Egy hétig csak pizzát ettem, és új tiszteletet tanúsítok a válogatósok iránt

Ugyanezt újra és újra megenni sokkal nehezebb, mint amilyennek látszik.

Jayne Siudzinski

Az e-mail hozzáadásával beleegyezik, hogy friss híreket kapjon a Spoon University Healthier-ről

tiszteletet

Szeretem a pizzát. Ha valaki megkérdezi tőlem, mit akarok vacsorára, akkor 85% az esély, hogy a pizzára gondolok (de valószínűleg nem mondom el). Ha nem szereted a pizzát, szerintem furcsa vagy. Sokoldalú, rendelkezik az összes szükséges makróval, és szó szerint fogásként használják arra, hogy a hallgatók részt vegyenek az egyetemen zajló eseményeken. Ha jól tudom, a pizza megoldhatja hazánk problémáit. Ezért döntöttem úgy, hogy egy hétig csak pizzát eszek.

Oké, talán túlzok.

Ettől függetlenül imádom a pizzát. Tehát, amikor hallottam egy lányról, aki egy hétig csak pizzát evett, azonnal arra gondoltam, hogy "meg tudom csinálni!" Elküldtem az ötletet a szerkesztőmnek, és itt vagyunk.

A fent említett cikkben a szerző végül lefogyott. Bár szkeptikus, hogy ezt teheti-e helyettem, mégis elgondolkodtam azon, hogy ez hogyan hat a testemre és az étvágyamra. Akkor miért nem engedi meg? PSZICHETTEK, hogy egy egész héten át csak pizzát ettem. Mármint ki ne lenne?

Először természetesen meg kellett határoznom néhány alapszabályt. A korlátozások a diéták BFF-je, de függetlenül attól, hogy igen az én A BFF vita tárgyát képezi. Ezek az irányelvek a pizzafogyasztáshoz egy hétig, amelyet magam szabtam meg:

1. A pizzának általános értelemben vett pizzának kell lennie. Például a desszertpizzák és a lepénykenyerek megcsalnak, de a szokásos vörösmártással (pesto, Alfredo, barbecue stb.) Készített mártással nem rendelkező pizzák tisztességes játék.

2. Semmiféle étel nem fogyasztható, beleértve azokat a dolgokat is, amelyek technikailag pizzák lehetnek (például calzone-t, amelyeket többször javasoltak nekem).

3. A víz, a kávé és a tea a legtisztább formájukban az egyetlen ital megengedett.

Az új étrendem életbe lépése előtti napon idegeskedni kezdtem, hogy milyen pusztítást okozok a testemen. Nem vagyok a legegészségesebb ember a bolygón, de nem vagyok válogatós, és igyekszem egyensúlyba hozni ételeimet. Ezenkívül kezdtem beteg lenni, és tudtam, hogy nem fogok olyan gyakran eljutni az edzőterembe, mint reméltem. Meggondoltam, hogy ezt a kísérletet egy héttel későbbre tolhatom, de rájöttem, hogy ha nem merülök el ASAP-ban, akkor valószínűleg kimerülök.

Lehetséges fizikai gyötrelmet eltekintve, tudtam, hogy ez kihívást jelenthet, tekintve, hogy az SLU campusán gyakorlatilag nulla hely van pizza beszerzésére. Ez azt jelenti, hogy vagy a fagyasztott pizzára hagyatkoznék, vagy feláldoznám a legutóbbi fizetésem jó részét, hogy a jó dolgokat az egyetemen kívüli éttermekből szerezzem be.

Ennek ellenére kitartottam. Az utolsó vacsorámat jóra készítettem, megettem mindent, amire vágytam, és megjósoltam, hogy a következő héten meg is fogom. Aznap este, miután elkészítettem a másnapi reggelimet, enyhén betegen és kissé rémülten aludtam, mibe keverem magam.

1. nap

Felébredtem, elkészítettem a kávét, megfogtam két szeletet Jack mexikói pizzájából, amelyet előző este készítettem, és hidegen ettem őket, mint egy igazi egyetemista. Mivel alapvetően kifutottam az ajtón, hogy időben eljussak a 9: 30-as előadásomra, ebédre három szeletet dobtam a hátizsákomba.

Jayne Siudzinski

Átlagosan kedden két órám volt az órák között ebédre, és erre konkrétan úgy döntöttem, hogy visszamegyek a lakásomba, és nyugodtan eszem pizzát. Ugyanakkor 11: 30-kor megbeszélést tartottam, és a pizzámat a pszichológiai épületünk második emeletén egy karosszékben ettem. Nagyon öntudatosnak éreztem ezt, de végül túléltem, annak ellenére, hogy három szelet nem volt elég az éhségem kielégítésére.

Miután 16 órakor az óra után visszatértem a lakásomba, azonnal megettem még két darab hideg mexikói pizzát, hogy megfelelő vacsora idejéig visszatartson, miközben arról álmodoztam, milyen ételeket ehettem volna helyette. Végül este 9-kor a Papa John fekete olíva- és ananászos pizzájának három legnagyobb szeletét ünnepeltem (ne @ me), és rájöttem, hogy őrült vagyok, amiért egy héten önként pizzára korlátozódtam.

2. nap

Hangulat: "Lehet, hogy ez nem is olyan rossz?"

Jayne Siudzinski

Jelentősen rosszabbul ébredtem, mint előző nap, ami valóban gyorsan csillapította ezt a kísérletet. A „meghalok, ha csak pizzát eszem, amikor beteg vagyok” szó jöhetett ki vagy nem a számból. De a tudomány nevében felszívtam, lecsiszoltam az utolsó szelet mexikói pizzát, és ittam egy kávét.

Ebédidőre annyira fáradtnak és rosszul éreztem magam, hogy szinte nem volt étvágyam. Szundítottam inkább, és étvágyam bosszúval tért vissza. Még két szelet PJ és egy csomó víz töltötte meg a gyomromat, amikor 14:10 órám közeledett. Körülbelül ekkor figyeltem fel a gyomorégés enyhe, de következetes érzésére.

Íme, még egyet szundítottam az óra után, mielőtt munkába kellett mennem. Egy másik darab a műszakom után tartott át, amikor befejeztem az utolsó másfél szeletet (a másik fele szobatársamhoz került, aki ki akarta próbálni a fekete olíva-ananász kombót).

3. nap

Hangulat: Komoly étel FOMO

Bármi is aludtam az előző este, nagyszerű munkát végzett, mert kevésbé éreztem magam rosszul! Helyreállt a hitem abban, hogy képes vagyok befejezni ezt a próbát. Előző este készítettem egy Jack sajtpizzát, zöldpaprikával, hagymával és spenóttal felvértezve, mert ha őszinték vagyunk, szükségem volt a rostra. Két darab reggelizem, a szokásos kávéval együtt.

Jayne Siudzinski

Ebédre tanultam keddi hibámból, és megettem négy szeletet. Ennek ellenére iszonyatos voltam, mire 16 óra 30 perc körül végeztem az órával, és a maradék két szelet pizzát megettem a hűtőben vacsora előtti snackként. ÉS MÉG MAGYÉRTEM.

Megjegyzés önmaga számára: Jack fagyasztott pizzái egyáltalán nem töltik meg. Azt is észrevettem, hogy egy kis pattanás képződik, ahol a pizza eltalálja az arcomat, amikor eszem. Nagy.

A tényleges vacsorához egy kicsit éreztem magam

(megtört) és úgy döntöttem, hogy elkészítem a saját pizzámat, ezt az egyszerű kéreg receptet, maradék spagetti szószt, nem mozzarella sajtot és néhány zöldséget felhasználva. Megettem négy szeletet, ami óhatatlanul gyomorégést eredményezett.

Jayne Siudzinski

4. nap

Hangulat: "Ez kezd elöregedni."

Durva reggel volt. Egyáltalán nem volt étvágyam, ezért kihagytam a reggelit és megbántam, amint az osztályba értem. Az első lépésem, amikor délben visszatértem a lakásomba, az volt, hogy a házi mesterművem két másik darabját kendővel letakarom, ami pizzátlan és továbbra is éhes maradt.

Az a délután, amikor szinte semmit sem csináltam produktívan, bizonyosan nem indokolta az éhséget, amely aznap 17:30 körül érte. 18: 30-kor vacsorát terveztem. Szerencsére szobatársam, egy Capella csoport, 18: 00-kor találkozott a lakásunkban PIZZÁVAL, ezért elkapkodtam egy szelet Hawaii-t, hogy átöleljek.

A vacsorára várva átfutottam a Facebook hírcsatornámat, ami 85% -os étel. Határozottan azon kaptam magam, hogy vágyom egy kis szünetre az egyetlen pizzás étrendemben, hogy sushit, brownie-t, Cajun mac-ot és sajtot fogyasszak. Így aznap vacsorára egy kicsit átállítottam, és egy finom fehér pizzát rendeltem a Pizzeoliban, a Soulard sok remek éttermének egyikében. Enhettem volna többet, mint a négy darab, amit csináltam, de másnap reggelire szerettem volna egy keveset.

5. nap

Ahogy ígértem, a napot a maradékaimmal kezdtem, ami két szelet volt. Másodszor is ugyanolyan jók voltak, de tudtam, hogy nem tudnak kellően átfogni a déli órám és 16:00 órai műszak végéig, majd ezt követően a vacsoráig. Kíváncsiságból mérlegeltem magam, hogy felmérjem az okozott kárt. Meglepetésemre nem hízott el, és valójában tévedtem vesztes pár font. Az emberi test jobban képes fenntartani önmagát, mint gondoltam.

Fontolgattam, hogy rendelek egy pizzát ebédre. Én? Nem. Hiba volt? Igen. Egy barátom azonban felajánlotta, hogy hozz nekem egy kis ételt a műszakom alatt, így kaptam egy szelet hideg Domino sajtpizzát, hogy csillapítsam az éhségemet. Ennek az "egyetlen pizzának" a logisztikáját idegesítően nehéz volt kihúzni.

Jayne Siudzinski

Vacsorára a szobatársakkal Pi Pizzát rendeltünk. Saját 16 "-ot kaptam, mind azért, mert éheztem, és maradványokra volt szükségem. Három darab a csatornában, és jól éreztem magam. De mivel a nap elején olyan takarékos voltam, 22:00 körül éhes lettem, így volt egy másik szelete éjszakai sapkának.

6. nap

Döbbenten ébredtem, hogy öt napon át csak pizzát ettem ilyen gyorsan. Eljutottam az otthoni szakaszra! Ünneplésre reggelire megettem egy nagy szelet zsíros Pi maradékomat. Rövid bevásárlási kirándulás Ulta, Trader Joe, Target és Goodwill oldalaira késztetett arra, hogy erősen befejezzem ezt a dolgot.

Jayne Siudzinski

Ebédre több maradékot ettem. Mivel a pizza olyan nehéz volt, készítettem egy sült saláta kitûnõ pizzát is, amelyet TJ-bõl vettem fel, és volt még négy szeletem.

A délutáni mosoda, különféle házimunkák és munka két Pi szelet szeletből és egy TJ-ből álló vacsorához vezetett. Bevallom, ezen a ponton nagyon fontolgattam a csalást. Mindennap csak pizzát fogyasztva sok kívánnivalót hagy maga után. A konyhánkban lévő cukorkakukorica korsó a nevemet hívta, és majdnem barlangba borultam. Büszkén mondhatom, hogy nem.

7. nap

Hangulat: Büszke, de nagyon is D O N E

Szeletek: Legalább 8

Még mindig nem vagyok biztos benne, hogyan sikerült a hetedik nap megcsalás és feladás nélkül. Kezdettől fogva kételkedtem magamban.

A reggeli két darab hideg rukkola pizzából és egy forró csésze kávéból állt (meglepetés!). A túl kicsi vacsora miatt ebédidőig éheztem, ami azt jelentette, hogy még több pizzát kell majd vennem, hogy befejezzem a napot.

Az órától délben visszafelé menet néhány kampós falatot vettem fel az egyetemi kisbolt fagyasztó részéből. Aznapi ebéd befejezte a Pi Pizza-t és egy hideg szelet rukkola pizzát, összesen három szeletet és teljesen indokolt gyomorégést.

Jayne Siudzinski

A korai vacsorához 17 órakor megettem az utolsó szelet rukkola pizzámat, és elkészítettem a nap elején korábban vásárolt bagel falatokat. Megfontolhatja ezt a csalást, de ezen a ponton én sem érdekelt egy kicsit. Késői vacsora 19 órakor, az utolsó étkezésem ebben az önkontroll tesztben, két darab pizza volt, amit szobatársaim Pi-től kaptak.

Az elvihető

A pizza olyan erő, amellyel számolni kell. Az egész héten egyszer sem betegedtem meg a pizzától (feltétlenül megenném, ha lehetőség nyílik rá), és soha nem tapasztaltam különösebben szörnyű hatásokat. Kevéssé híztam semmilyen súlyt, és nem töltöttem a hetet dagadtan, lassan és szerencsétlenül, ahogy számítottam rá. Ráadásul nagyon jó volt, hogy nem gondoltam túl keményen, mit fogok enni minden étkezéshez. Az étkezés előkészítése nagyszerű, de az autopilóta is lehet.

A legrosszabb résznek semmi köze nem volt magához a pizzához. Nem vagyok válogatós. Az összes ételcsoportot egyformán szeretem, és ennek megfelelően tervezem az étkezésemet. Ami valóban egy hétig csak pizzát fogyasztott, az az volt, hogy NAGYON szerettem volna enni mást. Egy hét fekete bab, tojás, saláták, gyümölcs, csokoládé, fagylalt és mogyoróvaj nélkül kínos volt.

Nem hiszem, hogy soha többé nem korlátozom magam egy meghatározott ételre hét teljes napig, de büszkén mondhatom, hogy megcsináltam. És aki azt hiszi, hogy egy hétig csak pizzát ehetett, azt mondom, adjon egy lövést.