Dietetikus diétás

Pontos és reális egészségügyi ajánlások keresésére

• itthon
    • Paleo diéta
    • Trim Egészséges Mama
  • Egészséges életmód
    • Jól eszik kevesebb idő alatt
    • Költségvetéssel jól étkezve
  • instagram
  • e-mail-űrlap

dietetikusok

Ma folytatjuk sorozatunkat, hogy megvizsgáljuk, mit fogyasztanak általában az étkezési és táplálkozási szakemberek. Ha még nem olvastad az 1. részt vagy a Mit eszem egy nap alatt regisztrált dietetikus bejegyzésemet, mindenképpen nézd meg ezeket is! Összesen 10 napos dietetikus ételt fog látni. Remélhetőleg ez segít meglátni, milyen változatos és finom lehet az egészséges élet - mindenki egészséges élete másképp néz ki! Élvezd!

Allison Vancouverben (WA) él. Körülbelül négy évig dolgozott RD-ként, de az elmúlt évben otthon maradt 14 hónapos fiával. Szereti sétálni és történelmi szépirodalmi könyveket olvasni. Kedvenc ételei a taco és a thai vörös curry, kedvenc édessége pedig a Skittles.

A legjobb táplálkozási tanácsok: Készítsen étkezési tervet a bevásárlás előtti hétre. Ez egy jó módszer arra, hogy megbizonyosodjon arról, hogy különféle ételeket eszel-e meg, és csökkenti az élelmiszer-pazarlást is.

Amit egy nap alatt evett:

A tipikus napom általában a fiam szundikálásának menetrendje és valamiféle délutáni kirándulás körül zajlik. Ezen a napon bepakoltam egy ebédet, amit enni kellett a szüleim házában. Minden héten csinálok néhány dolgot, amely megakadályozza az étkezés előtti stresszt, miközben megpróbálom a fiamat ápolni. Vasárnaponként leülök és minden étkezést megtervezek. Határozottan vannak olyan étkezések, amelyek megismétlődnek, különösen a reggeli, de ez kitalálja a találgatásokat az elkészítés során, és biztosítja, hogy elegendő alapanyagot vásároljak a heti élelmiszerboltunk megállójában. A zöldségeket is elkészítem és húsokat vágok fel este, miután a fiam lefekszik, hogy készen álljon a következő napra. A fiammal egyszerre eszünk és elsősorban ugyanazokat az ételeket, kivéve a fulladásveszélyeket, mint a dió (és másként vágom az ételeit). Ennek a napnak egy nem annyira tipikus része valójában a csésze kávé! Heti egyszer-kétszer van csak kávéitalom, és ez általában vaníliás tejeskávé. 🙂

Reggel reggel 7 órakor rántottát ettem 1 szelet pulykaszalonnával (a szalonnát előző este főztük), barackot, 1/2 bagel krémsajtot és egy csésze kávét csepp teljes tejjel. Az ebédem 11:30 körül volt, és tartalmazott egy pulyka- és svájci szendvicset a Dave’s Killer vékony szeletelt búzakenyérben, 1/2 avokádóval, valamint néhány tejföllel és hagymás Pop Chipsszel. 2:30 körül ettem egy rágcsálnivalót házi nyomkeverékből, dióból, mandulából, földimogyoróból, napraforgómagból (sózatlan) és étcsokoládé chipsből. A hét elején előkészítettem az ösvénykeveréket.

17-17: 30 körül ettünk vacsorát. A vacsora csirkekolbászt és az előző este elkészített cukkinit tartalmazta, valamint vörös babot és rizst. 7:30 körül rágcsáltam egy vagy két klasztert ezekből a Costco étcsokoládé rögökből.

Diana férjével és három gyermekével jelenleg Európában él, az apró Luxemburgban. Gyakorlata révén táplálkozási tanácsadást és coachingot biztosít mind személyesen, mind online vagy telefonon az ügyfeleknek az egész világon A globális dietetikus . A nyár (és gyakran a decemberi ünnepek) egy részét Seattle-ben (WA) is tölti. Diana a washingtoni egyetemen táplálkozástudományi diplomával rendelkezik. Emellett a West Washington University-n szerzett bachelor diplomát a marketing és az üzleti adminisztráció területén.

A legjobb táplálkozási tanácsok: Koncentráljon arra, hogy mit adhat hozzá étrendjéhez, ahelyett, hogy mindig aggódna, mit vegyen elő. Adhat még gyümölcsöt és zöldséget? Ihat még vizet? Ezek alábecsült, hatékony eszközök.

Mit evett egy nap alatt:

A napom gyümölcsökkel, görög joghurttal, granolával és egy kis túróval kezdődött reggelire. Ebéd közben szökésben voltam, és végül lencsesalátát ettem, némi sriracha mártással az extra íz érdekében. Később egy délutáni uzsonnára meggyet és egy fehérjetartót kaptam, amivel végigvittem vacsoráig. Vacsora garnélarák, rizs és quinoa saláta paradicsommal és avokádóval. Végül, mindennek tetejébe desszertet kell fogyasztanod! A ma esti gyümölcstál volt, némi csokoládéöntettel a tetején. 🙂

Jessica Forsman az élelmiszer-tudomány és az emberi táplálkozás alapszakából szerzett diplomát, és 11 éve regisztrált dietetikus. Eleinte klinikai dietetikusként gyakorolt, mielőtt átment a kórházi étrendkezelésre, majd később az egészségügyi adminisztrációra. Jelenleg a nyugat-washingtoni kórház orvos-szolgálatának ügyvezető igazgatója. Munkahelyen kívül szereti, ha a férjével otthon van állásidő, és a családdal tölti az idejét.

A legjobb táplálkozási tanácsok: Ne komplikáld túl. Összpontosítson a gyümölcsökre és zöldségekre. Ne menjen túlzásba és ne korlátozza túlzottan. Élvezze, amit eszik!

Mit evett egy nap alatt:

A kiemeléshez egy meglehetősen tipikus hétfőt választottam. Későn ébredtem, de előző este előkészítettem az ebédeket, és áfonya és mandula volt kéznél egy könnyű reggelihez. Nem mindig vagyok motivált arra, hogy előkészítsem egy nappal előtte az ebédünket, de azt tapasztaltam, hogy ez minden különbséget jelent, ha időben kilépünk az ajtón és egész nap jól étkezünk. Ráadásul egyszerűen jó érzés megszervezni.

A reggeli áfonyát, sült mandulát és kávét tartalmazott. Később ebédre ettem ½ szendvicset, 2 szelet füstölt pulykával, 1 szelet cheddarral és egy vékony réteg majonézzel Dave gyilkos kenyerén. Oldalán friss zöldségek, vízforralóban főtt chips, cseresznye és szénsavas víz volt. Táplálkozási tipp: a deli húsok vásárlásakor általában természetes márkákat keresek hozzáadott nitrátok/nitritek nélkül, és ahol felismerhetem a címkén szereplő összes összetevőt. Különösen szeretem az Applegate Naturals-t.

Később délután rendeltem egy dupla magas jeges fehércsokoládé mokát a tejszínhab nélkül. Fontos, hogy olyan ételeket válasszunk, amelyek kielégítőek - és számomra ez általában azt jelenti, hogy az igazi mellett döntünk. Ritkán eszem könnyű vagy diétás ételeket egyszerűen azért, mert nem élvezem őket. Azáltal, hogy nem korlátozom az általam kedvelt ételeket, azt tapasztalom, hogy általában kevesebbel elégedek meg. Délutáni harapnivalókként húst sajtot ettem és a többi meggyet, amit ebédnél nem fejeztem be.

Munka után falatoztam fűszerezett tortilla chipset. Minden tőlem telhetőt megteszek azért, hogy ne legyenek éhesek, és gyakran választom a harapnivalókat. Ebben az esetben a vacsora csak körülbelül 20 percre volt, de mégis úgy éreztem, hogy túl éhes lennék, mire a vacsora készen áll, ha nem eszem valamit. A harapnivalók olyan eszközök, amelyeket a túlevés elkerülése érdekében használok.

Az előző nap társaságunk volt, és két rákkalács, spárga és sült burgonya maradt. Önmagában kevés ahhoz, hogy kettőnket meg tudjunk etetni, ezért adtam hozzá salátát Annie papaya mákos öntetével, ½ darab pirítóst Dave’s Killer kenyéren 50/50 vaj/repceolaj keverékkel, valamint áfonyát. Egy adott héten általában csak 2-3 éjszakát tudok főzni, de igyekszem a maradékot kihasználni (sőt tervezni is), amikor csak tudom. Igyekszem kéznél tartani a könnyű vacsorákat azokra a napokra is, amikor a dolgok nem a tervek szerint mennek. Végül az éjszakát tetejére tettem egy esti harapnivalóval, csokoládé mogyoróvajas vajjal, tejjel!

Szeretnék őszintén köszönetet mondani ezeknek a dietetikusoknak, akik hajlandóak voltak időt szánni arra, hogy segítsenek nekem ebben a projektben, és lehetővé tegyék számunkra, hogy bepillantsunk mindennapi munkájukba. Ez egy olyan sorozat, amelyet továbbra is szívesen bemutatnék az egészséges táplálkozás lehetőségeinek sokféleségéről. A regisztrált dietetikusok közösségében vannak férfiak, nők, vegánok/vegetáriánusok, étkezési intoleranciával rendelkező dietetikusok, dietetikusok különböző kultúrákból stb. Ha Ön vagy valaki, akit ismer, regisztrált dietetikus, aki hajlandó lenne megosztani „mit eszek egy nap alatt”, szívesen bemutatnám! Ezzel az űrlappal tudassa velem.