40 kisgyermek étkezési ötlet - 2 héttel érdemes étkezni!

2018. január 16

kisgyermek

40 kisgyermek étkezési ötlet - 2 hét értékű egészséges és reális reggeli, snack, ebéd és vacsora ötletek a kisgyermek és családja számára!

Egészséges kisgyermek étkezési ötletek

Nem szándékoztam nyomon követni az eredeti Mit eszik a kisgyermekem című bejegyzést, de mivel ez olyan nagy sikert aratott, és az olvasók folyamatosan e-mailt kértek, hogy tegyek még egy kiegészítést, úgy döntöttem, hogy csinálok egy újabb bejegyzést, amelyben bemutatom, mit eszik a kisgyermekem a hidegebb hónapokban. Ezt a bejegyzést októberben terveztem elvégezni.

Aztán az élet úrrá lett rajta.
Aztán a gyerek megfázása átvette az erejét.
Aztán az ünnepek őrültsége elhatalmasodott.

Amikor végre visszatértem a munkához, éppen az ünnepek után következett be, és ahelyett, hogy olyan határozatokkal álltam volna elő, amelyekről tudom, hogy soha nem fogok ragaszkodni, úgy döntöttem, hogy csak lefényképezem, mit eszik mostanában a kicsi. Tudtam, hogy egy dolog, amivel a kisgyermekemmel mindketten maradhatunk;)

És ahelyett, hogy csak egy hetet adtam volna önnek, valóban kifújtam az „állásfoglalásomat” a vízből, és folyamatosan dokumentáltam, hogy mit készítettem, és mit Parker (aki 3 éves) és Elliette (aki 5 éves) és jómagam (aki… ummm). . ne menjünk oda), ahol 2 hétig eszünk.

10 étkezési ötlet van a nap minden étkezéséhez. Kihagytam azt az időt, amikor Chipotle-ba jártunk, vagy amikor arra késztettem őket, hogy egy este vacsorára (nem egy büszke pillanat) vacsorára fogyasztottak gabonaféléket fél és fél keverékkel. De különben itt van néhány egészséges és kisgyermek által jóváhagyott étel a hidegebb hónapokra. Azt is megemlítem, hogy nem érte el a nagy hidegfront, és eddig rendkívül enyhe és szép télünk volt.

40 könnyű és finom kisgyermek recept a tiéd! Linkeket fűztem a legtöbb recepthez, de ha elmulasztottam egyet, kérem, tudassa velem az alábbi megjegyzések részben.

Tehát szeretném tudni, mik a döntései ebben az évben? Mivel már megöltem az első és egyetlen állásfoglalásomat, és csak január közepe van, lehet, hogy adok még egyet a tányéromra.

Boldog új évet! Tegyük szórakoztatóvá és finomá, ugye?

Kisgyermek reggeli ötletek

• DIY Instant Pot Acél vágott zabpehely fahéjjal és juharsziruppal, öntettel, apróra vágott almával, craisinnel és kendermaggal tálalva, a kisgyermek oldalán, amelyet a zabpehelyhez adhat, vagy egyedül fogyasztható.
  • Turmixgép tök muffin csokoládéforgáccsal, apróra vágott eperrel és mézzel kevert joghurttal, tetején chia maggal.
  • Kókuszdió turmix (kókusztej, 3-4 szárított datolya, kendermag, chia mag, banán és jég) és egy mandula vajjal kiegészített angol muffin. Ez a reggeli az óvodáskorig való autóútra szólt, mert néha egyszerűen nem tudok összejönni a nap elején;)
  • Keményen főtt tojás, szalonna és avokádó darabok. Ez a kisgyermekeim kedvenc reggelije. Néha kiszúrom a szalonnát bio csirke reggeli kolbászra.
  • DIY joghurt parfé - sima joghurt eperlekvárral kavargott, majd granolával, almával és áfonyával tálalták az oldalán. A kisgyermekem mindent külön eszik, de az 5 éves gyerekem mindet összekeveri, mielőtt megeszi. Megtalálom, hogy minél több lehetőséget ad a kisgyermekének, annál valószínűbb, hogy megesz egy bizonyos ételt vagy ételt. Továbbá, ha a friss organikus bogyós gyümölcsök vagy szezonon kívül vannak, vagy túl drágák a költségvetésemhez, egyszerűen felengedem a fagyasztott bogyókat, papírtörlővel megsimogatom őket, és a gyerekeim felfalják őket (néha még többet is, mint a friss bogyós gyümölcsök).
  • Egészséges forró csokoládé numerikus tej (recept hamarosan megjelenik) és paleo gofri mandulavajjal. Ezt a csodálatos keveréket használtam a gofrihoz!
  • Tök Smoothie és vágott eper.
  • Rántotta sajttal, vágott avokádóval és áfonyával.
  • 1/2 tojásos reggeli burrito és gránátalma mag. A férjem általában megeszi a másik felét, vagy megspórolom egy másik reggelire.
  • Zöld trópusi turmix (spenót, banán, ananász, választott tej, kendermag és jég) és fahéjas pirítós bot (vajjal pirítós, fahéjjal meghintve, majd rudacskákra vágva).

Tipegő snack ötletek

Szeretem ebben a kis edényben cipelni a kisgyermekem harapnivalóit, hogy ne kelljen rengeteg ételt magammal cipelnem a napi kirándulások alkalmával. Ha még több kisgyermekes snack-ötletre vágysz, nézd meg a 14 On-The-Go tipegő-snack című bejegyzésemet.

• Apróra vágott szeder, szeletelt sárgarépa és apróra vágott Kashi granola bár a snack bento dobozunkban.
  • Keményen főtt tojás, almaszeletek és craisins.
  • Trail Mix (apróra vágott kesudió, craisins, szárított ananász, napraforgómag és pisztácia), mandarin narancs részek és egy húr sajt.
  • Mandarin narancs, gyümölcs/zöldség tasak és sajt bot. Rohantam ki a házból, és elfelejtettem csomagolni egy uzsonnás dobozt.
  • Áfonya, snapea és csokoládé kókuszgolyó.
  • Szeletelt szárított datolya, szeletelt spanyol sajt (maradt egy buliból, amit rendeztünk, általában nem fogom ezt a fantáziát a kisgyermekeim uzsonnájához;) és málna.
  • Kalózok zsákmánya, szeletelt körte és joghurtos cső.
  • Szeletelt alma, egy citromlével, hogy frissen tudjon maradni, pulyka tekercs és vágott pirospaprika.
  • Almaszósz tasak, bio gumiszerű rágók (a bili edzésért járó jutalomért) és egy húrsajt. Ismét szökésben volt ezzel.
  • Turmixgép tök muffin, körte darabok és feta sajt.