Fogyás egy körutazáson? Hat módja annak, hogy megtörténjen

Azon a napon, amikor elértem a húszfontos veszteséghatárot a WW-n keresztül, korábban Súlyfigyelőként, egy 17 napos Panama-csatorna sétahajózáson voltam.

módon

A Holland America Oosterdam fedélzetére készülve tudtam, hogy minden étkezésre figyelnem kell. Évente kétszer a WW saját wellness hajóútjainak ad otthont egy MSC luxushajón, de ezúttal egyedül voltam, hogy rájöjjek a pontokra és viselkedjek kenyér, desszertek és kevert italok, a személyes körutazásomban.

A súlycsökkentő utazás folytatása hajózás közben lehetséges, és ezek a tippek segíthetnek abban, hogy váratlan visszaesések nélkül maradhasson a pályán.

Elszámoltathatóság

Általában nem szelfizek, de indulásunk reggelén feltettem egy képet, hogy ne csak a család és a barátok, hanem magam előtt is felelősségre vonhassam. Tizenhét nap hosszú idő, és nem tudták megmondani, mit jelent a skála visszatérésünkkor. 3 és fél hónap után a programon tudtam a gyakorlatot, és elhatároztam, hogy minden nap nyomon követem és minél több testmozgást végzek, tudva, hogy utókövetést kell közzé tennem.

Terv

Az újonc cirkálók számára a legtöbb hajó rendelkezik hasonló étkezési lehetőségekkel, mint például egy fő étkező különféle előételekkel, amelyek közül választhat. Ezek az elemek minden nap változnak, és általában az utastér zártláncú tévéjére kerülnek, így ennek megfelelően tud tervezni.

Mindig idő előtt döntöttem a vacsoraválasztásról, hogy megbizonyosodjak arról, hogy nem kaptam el. Néha desszertet is mellékeltem, néha nem. Három és fél Crème Brulees-t azonban elfogyasztottam ez alatt a 17 nap alatt, és nagyon megérték!

A főteremben történő étkezés egyetlen hátránya az asztalánál várakozott kenyérkosár. Gondolom, nem kérhet kenyeret, de mi csak együtt mentünk vele és ügyeltünk arra, hogy ne disznjunk ki. Nos, talán egy este felfaltuk az egész kosarat, de ezt csak titkoljuk, rendben?

Választási lehetőségek

Egy másik étkezési lehetőség a Lido Deck büfé, többféle standard és etnikai választékkal, valamint bőséges salátabárokkal. Ha tudtam, hogy a pontok összeadódnak egy adott esti vacsorán, akkor könnyű volt visszavágni reggeli és ebéd közben.

Ha kedve támad ebédelni a Dive In-ben egy hamburgerért vagy kutyáért és krumplihoz, ne rendelje vacsorára a homár macit és sajtot. És ne essen bele a gofriba és a palacsintába a reggelinél. A tojásos ételek bőségesek és frissen főznek az Ön ízlése szerint, így nincs mentség reggel túlzásba vinni.

Italok

Az alkohol a körutazások másik kérdése. A sört, a bort és a vegyes italokat általában nem tartalmazzák, kivéve, ha italcsomagot vásárol. Ez magában foglalja az üdítőket is. Az ingyenességek közé tartozik a gyümölcslé, a tea, a kávé és természetesen a víz.

Utazási íróként egyszer egy folyami hajóútra hívtak meg egy körutazással, amely alkoholos italokat tartalmazott. Nem vagyunk nagy ivók, de a gondolat, hogy egy díszes koktélt készítsünk külön felár nélkül, túl sok volt ahhoz, hogy átadjuk - és azon kaptuk magunkat, hogy mindenféle hízó főzetet kipróbálunk. Minden dolog mértékkel, de a szabad pia egy másik történet.

Gyakorlat

Az Oosterdam egy közepes méretű hajó, amely fantasztikus gyakorlási lehetőségeket kínál. Ha a gyaloglás vagy a könnyű kocogás az ön mozgási módja, akkor három kör a Promenade fedélzetén egy mérföld. Tipp azoknak a gyors sétálóknak: valamilyen oknál fogva a legtöbben sétára balra fordulnak, hogy megkezdjék körüket.

Az első hatalmi sétán követtem a tömeget, de azt tapasztaltam, hogy folyamatosan mentegetem magam, hogy megkerüljem őket. Másnap az ellenkező irányt választottam, és sokkal jobban örültem a rutinomnak. Amikor a babakocsik látják, hogy eljössz, automatikusan kitérnek az útból. Lehet, hogy néhány piszkos pillantást kapsz, de hidd el, túl fognak esni rajta, és sokkal élvezetesebb gyakorlási élményben lesz részed.

Ha inkább futópadot használna, akkor az edzőterem rengeteg felszereléssel van ellátva, hogy felpumpáljon. A hajó többek között jóga és nyújtó foglalkozásokat is kínál, hogy a pályán maradhasson. Egyetlen kérdésünk volt a skálával. Ha a hajó megingott, a mérleg nem regisztrálta megfelelően a súlyát. Néhány nap elteltével a dolog elszakadt, így csak el kellett felejtenünk egy mérlegelést, amíg haza nem értünk. Nem hiszem, hogy egy működő skála sok cirkáló fejében gondolkodott volna, ezért annak rögzítése nem volt elsődleges prioritás.

Kirándulások

A kikötők és a kirándulások vagy azt jelentették, hogy rengeteg lépést tettek hozzá a lépésszámlálóhoz, vagy órákig ültek egy városnéző buszban, és célunk felé hajtottak. Azon a napon, amikor extra gyalogoltam, megengedtem magamnak egy élvezetet (lásd: Crème Brulee), tudva, hogy elégettem a legtöbb kalóriát, hogy megérdemeljem.

Ha a nap nagy részében turistabuszban ült, a vacsora után néhányszor a hajó hosszában járva további lépéseket tesz a rutin. Számos lehetőség kínálkozik az éjszakai táncolásra is, ha ez a te dolgod, a BB King's Blues Clubban.

Mivel a mérleg eltört, nem lehetett tudni, hogy összegyűjtöttük-e a fontunkat, bár a ruhám nem volt feszes, ezért azt gondoltam, hogy ez jó jel. Íme, az érkezés utáni reggel a saját házamban mérlegelve három tized fontot vesztettem! Megelégedtem volna, hogy változatlan maradok, vagy akár pár fontot is szereztem, de ezt az apró veszteséget sikertörténetnek tekintettem.

Nyilvánvalóan könnyebb lett volna nyomon követni, ha Wellness körutazáson voltunk, de miután követtük a világháború fogyókúrájának és életmódváltásának filozófiáját, valóban belesüllyedt. Igen, voltak olyan esetek, amikor szerettem volna, ha mégis egy másik, Crème Brulee, a gyümölcstál helyett, de az elégedettség érzése, amikor otthon ilyen mérlegen álltam, megérte - és a holland amerikai Oosterdam tette kivitelezhetővé.