Hol lehet enni New Orleans-ban

Mindennél jobban New Orleans egy gasztronómiai paradicsom!

Néhány ikonikus helyszín és egyedi kaland mellett az útvonalam általában nagy hangsúlyt fektet a finom ételekre. Étkezésem több mint 95% -át otthon készítem. Tehát a nyaralás számomra egy része szünetet tart a főzésben. Élvezi a dekadenciát, hogy egy gyönyörűen berendezett társalgóban szolgálnak fel, olyan egyedi ételeket és falatokat fogyasztva, amelyeket nem kellett magam elkészítenem (és valószínűleg nem is tudnám magam elkészíteni).

Útjaim általában ésszerűen szétszóródnak az étellel: reggeli, vacsora, esetleg szórakoztató snack között. De New Orleans volt az első vakáció, ahol terveim szinte teljes egészében az ételekre összpontosítottak. És jó okkal. Jim Gaffigan humoristát idézve: Enni kaptam, aztán csináltam egy dolgot, ahol valószínűleg volt egy snack bár, aztán elmentem vacsorázni, aztán talán elmentem enni valamit utána.

Utazásom végén Violetnek éreztem magam az 1971-es Willy Wonka filmből, és egy pillanatig sem bántam meg!

nővér udvara

Tehát hol kell enni, miközben a déli kényelmi étel-mekába látogat? Itt vannak a válogatásaim!

Ne feledje, hogy a New Orleans-i éttermek kiváló munkát végeznek a menüben szereplő tételek leírásában. Véleményem a sajátom, de az ételek sajátos leírása lemásolhatja az egyes éttermek saját étlapján szereplő adagokat. Kérjük, olvassa el az egyes éttermek menüjét.

Amikor belépsz Brennanékba, úgy érzed, mintha egy modern ültetvényes kastélyba lépnél be a francia belváros közepén. Minden felület fénylik a fényűzésben. A falakat egzotikus madarakkal díszített falfestmények és tükrök borítják. A székek és asztalok bonyolultan faragtak és finom szövetekkel vannak kárpitozva. Az összes várakozó személyzet fel van öltözve, hogy fekete-fehér öltözékben lenyűgözze. Még az ügyfélkör is divatos volt. Lehet mondani, hogy az ügyvédek és az üzleti nagy parókák itt kapták az étkezésüket.

Villásreggeli

Első igazi étkezésem New Orleansban villásreggeli volt Brennannél. Hú, ez az étkezés magasra tette a lécet!

Nem tudtam eldönteni, hogy mi kerüljön ki a menüből, ezért mintát vettem a három fogásos villásreggeli megrendelésével.

Az első fogás a teknősleves volt. Gazdag, sós húsleves, barna vajas spenóttal, reszelt kemény tojással és sherryvel díszítve. Azt hiszem, kaphattam volna egy edényt abból a levesből, és még mindig éhes voltam többre.

A második fogás az Eggs Husarde volt, Brennan eredeti felvétele az Eggs Benedictről. Házi készítésű angol muffin, kávéval pácolt kanadai szalonna, Hollandaise és (a show igazi sztárja) Marchand De Vin szósz.

A harmadik és egyben utolsó fogás egy Sült alma volt. Eleinte nem hangzik izgalmasan, amíg el nem olvassa a leírást. A hámozott, spirálon vágott alma, zabpelyhes pekándió mazsolával megtörve, barna cukormázzal és creme fraiche borítja. Ez egyike azoknak az ételeknek, ahol komolyan elkezdtem kérdőjelezni, miért nem társadalmilag elfogadható a tányér nyalása.

Kései vacsora

A villásreggeli elfogyasztása közben láttuk, ahogy a pincérek elkészítik Brennan céges desszertjét: a Bananas Foster-t. Bár anyukámmal rendeltünk egyet magunknak (minimum két emberre volt szükségünk a megrendeléshez), de villásreggeli után annyira kitömöttek voltunk, eszünkbe sem jutott, hogy egy újabb falatot lenyomjunk. Villásreggelit hagytunk arról, hogy hogyan illesztenénk egy másik étkezést Brennannél a túlterhelt menetrendünkbe. És egy késő este, miközben a Királyi utcán sétáltunk, besurrantunk az utolsó rendelkezésre álló asztalhoz egy késői (késői!) Vacsorához.

Egy kényelmes sarokfülkében ültünk, kilátással a bárra és az udvarra. Mellettünk egy tükrös fal volt, amelyet flamingók, papagájok és pávák díszítettek.

Pincérnőnk néhány puha, bolyhos, vajas kenyérrel indított minket, amelyet a Louisiana Seafood File Gumbo kanál között élveztünk. A gumbó még a teknőslevesnél is jobb volt. Ami mond valamit! Minden falatot öbölrákkal, osztrigával, andouille kolbásszal és basmati rizzsel töltöttek meg.

A következő ínyencségünk egy tányér volt sült kagylóval. Mindegyik hatalmas volt, chili vajjal és Manchego sajttal borítva. Bárcsak készítettem volna egy képet, hogy felidézhessem, milyen óriásak voltak az egyes osztrigák. Még nem láttam, hogy Oysters Rockefeller bárhol máshol ilyen jól teljesített volna.

Az éjszakát azzal fejeztük be, amiért eredetileg Brennanékhez érkeztünk: Bananas Foster! Készült asztalunknál, tűz és minden!

A diavetítéshez JavaScript szükséges.

Az étkezés végén pincérnőnk adott egy emlékpoharat, rajta a banán nevelő receptjével. Brennanék nagyon jól teszik közzé receptjeiket a nyilvánosság számára. De tudom, hogy ha otthon is elkészítem őket, soha nem leszek képes megfelelni a New Orleans-i Brennan's étkezés varázsának.

Anyámmal egy másik nap más terveket terveztünk a vacsorára, amíg nem hallottunk egy kísértetjárta étteremből a Francia negyedben. Mindenki, akivel beszélgettünk, elárulta Murielét, és annyi izzó ajánlás után nem tudtunk visszautasítani!

A falakat régi fotók szegélyezték aranyozott keretben. Néhány szoba felidézte a déli kúriák csodálatos szépségét, mások pedig élénkzöld szőlőtől csöpögő téglát tártak fel.

De a Muriel-féle fémjel az étel és az ital volt!

A kedvenc sós ételem a főétel volt: New Orleans Bayoubaise. "Tejszínes paradicsomalap, zsíros garnélával, puha kagylóval tele és olvad a szájában fésűkagyló", többek között a tökéletesen főtt halfalatok.

Épp annyi helyünk volt, hogy megtöltsük magunkat egy csábító desszerttel. Háromrétegű egér torta vajas karamellmártással és ropogós kávés tüllekkel díszítve.

Szellemeket nem láttunk, de a vacsora látványos volt. Könnyen anyám kedvenc étele volt New Orleans-ban (természetesen Brennan után).

A Két nővér udvara az utolsó pillanatban jelent meg étkezési terveinkben. Egy este hazafelé mentünk el mellette, és az étlap felkeltette az érdeklődésünket. Ott lefoglaltuk az utolsó vacsoránkat, mielőtt hazamentünk.

A belső tér nagyon fehér és nagyon francia. Az éjszakai világításban a kristály szikrázott. De láttam, hogy a Két nővér udvara mennyei reggelivel reggelizik. Különösen egy szép napon, amikor a buja kert udvarára nyílnak az ablakok.

Vacsorára kezdetül ropogós francia kenyeret kínáltunk. Haraptuk, hogy helyet kellene takarítanunk a főételnek. Inkább tele voltunk, miután egész nap étkeztünk, és nem volt dolgunk vacsorázni.

De nem tudtunk ellenállni a következő ízlésünknek. Louisiana rákhús Au Gratin. Jumbo csomós rákhús, Mornay szószban, rakottban sült, párolt spárgával és Tasso Hollandaise-zal. Még teljes hasunkkal is együtt dolgoztunk a rákhús és a sajt keverékének ropogós, olvadós-tökéletes tökéletességéig.

Gazebo Cafe

Elsősorban a fagyasztott fagylaltos Daiquirisért jártunk a Gazebo kávézóban, de úgy döntöttünk, hogy egyedülálló, sült finomságokkal is kedveskedhetünk, miközben élvezünk egy jazz-t.

Az Előétel-mintavevő popcorn garnélarák, pattogatott kukorica languszta és sült aligátor hegye volt. Titkos Cajun mártásos mártással tálalva remek módszer volt az aligátor és languszta első kipróbálására. Annyi volt, nem tudtuk befejezni az egész tálat. Négy felnőttet könnyen meg tudott etetni.

Ez volt a tál, amely elrontotta étvágyunkat a Két nővér udvara iránt. De nem bánom, hogy van. Hihetetlenül szórakoztató volt sült ételeket fogyasztani, miközben inni és jó jazzt hallgatni.

Csak azért, hogy tudtul adjam, az aligátor olyan, mint a nagyon zsíros csirke, a languszta pedig olyan, mint a sós homár falatka. Mindkettő nagyon finom és tökéletes kényelmi étel.

Cafe Beignet

Ez a kávézó a Bourbon Street-i Musical Legends Parkban fészkelődött be, ahol kipipáltam a vödörlistán szereplő tételt, miszerint a Bourbon Streeten van egy bourbon. Anyámmal biztosan órákig maradtunk abban a parkban, jazz-t hallgattunk és néhány sztereotip New Orleans-i viteldíjat kóstoltunk.

Nagyon ajánlom a Fish Po Boy-t. Frissen sült hal francia kenyéren, jégsalátával, szeletelt paradicsommal és oldalán szeletelt kapros savanyúsággal. Desszertünkként beigneteket, porcukorral borított sült tésztapárnákat szolgálnak fel. És több bourbonnal készült menta Juleps lemosta az összes sót és cukrot.

Az itteni étel nem volt ínyenc, de mindez kielégítette a vágyam egy Po fiú és egy tányér cukkini iránt. A Cafe Du Monde répája mégis jobb!

Annyi csodálatos étkezési hely volt a francia negyedben, hogy nehéz volt kiválasztani azt a keveset, ahova jártunk.

Ennek ellenére, ha csak egy étkezési helyet kellene választanom New Orleans-ban, az Brennané lenne. Nincs verseny. Anyukámmal gyakran fontolgattuk egynapos repülés lefoglalását New Orleans-ba, hogy újra ott együnk. Annyira szeretjük. És ha lenne pénzünk valami olyan impulzív cselekedetre, akkor ott lennénk egy szívdobbanásban.

De, teljes komolysággal, nem tévedhet el a francia negyed egyetlen étterme sem, a nap bármely étkezése alkalmával. New Orleans elengedhetetlen éttermi célpont. Menj oda éhesen. Nem, menj oda éhen. Nem fogja megbánni, amikor az Egyesült Államok egyik leggazdagabb, legfinomabb étellel tölti meg az arcát.

Voltál már New Orleans-ban? Hol volt a kedvenc étkezési helyed? Van még valami gasztronómiai paradicsom, amelyet szerintem hozzá kellene adnom a Travel Journalhoz? Mondja meg nekem a megjegyzésekben!

Hivatalosan áthúzhatom Louisianát az 50 állam listámról. Ha többet szeretne tudni Louisiana-ról, fontolja meg ennek a sorozatnak az elején.