső polcos siklásaival történt. Általában szeretek 2-3 edzésen részt venni, és követni a útmutató egészséges maradni utazás közben. De még én sem vagyok tökéletes, és időnként minimális edzés mellett elmegyek nyaralni. A legfontosabb az, hogy csak élvezzem azokat a pillanatokat és bizalmat, amelyet vissza tudok hozni, amikor hazaérek, visszatérve az edzésbe és egészséges táplálkozással.

A szállodai szobák általában üresek, ezért különféle szórakoztató felszereléssel ellátott saját játszótérré válnak. Mindig nagyra értékelem az edzés alatt töltött egyedül töltött időt, mielőtt a nap többi részében az emberek közelében lennék. Annak, aki havonta többször utazik munkáért, fontos megtalálni egy olyan edzésprogramot, amelyet könnyű betartani az úton. Mert szállodákban végzett edzések, olvassa el ezt a bejegyzést, amelynek a szállodai edzőterem edzés és egy testtömeg edzés.

Bár nagyon sok minden forog a vakáció körül, nemcsak az étel, például az egész életen át tartó kapcsolatok kiépítése, az idegen kultúrák megismerése, az új készségek elsajátítása és az új perspektíva megszerzése, elkerülhetetlen, ha étkezünk, hogy túlságosan belemerülünk. Az éttermek magasabb kalóriatartalmú ételeket kínálnak mind a megnövekedett adagok, mind az olaj és a vaj hozzáadásával. Mindez a nehéz étel kombinálva azzal, hogy nem vagyunk rendszeres edzésprogramunkban, úgy érezzük, szükségünk van a vakáció utáni „méregtelenítésre”.

3 tipp a vakáció utáni visszapattanásra

Ahhoz, hogy testünk visszaálljon egy nyaralás után, csak arra van szükségünk, hogy visszatérjen a helyes pályára egy egészséges életmód mellett, amelyet egész évben kitarthatunk. Az első hét a legnehezebb, ezért a nyaralás utáni visszatéréshez az alábbi 3 tipp előtérbe helyezése biztosítja a sikert.

Izzadjon ki

Lépjen be edzésre az első napon, amikor otthon van. Ez mindig a legnehezebb, mivel az energiaszintünk általában alacsonyabb a vakáció után. Ütemezze be a hét edzésének többi részét. Célozzon legalább 3 súlyzós edzést és 2 kardió foglalkozást. Helyezze fel edzésfelszerelését előző este. Ha strukturált edzésrutin van, és nincs tippje, nézze meg a vadonatúj Strong and Lean programot 12 hét alatt.

Étkezés elkészítése

Lépjen be az élelmiszerboltba, amint hazaér. Ha nincs ideje előre elkészíteni az étkezést, rendeljen étkezési szolgáltatást. Töltse fel a hűtőszekrényt feldarabolt zöldségekkel és gyümölcsökkel, például leveles zöldséggel, uborkával, spárgával, gombával, brokkolival és kelbimbóval. Főzzön sovány fehérjéket, például csirkét, pulykát, halat és tojást. Helyezze az ételeket a következő 3 napra üvegtartályokba, néhány egészséges zsírral, például avokádóval. Csak annyi döntést tudunk meghozni egy nap alatt, miért nem állítjuk be magunkat a sikerhez, ha nem kell meghoznunk ezeket a felesleges döntéseket.

Alvás

A vakáció késő éjszakákat és töredezett alvást foglal magában ismeretlen ágyakból, alkoholt, késői és nehezebb ételek fogyasztását. 8 óra elteltével elősegítheti az egészséges hormonprofilt a zsírvesztés és az energiák javítása érdekében az edzések során. Ugyancsak kevésbé valószínű, hogy gyors energiához nyúlunk a cukor és a szénhidrát után.

Élvezze a barnulást és az emlékeket, és egy hétig fokozottan vigyázzon a testére, és bízzon abban, hogy visszaállíthatja és visszatérhet az egészséges életmódba, amelyet él az év 90% -ában.